Results overview: Found 14 records in 0.02 seconds.
Course materials, 14 records found
Course materials 14 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 109.8 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Espinet Blanch, Mariona ; Sala Roca, Josefina ; Alvarez Canovas, Isabel ; Albarracin Gordo, Lluis ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
2.
6 p, 110.3 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Espinet Blanch, Mariona ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Gairín Sallán, Joaquín ; Sala Roca, Josefina ; Santisteban Fernández, Antoni ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
3.
7 p, 113.2 KB Matemàtiques per a comprendre el món [102056] / Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals al voltant de la matemàtica i la seva capacitat per comprendre el món que ens envolta. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales en torno a la matemática y su capacidad para comprender el mundo que nos rodea. Esta asignatura debe dar herramientas y estrategias para el profesorado que quiera profundizar en la didáctica de la matemática y su relación con el mundo, tanto desde la perspectiva de la aplicación de las matemáticas a los mundos físico o natural y sociocultural como desde la perspectiva de la inspiración en ambos mundos para inspirar / crear matemáticas y diseñar, gestionar y evaluar intervenciones en el aula de matemáticas de primaria según estos referentes. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 107.9 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Albarracin Gordo, Lluis ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 85.5 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Sanmartí Puig, Neus ; Albarracin Gordo, Lluis ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2018-19
3 documents
6.
5 p, 81.7 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 85.0 KB Matemàtiques per a comprendre el món [102056] / Albarracin Gordo, Lluis ; Gorgorió Solà, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals al voltant de la matemàtica i la seva capacitat per comprendre el món que ens envolta. [...]
This is an optional fourth year subject that is focused on the development of professional competencies around mathematics and its ability to understand the world around us. This subject should provide tools and strategies for teachers who want to study in depth the mathematics teaching and their relationship with the world, from the perspective of the application of mathematics to the physical or natural world and sociocultural as well as from The perspective of inspiration in both worlds to inspire / create mathematics and design, manage and evaluate interventions in the classroom of primary math according to these references. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales en torno a la matemática y su capacidad para comprender el mundo que nos rodea. Esta asignatura debe dar herramientas y estrategias para el profesorado que quiera profundizar en la didáctica de la matemática y su relación con el mundo, tanto desde la perspectiva de la aplicación de las matemáticas a los mundos físico o natural y sociocultural como desde la perspectiva de la inspiración en ambos mundos para inspirar / crear matemáticas y diseñar, gestionar y evaluar intervenciones en el aula de matemáticas de primaria según estos referentes. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 85.2 KB Matemàtiques per a comprendre el món [102056] / Albarracin Gordo, Lluis ; Gorgorió Solà, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals al voltant de la matemàtica i la seva capacitat per comprendre el món que ens envolta. [...]
This is an optional fourth year subject that is focused on the development of professional competencies around mathematics and its ability to understand the world around us. This subject should provide tools and strategies for teachers who want to study in depth the mathematics teaching and their relationship with the world, from the perspective of the application of mathematics to the physical or natural world and sociocultural as well as from The perspective of inspiration in both worlds to inspire / create mathematics and design, manage and evaluate interventions in the classroom of primary math according to these references. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales en torno a la matemática y su capacidad para comprender el mundo que nos rodea. Esta asignatura debe dar herramientas y estrategias para el profesorado que quiera profundizar en la didáctica de la matemática y su relación con el mundo, tanto desde la perspectiva de la aplicación de las matemáticas a los mundos físico o natural y sociocultural como desde la perspectiva de la inspiración en ambos mundos para inspirar / crear matemáticas y diseñar, gestionar y evaluar intervenciones en el aula de matemáticas de primaria según estos referentes. [...]

2017-18
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 80.4 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Pujol Pujol, Romà ; Guinjoan Francisco, Marc ; Valero Martinez, Gemma ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtics fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. The aim is to strengthen the basic mathematical knowledge through various methods: problem solving, research and projects, among others. Achieving this subject should serve as a basis for building the knowledge of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Entender las matemáticas como una herramienta valiosa de resolución de problemas más allá del aula de matemáticas. [...]

2017-18
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
10.
6 p, 32.2 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Course materials : 14 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.