Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.