1.
|
322 p, 7.7 MB |
Experiències de qualitat estètica : una aproximació multimodal a la lectoescriptura
/
Pons i Bartrolí, Bàrbara ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
L'aprenentatge multimodal de la lectoescriptura és un tema cabdal per a la societat actual. L'aportació, que, entre d'altres, ofereixen les il·lustracions o els dibuixos dels mateixos infants, són una font de riquesa per poder estudiar i arribar a entendre les dificultats que puguin arribar a tenir en aquest procés complex d'aprenentatge. [...] El aprendizaje multimodal de la lectoescritura es un tema rellevant para la sociedad actual. La aportación, que, entre otros, ofrecen las ilustraciones o los dibujos de los mismos niños/as, son una fuente de riqueza para poder estudiar y llegar a entender las dificultades que pueden llegar a tener en este complejo proceso de aprendizaje. [...] Multimodal literacy learning is a key issue for today's society. The contribution, which, among others, is offered by the illustrations or drawings of the children themselves, is a source of wealth to be able to study and come to understand the difficulties they may have in this complex learning process. [...]
2021
|
|
2.
|
336 p, 3.3 MB |
Los valores profesionales en el grado de enfermaría
/
Bleda García, Silvia ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
INTRODUCCIÓ: Els valors professionals es defineixen com a valors humans contextualitzats orientats a la professió, constitueixen la identitat professional i s'adquireixen principalment mitjançant la formació acadèmica i la pràctica clínica. [...] INTRODUCCIÓN: Los valores profesionales se definen como valores humanos contextualizados orientados a la profesión, constituyendo la identidad profesional y se adquieren principalmente mediante la formación académica y la práctica clínica. [...] BACKGROUND: Professional values are defined as contextualized human values oriented to the profession, constituting the professional identity and are acquired mainly through academic training and clinical practice. [...]
2021
|
|
3.
|
221 p, 2.1 MB |
Mindfulness in an Elementary School for Improving the Executive Functions
/
Hyatt Ritter, Anne ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
Objectius: L'entrenament de la consciència plena és un mètode didàctic pràctic i acceptat, dirigit a millorar les funcions executives dels alumnes d'educació primària. Amb tot, els estudis de consciència plena realitzats fins ara sobre els alumnes d'ensenyament primari han estat dirigits majoritàriament per instructors externs, aliens a l'aula i a la seva rutina escolar. [...] Objetivos: El entrenamiento de la conciencia plena es un enfoque didáctico práctico y aceptado, dirigido a mejorar las funciones ejecutivas de los alumnos de Educación Primaria. Sin embargo, los estudios realizados hasta ahora sobre alumnos de enseñanza primaria han estado dirigidos mayoritariamente por instructores externos, ajenos al aula y a su rutina escolar. [...] Objectives: Mindfulness training is an accepted and practical didactic approach to improve the executive functions of elementary school students. However, previous mindfulness studies that were conducted on elementary school students have been primarily led by external instructors, outside of the natural classroom and school-day routine. [...]
2020
|
|
4.
|
560 p, 10.3 MB |
Educación Hacker y Empoderamiento de las comunidades hacker hasta la escuela
/
Garcia Aguado, Alexandre ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
Tenint com a punt de partida l'emergència que l'educació contribueixi perquè les persones i comunitats, a través de les seves pròpies experiències i construccions, puguin alliberar-se de les relacions desiguals de poder que d'alguna manera les afecten, aquesta investigació gira els ulls a l'ecosistema educatiu de les comunitats hacker, on ocorre el que anomenem l'Educació hacker. [...] Teniendo como punto de partida la emergencia de que la Educación contribuya para que las personas y comunidades, a través de sus propias experiencias y construcciones, puedan liberarse de las relaciones desiguales de poder que de alguna manera los afectan, esta investigación vuelve su mirada al ecosistema educativo de las comunidades hacker, donde ocurre lo que llamamos la Educación hacker. [...] Considering the emergency that Education contributes to people and communities, through their own experiences and constructions, can free themselves from the unequal power relations that somehow affect them, this research turns its gaze to the educational ecosystem of hacker communities, where what we call hacker education occurs. [...]
2020
|
|
5.
|
572 p, 6.4 MB |
La educación intercultural bilingüe en Ecuador : el caso del pueblo indígena Saraguro
/
Saritama Valarezo, Miguel Ángel ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
L'estudi es planteja els significats que generen la cosmovisió andina, sabers ancestrals i cultura indígena en els aprenentatges escolars bilingües kichwa-castellà en un context escolar i comunitari de contacte cultural. [...] El estudio se plantea los significados que generan la cosmovisión andina, saberes ancestrales y cultura indígena en los aprendizajes escolares bilingües kichwa-castellano en un contexto escolar y comunitario de contacto cultural. [...] The study considers the meanings generated by the Andean worldview, ancestral knowledge and indigenous culture in bilingual Kichwa-Spanish school learning in a school and community context of cultural contact. [...]
2020
|
|
6.
|
505 p, 5.7 MB |
Les Resistències en la formació a distància dels tècnics esportius de la R.F.E.P
/
Dulsat Ortiz, Carles ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi les resistències en el context de la formació a distància que organitza la Real Federación Española de Patinaje. És una investigació que veu del paradigma sistèmic-cibernètic, que contribueix en la forma de veure i d'estudiar les resistències de manera molt més global i sintètica considerant el màxim nombre d'elements que intervenen o influencien en l'objecte d'estudi. [...] This research aims to study the resistance in the context of distance learning organized by the Real Federación Española de Patinaje. It is a research paradigm that relies in systemic-cybernetic perspective, which contributes to the way we see and study the resistance much more comprehensive and synthetic considering the maximum number of elements involved in or influence the object of study. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
|
|
7.
|
99 p, 1.3 MB |
Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil
/
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Belvis Pons, Esther ;
Álvarez Cánovas, Isabel 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Garrido Riquenes, Vilma ;
Vilaplana, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Forés i Miravalles, Anna ;
Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents
|
|