Results overview: Found 21 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Course materials, 20 records found
Research literature 1 records found  
1.
275 p, 4.5 MB Efecto de la depresión post ictus e intervención logopédica temprana en afásicos / Andrés Carrillo, Cristina ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Pujol Nuez, Jesús, dir. (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Institut d'Alta Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
La afasia se define como un déficit en la comunicación verbal resultante de un daño cerebral adquirido. Dicho déficit puede presentarse como una dificultad en su forma expresiva, receptiva o de manera simultánea. [...]
Aphasia is defined as impairment in verbal communication resulting from an acquired brain injury. This impairment may present itself as a difficulty in its expressive, receptive or simultaneous form. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Course materials 20 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 122.9 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
2.
8 p, 145.2 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. Saber cómo se elabora un plan terapéutico, aprender estrategias y procedimientos de intervención y finalmente, conocer como finaliza el proceso asistencial. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
4 p, 116.9 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Andrés Carrillo, Cristina ; Crespo Alonso, Santiago ; Fernández Cano, Maria Isabel ; García Sánchez, Carmen ; Bataller Fernández, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
Objetivos del Bloque I: Aspectos generales de la Logopedia. Conocer los conceptos básicos de las Ciencias de la Salud, de las que la Logopedia f Describir los aspectos generales de la práctica logopédica Conocer los aspectos profesionales de la Logopedia Objetivos del Bloque II: Conocimiento del marco de la práctica logopédica. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
4.
5 p, 123.6 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer losprocesos de adquisición del lenguaje oral de la criatura sorda comparativamente con la oiente desde los diferentes enfoques teóricos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
5 p, 78.9 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
6.
4 p, 77.0 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló Tarrida, Antoni ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
7.
9 p, 107.9 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
5 p, 82.9 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
4 p, 76.9 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Luque Cubero, Maria Jose ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
10.
5 p, 79.1 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul se centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2017-18
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents

Course materials : 20 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.