Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
39 p, 1.9 MB Regulación y control de la publicidad de productos dirigidos al público infantil. Leyes y códigos de Publicidad televisiva de juguetes y alimentos dirigidos al target infantil en Cataluña y España / Alsina Torra, Aida ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'infància és un sector molt vulnerable davant els estímuls publicitaris. És per aquest motiu que la publicitat dirigida a aquest públic està especialment regulada y que existeixen diferents òrgans que controlen el compliment de les lleis reguladores. [...]
La infancia es un sector de la población muy vulnerable ante los estímulos publicitarios. Es por esta razón que la publicidad dirigida a este público está especialmente regulada y que existen distintos organismos que controlan el cumplimiento de las leyes reguladoras. [...]
Childhood is a very vulnerable sector in front of advertising stimuli. That's the reason why childhood advertising is specially regulated and there are organizations that control the fulfilment of those regulation laws. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.