No exact match found for Amador i Guillem, Miquel, using Amador i Guillem Miquel instead...
Results overview: Found 2 records in 0.03 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
417 p, 1.7 MB Avaluació d'una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics musicals. Una experimentació al primer curs dels ensenyaments especialitzats de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya / Ponsatí Ferrer, Imma ; Amador Guillem, Miquel, dir. ; Miranda Pérez, Joaquim, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
L'objectiu general d'aquesta tesi és elaborar, experimentar i avaluar una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics adreçada al primer curs dels ensenyaments musicals de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya i que, a partir de la detecció i anàlisi prèvia de les dificultats dels alumnes, permeti que aquests assoleixin, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge, els objectius didàctics plantejats i, conseqüentment, al final d'aquest, millorin el seu rendiment. [...]
El objetivo general de esta tesis es elaborar, experimentar y evaluar una propuesta didáctica para la identificación auditiva de los intervalos armónicos dirigida al primer curso de las enseñanzas musicales de grado profesional de los conservatorios de música de Cataluña y que, a partir de la detección y análisis previo de las dificultades de los alumnos, permita que éstos alcancen, durante el proceso de enseñanza y aprendizaje, los objetivos didácticos planteados y, en consecuencia, al final del mismo, mejoren su rendimiento. [...]
The general objective of this thesis is to elaborate, experiment and evaluate a teaching method proposal focused on the auditory identification of harmonic intervals aimed at first year students of professional music grade taken at the music conservatories in Catalonia, which, based on previous detection and analysis of the students' difficulties, enables them to achieve the proposed didactic objectives through the teaching-learning process and, consequently, improve their performance at the end of it. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
2.
384 p, 2.7 MB L'assoliment de les competències bàsiques en alumnes de Centres integrats de primària i música Construcció i aplicació d'un instrument d'avaluació de les competències bàsiques i anàlisi comparativa dels resultats obtinguts en alumnes de sisè de primària de centres integrats de música i d'un grup control / Andreu, Maria ; Godall, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Amador Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Aquesta recerca s'emmarca dins el corrent pedagògic que defensa la inclusió de la música com a element fonamental del currículum escolar. Es parteix de la hipòtesi que la música integrada en l'educació primària pot repercutir favorablement en l'adquisició de les competències bàsiques d'aquesta etapa. [...]
Esta investigación se enmarca en la corriente psicológica que defiende la inclusión de la música como elemento fundamental del currículum escolar. Se parte de la hipótesis que la música integrada en la educación primaria puede repercutir favorablemente en la adquisición de las competencias básicas en esta etapa. [...]
This research draws on the pedagogical theory that defends the incorporation of music as a fundamental part of the school curriculum. It starts from the hypothesis that music integrated into primary education can have a favourable impact on the acquisition of basic competences at this stage. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.