Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
3 p, 557.4 KB Beneficis de les TIC en l’educació siríaca, un context afectat per conflictes armats / Alfarah, Mirey (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosco Paniagua, Alejandra (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Les Tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) s’han convertit avui en dia en un factor clau de la nostra societat. Però, és així en totes les regions del món? Des de l’inici del conflicte a Síria, més del 45% de la població s’ha hagut de desplaçar i en conseqüència, moltes nenes i nens han deixat de tenir accés a l'educació. [...]
2018
UAB divulga, Novembre 2018, p. 1-3  
2.
18 p, 727.2 KB Los usos de Facebook y WhatsApp en la reconstrucción de la educación en zonas afectadas por conflictos armados : el caso de Siria / Alfarah, Mirey (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosco Paniagua, Alejandra (Universidad Autónoma de Barcelona)
Desde el inicio del conflicto en Siria en 2011 más del 45% de la población se ha visto forzada al desplazamiento, de la cual casi la mitad está compuesta por niños y niñas. Para una gran parte de la población siria, el acceso a la educación se ha visto interrumpido. [...]
Since the beginning of the conflict in Syria in 2011 more than 45% of the population have been forced to displace, half of them being children. For a large part of the Syrian population, the access to education has been interrupted and statistics show that almost three million children were deprived of any type of education during a period of more than four years. [...]

2018 - 10.15366/reice2018.16.4.003
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 16, Num. 4 (2018) , p. 45-62  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.