Resultats globals: 20 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 17 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Materials de curs 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Alvarez Canovas, Isabel ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2017-18
3 documents
2.
6 p, 83.0 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet Blanch, Mariona ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Santisteban Fernández, Antoni ; Alvarez Canovas, Isabel ; Planas Raig, Nuria ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul prexxxxxxxtén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2017-18
3 documents
3.
5 p, 80.5 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
4.
5 p, 76.5 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep Lluis ; Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Alvarez Canovas, Isabel ; Quiroga Uceda, Patricia ; Urrea Monclus, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
4 p, 72.7 KB Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. [...]
This subject seeks to make sure students understand and know from diferent virtual world settings that any Educator should know how to implement in their future with critical reflection, serious thinking and final applicability. [...]
Esta asignatura pretende acercar a los estudiantes a los diferentes contextos virtuales que todo profesional de la Educación tiene que conocer para poder ejercer con espíritu crítico, valoraciones y apliaciones finales. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
6.
5 p, 80.3 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documents
7.
3 p, 71.8 KB Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. [...]
This subject seeks to make sure students understand and know from diferent virtual world settings that any Educator should know how to implement in their future with critical reflection, serious thinking and final applicability. [...]
Esta asignatura pretende acercar a los estudiantes a los diferentes contextos virtuales que todo profesional de la Educación tiene que conocer para poder ejercer con espíritu crítico, valoraciones y apliaciones finales. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
8.
6 p, 442.3 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel ; Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este es un módulo que buscar poder ofrecer un contexto, lo suficientemente amplio como para poder disponer de herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la Vida y ello implica dos vertientes: trabajo en red con todos los agentes implicados del territorio y hacer un uso integrado de las redes digitales para poder establecer sinergias prácticas reales en el mundo globalizado en el que nos encontramos para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documents
9.
3 p, 24.4 KB Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
10.
5 p, 108.8 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
2014-15
Psicopedagogia [1168]  

Materials de curs : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
505 p, 5.7 MB Les Resistències en la formació a distància dels tècnics esportius de la R.F.E.P. / Dulsat Ortiz, Carles ; Álvarez Cánovas, Isabel, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi les resistències en el context de la formació a distància que organitza la Real Federación Española de Patinaje. És una investigació que veu del paradigma sistèmic-cibernètic, que contribueix en la forma de veure i d'estudiar les resistències de manera molt més global i sintètica considerant el màxim nombre d'elements que intervenen o influencien en l'objecte d'estudi. [...]
This research aims to study the resistance in the context of distance learning organized by the Real Federación Española de Patinaje. It is a research paradigm that relies in systemic-cybernetic perspective, which contributes to the way we see and study the resistance much more comprehensive and synthetic considering the maximum number of elements involved in or influence the object of study. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
2.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemática i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents

Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 146.4 KB El currículo bimodal como marco metodológico y para la evaluación : principios básicos y mejoras obtenidas en aprendizajes y rendimiento de los estudiantes / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La presente investigación impulsa la innovación educativa en centros docentes de primaria y secundaria mediante la aplicación de los principios y la metodología del «currículo bimodal», a la vez que se quiere comprobar su eficacia en la reducción del fracaso escolar y en la mejora de la formación de todos los alumnos. [...]
La present investigació impulsa la innovació educativa en centres docents de primària i secundària mitjançant l’aplicació dels principis i la metodologia del «currículum bimodal », a la vegada que se’n vol comprovar l’eficàcia en la reducció del fracàs escolar i en la millora de la formació de tots els alumnes. [...]
This research focuses on the educational innovation in primary and secondary schools by applying the principles and methodology of the «bimodal curriculum» at the same time wants to check out the efficiency on reducing school failure and the improvement for all of the students’ achievement. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.639
Educar, Vol. 50, Núm. 1 (Gener-Juny 2014) , p. 149-166  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.