Resultats globals: 39 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 36 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
11 p, 545.8 KB Attitudes and beliefs of nurses and physicians about managing sexual health in primary care : a multi-site cross-sectional comparative study / Leyva-Moral, Juan M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Aguayo-Gonzalez, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Palmieri, Patrick A. (A. T. Still University) ; Guevara Vásquez, Génesis Masiel (Hospital Regional Lambayeque (Perú)) ; Granel, Nina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Dalfó Pibernat, Artur (Institut Català de la Salut)
To understand the attitudes and beliefs of nurses and physicians about managing the sexual health of patients during office visits in primary care centres. A questionnaire-based, cross-sectional multi-centre study. [...]
2020 - 10.1002/nop2.641
Nursing Open, Vol. 8 (october 2020) , p. 404-414  
2.
9 p, 187.6 KB The identity of the nursing academic : between education and research / Aguayo-Gonzalez, Mariela (Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport Blanquerna) ; Castelló, Montserrat (Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport Blanquerna) ; Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This study aimed to analyze how nurses represent their role as nursing academics and their conceptions, strategies and feelings involved in teaching-learning and research in nursing. A qualitative study was conducted. [...]
O estudo teve como objetivo analisar como as enfermeiras representam seu papel como acadêmicas de enfermagem, suas concepções, suas estratégias e seus sentimentos envolvidos nos processos de ensino-aprendizagem e pesquisa na enfermagem. [...]
El estudio tuvo como objetivo analizar cómo las enfermeras representan su rol como académicos de enfermería, sus concepciones, sus estrategias y los sentimientos involucrados en los procesos de enseñanza y aprendizaje e investigación en la enfermería. [...]

2014 - 10.1590/0104-07072014001640013
Texto e Contexto Enfermagem, Vol. 23, Núm. 2 (abril 2014) , p. 241-249
2 documents

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
122 p, 18.3 MB Experiències docents d'Aprenentatge i Servei a la UAB / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanes Garcia, Ian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Campoy Sánchez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Casillas Viladerrams, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Fernández Córdoba, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors. (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Lalueza Sazatornil, José Luis, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Llagostera Casas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; López Sánchez, Maite (Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtiques i Informàtica) ; Navarro-Arribas, Guillermo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Aguayo-Gonzalez, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Peire Fernández, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Ruiz Conca, Mateo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; De Toro Valdivia, Maria Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Villanueva, M. (Mercè) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2022 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 9)  

Materials acadèmics 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 113.8 KB Treball de Final de Màster [44463] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Granel Gimenez, Nina ; Watson Badia, Carolina ; Leyva Moral, Juan ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Tellez Velasco, David ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigació on a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...]
The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...]
El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]

2022-23
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
2.
4 p, 118.2 KB Recerca Aplicada [44462] / Leyva Moral, Juan ; Sabria Leal, Miquel ; Granel Gimenez, Nina ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
En este módulo los/las estudiantes adquirirán las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico aplicado al campo de las ciencias de la salud, así como el análisis y resolución de problemas identificados en la práctica profesional.
In this module, students will acquire the necessary skills to adequately handle scientific knowledge applied to the field of health sciences, as well as the analysis and resolution of problems identified in professional practice.
En este módulo los / las estudiantes adquirirán las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el Conocimiento científico aplicada al campo de las ciencias de la salud, así como el análisis y resolución de problemas identificados en la práctica profesional.

2022-23
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
3.
4 p, 141.3 KB Innovació en Cures Infermeres [44459] / Watson Badia, Carolina ; Carrabina Bordoll, Jordi ; Leyva Moral, Juan ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
En aquest mòdul es desenvoluparan les tècniques d'estimulació creativa i la generació d'idees valorant els mètodes, processos i aplicacions que condueixin a l'entrenament de la capacitat creativa aplicada a les cures infermeres en poblacions vulnerables amb la finalitat d'afavorir la sostenibilitat dels sistemes sanitaris. [...]
In this module, creative stimulation techniques and the generation of ideas will be developed, evaluating the methods, processes and applications that lead to the training of creative capacity applied to nursing care in vulnerable populations in order to promote the sustainability of health systems. [...]
En este módulo se desarrollarán las técnicas de estimulación creativa y la generación de ideas valorando los métodos, procesos y aplicaciones que conduzcan al entrenamiento de la capacidad creativa aplicada a los cuidados enfermeros en poblaciones vulnerables con el fin de favorecer la sostenibilidad de los sistemas sanitarios. [...]

2022-23
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
4.
5 p, 108.0 KB Educació per a la Salut [106109] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Jimenez Pera, Miguel ; Gomez Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat de les cures que ofereixen les infermeres és promocionar la salut i potenciar l'autocura de cada persona, i de les que formen la unitat de convivència i la comunitat. Amb aquest marc de referència, aquesta assignatura pretén que els estudiantes siguin capaços de: - Seleccionar els marcs teòrics d'educació per a la salut pertinents per fomentar que les persones i grups s'autocuidin. [...]
The purpose of nursing care is to promote health and enhance the self-care of each person and those that form the unity of coexistence and the community. With this frame of reference, this subject intends that the students be able to: - To select the relevant theoretical health education frameworks to promote self-care for people and groups. [...]
La finalidad de los cuidados que ofrecen las enfermeras es promocionar la salud y potenciar el autocuidado de cada persona y de las que forman la unidad de convivencia y la comunidad. Con este marco de referencia, esta asignatura pretende que los estudiantes sean capaces de: - Seleccionar los marcos teóricos de educación para la salud pertinentes para fomentar el autocuidado de las personas y grupos. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
3 documents
5.
5 p, 106.5 KB Metodologia Científica i Bioestadística [102989] / Caltabiano, Gianluigi ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Aquesta assignatura conté la formació bàsica en metodologia científica i bioestadística de la titulació. Els professionals de fisioteràpia quan exerceixen la seva professió, s'enfronten a un conjunt de situacions-problema, en les que posen a prova les seves capacitats (selecció d'informació, organització del raonament, distinció entre lo fonamental i lo accessori, interpretació estadística dels problemes de salut. [...]
This subject aims to help the student with the basic training in scientific methodology and bioestadística. Physiotherapy professionals face a set of situations-problem, in which they test their abilities (selection of information, organization of reasoning, distinction between the fundamental and the accessory, statistical interpretation of health problems . [...]
Esta asignatura incluye la formación básica en metodología científica y bioestadística de la titulación. Los profesionales de fisioterapia, cuando ejercen su profesión, se enfrentan a un conjunto de situaciones-problema, en que ponen a prueba sus capacidades (selección de información, organización del razonamiento, distinción entre lo fundamental y lo accesorio, interpretación estadística de los problemas de salud, etc. [...]

2022-23
Grau en Fisioteràpia [961]
3 documents
6.
6 p, 111.7 KB Evolució de les Cures i el Pensament en Infermeria [106106] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura Evolució de les cures i Pensament Infermer està considerada com a obligatòria dins les directrius generals de Bases de la Infermeria del pla d'estudis, de la Universitat Autònoma de Barcelona, per a l'obtenció del títol de Grau en Infermeria. [...]
The subject Evolution of Nursing Care and Thinking is considered to be compulsory within the Nursing Basis syllabus criteria of the Autonomous University of Barcelona in order to obtain a Nursing Degree. [...]
La asignatura Evolución de los cuidados y Pensamiento Enfermero está considerada como obligatoria dentro de las directrices generales de Bases de la Enfermería del plan de estudios, de la Universidad Autónoma de Barcelona, para la obtención del título de Grado en Enfermería. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
3 documents
7.
6 p, 113.6 KB Pràctiques Externes Integrades [104116] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Introducció L'envelliment de la població, principalment a causa de l'augment de l'esperança de vida de les persones, es 1 L'envelliment de la població, principalment a causa de l'augment de l'esperança de vida de les persones, es tradueix en la necessitat d'una millora en la qualitat de vida i de les prestacions sanitàries rebudes. [...]
General objective The student must provide complex care centered on the patient's time from a biopsychosocial perspective. Specific objectives 1 To develop the professional role in all areas of compliance. [...]
Introducción El envejecimiento de la población, principalmente debido al aumento de la esperanza de vida de las personas, 1 El envejecimiento de la población, principalmente debido al aumento de la esperanza de vida de las personas, se traduce en la necesidad de una mejora en la calidad de vida y de las prestaciones sanitarias recibidas. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [830]
3 documents
8.
4 p, 104.3 KB Recerca Aplicada [44462] / Leyva, Juan ; Sabria Leal, Miquel ; Granel Gimenez, Nina ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
En este módulo los/las estudiantes adquirirán las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico aplicado al campo de las ciencias de la salud, así como el análisis y resolución de problemas identificados en la práctica profesional.
In this module, students will acquire the necessary skills to adequately handle scientific knowledge applied to the field of health sciences, as well as the analysis and resolution of problems identified in professional practice.
En este módulo los / las estudiantes adquirirán las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el Conocimiento científico aplicada al campo de las ciencias de la salud, así como el análisis y resolución de problemas identificados en la práctica profesional.

2021-22
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
9.
3 p, 98.6 KB Treball de Final de Màster [44463] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Granel Gimenez, Nina ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
1. L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigació on a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...]
The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...]
1. El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]

2021-22
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
10.
5 p, 104.0 KB Grups Vulnerables en la Infància i l'Adolescència [44460] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Gairín Sallán, Joaquín ; Escobar, Purificación ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Dolz Abadia, Maria Montserrat ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
A la infància i l'adolescència hi ha moltes situacions que fa que els nens i les nenes i els/les adolescents en general, hagin de ser considerats població vulnerable. El nen i la nena igual que els i les adolescents, són vulnerables perquè es troben en risc constant de ser perjudicats, maltractats, perseguits, llastimats o influenciats per diferents agents enfront dels quals es troba en situació d'indefensió. [...]
There are many situations in childhood and adolescence that mean that children and adolescents in general should be considered vulnerable populations. Boys and girls, like teenagers, are vulnerable because they are at constant risk of being harmed, abused, persecuted, harmed or influenced by different agents in front of whom they are helpless. [...]
En la infancia y la adolescencia hay muchas situaciones que hace que los niños y las niñas y los / las adolescentes en general, deban ser considerados población vulnerable. El niño y la niña igual que los y las adolescentes, son vulnerables porque se encuentran en riesgo constante de ser perjudicados, maltratados, perseguidos, lastimados o influenciados por diferentes agentes frente a los que se encuentra en situación de indefensión. [...]

2021-22
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents

Materials acadèmics : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.