Resultados globales: 17 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 16 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
275 p, 4.5 MB Efecto de la depresión post ictus e intervención logopédica temprana en afásicos / Andrés Carrillo, Cristina ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Pujol Nuez, Jesús, dir. (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Institut d'Alta Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
La afasia se define como un déficit en la comunicación verbal resultante de un daño cerebral adquirido. Dicho déficit puede presentarse como una dificultad en su forma expresiva, receptiva o de manera simultánea. [...]
Aphasia is defined as impairment in verbal communication resulting from an acquired brain injury. This impairment may present itself as a difficulty in its expressive, receptive or simultaneous form. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Materiales académicos Encontrados 16 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 78.9 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
2.
4 p, 77.0 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló Tarrida, Antoni ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
3.
9 p, 107.9 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
4.
5 p, 82.9 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
5.
4 p, 76.9 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Luque Cubero, Maria Jose ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
6.
5 p, 79.1 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul se centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2017-18
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
7.
9 p, 107.3 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
5 p, 82.6 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
4 p, 76.5 KB Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació (SAAC) [101720] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Proporcionar coneixements, recursos i procediments amb l'objectiu de realitzar una correcta avaluació i intervenció de pacients que requereixen suports, alternatius o complementaris, que possibilitin la seva comunicació i el seu llenguatge. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
10.
5 p, 81.9 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  

Materiales académicos : Encontrados 16 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.