Resultats globals: 5 registres trobats en 0.01 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer Martínez, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro, Cristina 1974- ; Real Mercadal, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margalló González, Ana María ; Aliagas Marin, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
36 p, 644.3 KB The discussion of meaning and form in a dictogloss task / Ortiz Fernández, Fernando ; Aliagas Marin, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to investigate the relation between meaning and form in the reconstruction stage of a dictogloss task in a CRLL context. In this type of learning contexts, where subject knowledge and language are integrated, it is essential to find a balance between meaning and form in the activities carried out in class. [...]
L'objectiu d'aquest treball és explorar la relació entre significat i forma durant la fase de reconstrucció d'un dictogloss en un context d'aprenentatge de llengües ric en contingut. En aquest tipus de context d'aprenentatge on el contingut de la matèria i la llengua estan integrats és essencial trobar l'equilibri entre significat i forma en les activitats dutes a terme a classe. [...]

2019  
2.
85 p, 2.1 MB Young children (0-8) and digital technology. A qualitative exploratory study. National report : Spain / Matsumoto, Mitsuko (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Aliagas Marin, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Morgade Salgado, Marta (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Correro, Cristina 1974- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Galera Suárez, Nieves (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Roncero, Cristina (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Poveda, David (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud)
The study is a part of a larger qualitative study carried out across 16 European countries aimed at exploring experiences with digital technologies, e. g. smart phones, tablets, computers, TVs, video-games, etc. [...]
2016  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
6 p, 113.0 KB Perspectives de Recerca en Educació Literària [43208] / Aliagas Marín, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es presentarà l'estat actual de la recerca en Educació Literària i Didàctica de la Literatura i com aquests camps de pràctica i recerca s'interrelacionen per fomentar innovació. [...]
Este módulo es obligatorio para la especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura y optativo para el resto de especialidades. En este módulo se presentará el estado actual de la investigación en Educación Literaria y Didáctica de la Literatura a la luz de la inovación en estos ámbitos interelacionados de práctica e investigación. [...]

2019-20
3 documents
2.
7 p, 116.1 KB Llenguatges i currículums [102076] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Aliagas Marín, Cristina ; Fittipaldi, Martina ; Duran Pasola, Mireia ; Munita Jordán, Felipe ; Real Mercadal, Maria Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és l'adquisició de les bases per a l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües i el coneixement del currículum de llengües a l'Educació Primària, així com de coneixements i pràctiques educatives sobre els següents àmbits específics de didàctica de la llengua i la literatura: L'ensenyament i l'aprenentatge inicial de la llengua escrita. [...]
La finalidad de esta asignatura es la adquisición de las bases para la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas y el conocimiento del currículo de lenguas en la Educación Primaria, así como de los conocimientos y prácticas educativas sobre los siguientes ámbitos específicos de didáctica de la lengua y la literatura: • La enseñanza y el aprendizaje inicial de la lengua escrita. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.