Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 251.7 KB Rasgos de personalidad (ZKPQ) en pacientes con fibromialgia : un estudio de casos y controles / Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Gomà Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Valero Ventura, Sergi (Ciutat Sanitària i Universitària Vall d'Hebron) ; Vega Moreno, Daniel (Hospital d'Igualada. Servei de Psiquiatria i Salut Mental) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Este es el primer estudio llevado a cabo para determinar la relación entre la fibromialgia y el Zuckerman-Kuhlman Personality Questionnaire (ZKPQ), y uno de los pocos que tratan de establecer la relación entre dicha entidad diagnóstica y la personalidad normal. [...]
This is the first study aimed at determining the relationship between fibromyalgia and the Zuckerman-Kuhlman Personality Questionnaire (ZKPQ), and one of the few that aims at establishing the relationship between this diagnosis and normal personality traits. [...]

2014 - 10.6018/analesps.30.3.153791
Anales de psicología, Vol. 30. núm. 3 (2014)  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 63.6 KB Disseny d’activitats d’auto-aprenentatge motivacionals per a l’increment del rendiment acadèmic i la convergència amb l’espai europeu d’educació superior / Gomà Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Imma ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí i Vidal, Joaquim
Aquest projecte sorgeix arrel de la necessitat d’incrementar el rendiment acadèmic dels estudiants i d’implementar les noves directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) en una assignatura troncal de 1r. [...]
Les conclusions derivades d’aquest projecte accentuen la necessitat d’obtenir recursos extra, tant econòmics com de personal, per poder aplicar les noves directrius dels ECTS, alhora que demanen al professorat universitari un esforç inicial d’adaptació a les reestructuracions docents de l’EEES i als canvis socials i laborals del s. [...]

2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
12 p, 1.4 MB Disseny del portafolis per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'EEES / Gomà Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande, Inma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universiteit van Tilburg. Departement Psychologie en Gezondheid) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de primer cicle de la llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'espai europeu d'educació superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portafolis de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 223-234
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.