Resultats globals: 12 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 172.4 KB Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior : el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la E-A en E. Superior. / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departamet de Traducció i d'Interpretació) ; Bosco Paniagua, María Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol, Jesús (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Font, Antoni (Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]

2009
REDU, Revista de Docencia Universitaria, Vol. 7, Núm. 2 (2009) , p. 1-22  
2.
11 p, 331.2 KB Reflexions epistemològiques entorn a la unificació dels models d'orientació / Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La Orientación por su carácter aplicativo ha facilitado en gran medida la existencia de una corriente ecléctica que actúa en función del "caso" que se pretende resolver, fundamentándose parcialmente en diferentes teorías, modelos y enfoques. [...]
The applicative condiction of the Orientation has facilitate too much the existence of an eclectic current that performs according to "case" to be solved, to partially based on different theories, patterns and approaches. [...]

1988 - 10.5565/rev/educar.537
Educar, N. 14-15 (1988) p. 95-105  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
10 p, 79.1 KB Com aprenen els nostres alumnes més i millor? / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
La voluntat d’aquesta recerca és, mitjançant un procediment d’enquesta, identificar aquelles estratègies d’ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. [...]
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
417 p, 1.7 MB Avaluació d'una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics musicals. Una experimentació al primer curs dels ensenyaments especialitzats de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya / Ponsatí Ferrer, Imma ; Amador i Guillem, Miquel, dir. ; Miranda Pérez, Joaquim, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
L'objectiu general d'aquesta tesi és elaborar, experimentar i avaluar una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics adreçada al primer curs dels ensenyaments musicals de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya i que, a partir de la detecció i anàlisi prèvia de les dificultats dels alumnes, permeti que aquests assoleixin, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge, els objectius didàctics plantejats i, conseqüentment, al final d'aquest, millorin el seu rendiment. [...]
El objetivo general de esta tesis es elaborar, experimentar y evaluar una propuesta didáctica para la identificación auditiva de los intervalos armónicos dirigida al primer curso de las enseñanzas musicales de grado profesional de los conservatorios de música de Cataluña y que, a partir de la detección y análisis previo de las dificultades de los alumnos, permita que éstos alcancen, durante el proceso de enseñanza y aprendizaje, los objetivos didácticos planteados y, en consecuencia, al final del mismo, mejoren su rendimiento. [...]
The general objective of this thesis is to elaborate, experiment and evaluate a teaching method proposal focused on the auditory identification of harmonic intervals aimed at first year students of professional music grade taken at the music conservatories in Catalonia, which, based on previous detection and analysis of the students' difficulties, enables them to achieve the proposed didactic objectives through the teaching-learning process and, consequently, improve their performance at the end of it. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
2.
384 p, 2.7 MB L'assoliment de les competències bàsiques en alumnes de Centres integrats de primària i música Construcció i aplicació d'un instrument d'avaluació de les competències bàsiques i anàlisi comparativa dels resultats obtinguts en alumnes de sisè de primària de centres integrats de música i d'un grup control / Andreu i Duran, Maria ; Godall, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
Aquesta recerca s'emmarca dins el corrent pedagògic que defensa la inclusió de la música com a element fonamental del currículum escolar. Es parteix de la hipòtesi que la música integrada en l'educació primària pot repercutir favorablement en l'adquisició de les competències bàsiques d'aquesta etapa. [...]
Esta investigación se enmarca en la corriente psicológica que defiende la inclusión de la música como elemento fundamental del currículum escolar. Se parte de la hipótesis que la música integrada en la educación primaria puede repercutir favorablemente en la adquisición de las competencias básicas en esta etapa. [...]
This research draws on the pedagogical theory that defends the incorporation of music as a fundamental part of the school curriculum. It starts from the hypothesis that music integrated into primary education can have a favourable impact on the acquisition of basic competences at this stage. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
3.
391 p, 6.5 MB Mejora de la integración de un entorno TIC desde la visión del maestro : aplicación de la PDI en el Programa Enciclomedia en el marco de la "Reforma integral de la educación básica" en México / Patiño Alonso, Norma Xóchilth ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Dorado Perea, Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La investigación se plantea como finalidad pasar de la investigación a la acción con una propuesta de intervención para la mejora de la aplicación de la Pizarra Digital Interactiva (PDI) en la práctica docente de Ciencias Naturales en sexto grado de primaria. [...]
The aim of this study is to orientate the maintenance improvement in the use of the IWB taking research into action. The application is among seven Mexicans teachers and students in Sixth grade of primary with Natural Science as subject of research. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
4.
124 p, 6.9 MB L'Educació de la veu en la formació inicial dels mestres : avaluació dels recursos adquirits per a una emissió eficient i sana de la veu / Gassull, Cecília ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
3 documents
5.
141 p, 610.2 KB Aportaciones de los predictores de riesgo a la educación vial en la escuela / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La presente tesis doctoral pretende contribuir en la reducción de los accidentes de tráfico desde una perspectiva eminentemente preventiva. Para alcanzar dicho propósito, se ha establecido un procedimiento diagnóstico que ha permitido la identificación de aquellos predictores de riesgo que presentan una mayor incidencia en los accidentes de tráfico en el colectivo de jóvenes conductores que cursan la E. [...]
The present doctoral thesis tries to contribute to the reduction of the traffic accidents from an eminently preventive perspective. In order to reach this intention, a diagnostic procedure has been settled down in order to identiffy those risk predictors that have a greater incidence in the traffic accidents. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
3 documents
6.
250 p, 935.5 KB Elaboració d'un model multimèdia d'intervenció per a l'educació de l'oïda musical / Miranda Pérez, Joaquim ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquesta tesi doctoral vol aportar, a través de les tecnologies multimèdia, unes eines innovadores de formació i de suport a la comprensió de la música i dels elements que en configuren el llenguatge. [...]
Through multimedia technology, this doctoral thesis aims to contribute a number of innovative tools for the teaching and support of musical comprehension and of those elements that make up its language. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
2 documents

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
10 p, 111.6 KB Investigar en educació [101655] / Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010-11
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
2.
9 p, 110.7 KB Estadística Aplicada a l'Educació [23165] / Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2006-07
Llicenciat en Pedagogia [598]  
3.
4 p, 51.3 KB Anàlisi qualitatiu en Investigació Educativa [23173] / Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.