Resultats globals: 41 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 8 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 31 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
23 p, 2.1 MB Next-Generation Sequencing for Confronting Virus Pandemics / Quer, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Colomer-Castell, Sergi (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Campos, Carolina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Piñana, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Cortese, Maria Francesca (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; González-Sánchez, Alejandra (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Garcia-Cehic, Damir (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Ibáñez, Marta (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Pumarola Suñé, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Rodriguez-Frias, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Antón, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Tabernero, David (Hospital Universitari Vall d'Hebron)
Virus pandemics have happened, are happening and will happen again. In recent decades, the rate of zoonotic viral spillover into humans has accelerated, mirroring the expansion of our global footprint and travel network, including the expansion of viral vectors and the destruction of natural spaces, bringing humans closer to wild animals. [...]
2022 - 10.3390/v14030600
Viruses, Vol. 14 (march 2022)  
2.
17 p, 3.2 MB Peripheral and lung resident memory T cell responses against SARS-CoV-2 / Grau-Expósito, Judith (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Sánchez-Gaona, Nerea (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Massana, Núria (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Suppi, Marina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Astorga-Gamaza, Antonio (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Perea, David (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rosado Rodríguez, Joel (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Falcó, Anna (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Kirkegaard, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Torrella Domingo, Adriana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Planas, Bibiana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Navarro, Jordi (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Suanzes, Paula (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Álvarez-Sierra, Daniel (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Ayora, Alfonso (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sansano, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències Morfològiques) ; Esperalba, Juliana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Antón, Andrés (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Ramón y Cajal, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències Morfològiques) ; Almirante Gragera, Benito (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Pujol-Borrell, Ricardo (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Falcó, Vicenç (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Burgos, Joaquín (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Buzón, Maria José (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Genescà Ferrer, Meritxell (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Resident memory T cells (T) positioned within the respiratory tract are probably required to limit SARS-CoV-2 spread and COVID-19. Importantly, T are mostly non-recirculating, which reduces the window of opportunity to examine these cells in the blood as they move to the lung parenchyma. [...]
2021 - 10.1038/s41467-021-23333-3
Nature communications, Vol. 12 (may 2021)  
3.
7 p, 476.9 KB The Importance of Rapid Influenza Testing in Pediatric Primary Care : Experience During Three Consecutive Influenza Seasons (2016-2019) in Barcelona (Catalonia, Spain) / van Esso, Diego (Primary Care Health Service SAP Muntanya, Catalan Institute of Health) ; Vilà, Monica (Institut Català de la Salut) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Iglesias, Sheila (Institut Català de la Salut) ; Ferrer, Josep (Institut Català de la Salut) ; Losada, Lucia (Institut Català de la Salut) ; Ricos, Gemma (Institut Català de la Salut) ; Sanchez, Lorena (Institut Català de la Salut) ; Morera, Patricia (Institut Català de la Salut) ; Pérez, Mar (Institut Català de la Salut) ; Ferrandez, Mª Angeles (Institut Català de la Salut) ; Hernando, Esther (Institut Català de la Salut) ; Rodrigo Gonzalo de Líria, Carlos (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Pumarola Suñé, Tomàs (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Antón, Andrés (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Clinical diagnosis of influenza has low sensitivity in infants and children. Signs and symptoms are non-specific and similar to those of other respiratory viruses. Rapid influenza diagnostic tests (RIDTs) with adequate sensitivity and specificity used at the point of care can be useful for an etiologic diagnosis of influenza in primary care. [...]
2020 - 10.3389/fped.2020.00565
Frontiers in Pediatrics, Vol. 8 (october 2020)  
4.
13 p, 3.0 MB Naturally occurring SARS-CoV-2 gene deletions close to the spike S1/S2 cleavage site in the viral quasispecies of COVID19 patients / Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Garcia-Cehic, D. (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Gregori i Font, Josep (Roche Diagnostics SL (Sant Cugat del Valles)) ; Piñana, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rodriguez-Frias, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guerrero-Murillo, Mercedes (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Esperalba, Juliana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rando, Adriana (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Goterris, Lidia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Codina, María Gema (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Quer, Susanna (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Martín, Maria Carmen (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Campins Martí, Magda (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ferrer, Ricard (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Almirante Gragera, Benito (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Esteban Mur, Juan Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pumarola, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antón, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quer, Josep (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca)
The SARS-CoV-2 spike (S) protein, the viral mediator for binding and entry into the host cell, has sparked great interest as a target for vaccine development and treatments with neutralizing antibodies. [...]
2020 - 10.1080/22221751.2020.1806735
Emerging microbes & infections, Vol. 9 Núm. 1 (september 2020) , p. 1900-1911  
5.
6 p, 552.4 KB Enterovirus-A71 Rhombencephalitis Outbreak in Catalonia : Characteristics, Management and Outcome / Wörner, Núria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rodrigo-García, Rocío (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Antón, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castellarnau, Ester (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona) ; Delgado Martínez, Ignacio (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Vazquez, Èlida (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; González, Sebastià (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Mayol, Lluís (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Méndez, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Solé, Eduard (Hospital Arnau de Vilanova (Lleida, Catalunya)) ; Rosal, Jaume (Hospital de Tortosa Verge de la Cinta) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Casquero, Alejandro (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Lera, Esther (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sancosmed, Mónica (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Campins Martí, Magda (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Pumarola, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodrigo Gonzalo de Líria, Carlos (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
Observational, multicenter study analyzing characteristics, treatment and outcome of patients with EV-A71 rhombencephalitis diagnosed in 6 publicly funded hospitals within the Catalonian Health Institute. [...]
2021 - 10.1097/INF.0000000000003114
The Pediatric infectious disease journal, Vol. 40 (june 2021) , p. 628-633  
6.
7 p, 1.8 MB Molecular influenza surveillance at a tertiary university hospital during four consecutive seasons (2012-2016) in Catalonia, Spain / Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Peremiquel-Trillas, Paula (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Gimferrer Arriaga, Laura (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Piñana, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Codina, María Gema (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rodrigo-Pendás, José Ángel (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Campins Martí, Magda (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Carmen Martín, María (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Fuentes, Francisco (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rubio, Susana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Pumarola Suñé, Tomàs (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Antón, Andrés (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca)
Influenza viruses (FLUV) are continuously evolving, which explain the occurrence of seasonal influenza epidemics and the need to review the vaccine strain composition annually. The aim is to describe the genetic diversity and clinical outcomes of FLUV detected at a tertiary university hospital in Barcelona (Spain) during the 2012-2016 seasons. [...]
2019 - 10.1016/j.vaccine.2019.03.046
Vaccine, Vol. 37 (march 2019) , p. 2470-2476  
7.
12 p, 4.6 MB Effects of HIV-1 reverse transcriptase connection subdomain mutations on polypurine tract removal and initiation of (+)-strand DNA synthesis / Betancor, Gilberto (Centro de Biología Molecular Severo Ochoa) ; Álvarez García, Mar (Centro de Biología Molecular Severo Ochoa) ; Marcelli, Bárbara (Centro de Biología Molecular Severo Ochoa) ; Andrés, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Martínez, Miguel Ángel (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Menéndez Arias, Luis (Centro de Biología Molecular Severo Ochoa)
HIV-1 reverse transcriptase (RT) connection subdomain mutations at positions 348, 369 and 376 have been associated with resistance to non-nucleoside RT inhibitors (NNRTIs). N348I may interfere with the initiation of (+)-strand DNA synthesis by reducing polypurine tract (PPT) removal in the presence of nevirapine. [...]
2015 - 10.1093/nar/gkv077
Nucleic acids research, Vol. 43 Núm. 4 (february 2015) , p. 2259  
8.
12 p, 786.4 KB Changes in codon-pair bias of human immunodeficiency virus type 1 have profound effects on virus replication in cell culture / Martrus, Gloria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Nevot Banús, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Andrés, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Martinez, Miguel Ángel (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa)
Background: Human immunodeficiency virus type 1 (HIV-1) has a biased nucleotide composition different from human genes. This raises the question of how evolution has chosen the nucleotide sequence of HIV-1 that is observed today, or to what extent the actual encoding contributes to virus replication capacity, evolvability and pathogenesis. [...]
2013 - 10.1186/1742-4690-10-78
Retrovirology, Vol. 10, N. 78 (25 July 2013) , p. 1-12
6 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
129 p, 6.5 MB Los Picornavirus. De la levedad a la gravedad / Andrés Vergés, Cristina ; Pumarola Suñé, Tomàs, dir. ; Antón Pagarolas, Andrés, dir. ; Rabella García, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia
2019  
2.
275 p, 4.5 MB Efecto de la depresión post ictus e intervención logopédica temprana en afásicos / Andrés Carrillo, Cristina ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Pujol Nuez, Jesús, dir. (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Institut d'Alta Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
La afasia se define como un déficit en la comunicación verbal resultante de un daño cerebral adquirido. Dicho déficit puede presentarse como una dificultad en su forma expresiva, receptiva o de manera simultánea. [...]
Aphasia is defined as impairment in verbal communication resulting from an acquired brain injury. This impairment may present itself as a difficulty in its expressive, receptive or simultaneous form. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Materials acadèmics 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 125.7 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Juan ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
The general objective of this assigment is focused on research, diagnosis and neurorehabilitation and neurostimulating treatment in neurological and neuropsychological pathologies that address language and/ r speech disorders, both in childhood and in old age adult, secondary to idiopathic brain damage or acquired brain injury, and that affect the process of communication. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2022-23
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
2.
6 p, 110.1 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
3.
5 p, 107.0 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Andrés Carrillo, Cristina ; Crespo Alonso, Santiago ; Fernandez Cano, Maria Isabel ; García Sánchez, Carmen ; Bataller Fernández, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
The subject is divided into two blocks. Objectives of Part I: General Aspects of Speech Therapy. Know the basic concepts of the health sciences, of which speech therapy is a part. Describe the general aspects of the practice of speech therapy Know the professional aspects of speech therapy Objectives of Part II: Knowledge of the framework of the practice of speech therapy. [...]
Objetivos del Bloque I: Aspectos generales de la Logopedia. Conocer los conceptos básicos de las Ciencias de la Salud, de las que la Logopedia forma parte. Describir los aspectos generales de la práctica logopédica Conocer los aspectos profesionales de la Logopedia Objetivos del Bloque II: Conocimiento del marco de la práctica logopédica. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
4.
9 p, 133.1 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
The subject comprises two main parts: Part A: Early intervention Part B: Intervention in language disorders related to other pathologies and Augmentative and Alternative Communication Systems GOALS: Part A: Broaden knowledge of the method of direct and systematic observation in children between 0 and 6 years. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
5 p, 104.1 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Andrés Carrillo, Cristina ; Crespo Alonso, Santiago ; Fernández-Cano, María Isabel ; García Sánchez, Carmen ; Bataller Fernández, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
The subject is divided into two blocks. Objectives of Part I: General Aspects of Speech Therapy. Know the basic concepts of the health sciences, of which speech therapy is a part. Describe the general aspects of the practice of speech therapy Know the professional aspects of speech therapy Objectives of Part II: Knowledge of the framework of the practice of speech therapy. [...]
Objetivos del Bloque I: Aspectos generales de la Logopedia. Conocer los conceptos básicos de las Ciencias de la Salud, de las que la Logopedia forma parte. Describir los aspectos generales de la práctica logopédica Conocer los aspectos profesionales de la Logopedia Objetivos del Bloque II: Conocimiento del marco de la práctica logopédica. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
6.
5 p, 106.6 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
7.
6 p, 110.7 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Juan ; Bataller Prim, Marina ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
The general objective of this assigment is focused on research, diagnosis and neurorehabilitation and neurostimulating treatment in neurological and neuropsychological pathologies that address language and/ r speech disorders, both in childhood and in old age adult, secondary to idiopathic brain damage or acquired brain injury, and that affect the process of communication. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
8.
5 p, 109.2 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Juan ; Bataller Prim, Marina ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
9.
9 p, 133.5 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
10.
5 p, 104.0 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Andrés Carrillo, Cristina ; Crespo Alonso, Santiago ; Fernández-Cano, María Isabel ; García Sánchez, Carmen ; Bataller Fernández, Marina ; Resina Curado, Paula ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
Objetivos del Bloque I: Aspectos generales de la Logopedia. Conocer los conceptos básicos de las Ciencias de la Salud, de las que la Logopedia f Describir los aspectos generales de la práctica logopédica Conocer los aspectos profesionales de la Logopedia Objetivos del Bloque II: Conocimiento del marco de la práctica logopédica. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Materials acadèmics : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Andres, Christian
15 Andres, Cristina
3 Andrès, Christian
5 Andrés, Carme
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.