Resultats globals: 17 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
3 p, 563.0 KB Activació d'iPads amb un patró cerebral cognitiu / Martín Pascual, Miguel Ángel (Neuro-Com Research Group) ; Hernández-González, Samuel (Universidad Pablo de Olavide) ; Gruart i Massó, Agnès (Universidad Pablo de Olavide) ; Delgado García, José María (Universidad Pablo de Olavide) ; Andreu Sánchez, Celia (Neuro-Com Research Group)
Una investigació realitzada per la Divisió de Neurociències de la Universitat Pablo de Olavide de Sevilla i el grup Neuro-Com de la Universitat Autònoma de Barcelona ha identificat en rates un patró funcional cerebral associat a comportaments cognitius i l'ha utilitzat per activar la pantalla tàctil d’un iPad. [...]
2017
UAB divulga, Novembre 2017, p. 1-3  
2.
2 p, 564.5 KB Els professionals de l'audiovisual parpellegen menys que els no professionals / Andreu Sánchez, Celia (Neuro-Com Research Group) ; Martín Pascual, Miguel Ángel (Neuro-Com Research Group)
El grup de recerca Neuro-Com de la UAB al costat de la Divisió de Neurociències de la Universitat Pablo Olavide han estudiat l'efecte de la professionalització audiovisual. La investigació conclou que els professionals de l'audiovisual, acostumats a un elevat nivell d'atenció visual parpellegen menys que els no professionals no només mirant pantalles sinó també mirant la realitat.
2017
UAB divulga, Juliol 2017, p. 1-2  
3.
23 p, 2.0 MB Nuevo modelo de tutoría cuádruple en una experiencia APP del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la UdG / Espinosa i Mirabet, Sílvia (Universitat de Girona) ; Andreu Sánchez, Celia (Universitat de Girona) ; Jiménez Cortacans, Alfons (Universitat de Girona)
Este artículo define cuatro modalidades de tutorías creadas ad hoc para poder desarrollar una experiencia concreta de Aprendizaje por Proyectos (APP), en el Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universidad de Girona. [...]
This paper defines four modes of tutorials created ad hoc in order to develop a specific experience of Learning Project (APP), in the Bachelor of Advertising and Public Relations from the University of Girona. [...]

2013
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 12, núm. 2 (2013) , p. 327-349  
4.
2 p, 37.4 KB Llenguatge i cognició humana / Martín Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El problema de l'origen del llenguatge és una de les preguntes més controvertides per als defensors de la seva gènesi cultural o els que sostenen la seva base biològica. Avui ja sabem que el llenguatge té unes profundes arrels biològiques en el còrtex cerebral. [...]
2014
UAB divulga, Novembre 2014  
5.
2 p, 64.5 KB La neurociència aplicada al màrqueting en el mercat espanyol / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Contreras Gracia, Aroa (Universitat de Girona)
El neuromàrqueting és una disciplina recent que uneix les tècniques i els mètodes de la neurociència amb els coneixements del màrqueting i de la comunicació. Aquesta nova àrea de coneixement ha creat diverses línies de recerca en diverses universitats espanyoles i ha estat implantada de manera paral·lela en el sector professional de la comunicació, la publicitat i el màrqueting. [...]
2014
UAB divulga, Octubre 2014  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
200 p, 4.2 MB Projecte audiovisual interactiu per a aerolínies europees / Fros Gaetan, Laura ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte confecciona un nou model comunicatiu per a les aerolínies europees que passa per aprofitar les possibilitats que donen les noves tecnologies, com en el cas del wifi als avions. Es tracta de la ideació d'un model comunicatiu basat en la producció de documentals interactius que compleixin la funció que té actualment la revista corporativa dels avions.
El siguiente proyecto confecciona un nuevo modelo comunicativo para las aerolíneas europeas que pasa por aprovechar las posibilidades que dan las nuevas tecnologías, como en el caso del wifi en los aviones. [...]
The following project creates a new communication model for European airlines that takes advantage of the possibilities of new technologies, like WiFi on planes. It is about the creation of a communication model based on the production of interactive documentaries that accomplish the current role of the corporative magazines in planes.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
204 p, 10.4 MB Disseny, creació i difusió d'un blog "lifestyle" : "Siéntate que te cuento" / Pérez Caballero, Nerea ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball mostra el procés de dissenyar, crear i difondre un blog "lifestyle" intercalant teoria i pràctica. Concretament, es presenten de forma ordenada els passos essencials aplicant-los des de zero al blog "Siéntate que te cuento": el disseny i la creació del blog; l'elaboració i aplicació d'un pla de comunicació online, en què es programa la publicació de contingut al blog i les seves respectives xarxes socials durant tres mesos; i, per últim, l'anàl•lisi dels resultats obtinguts per reconèixer els encerts i els errors del projecte.
El trabajo muestra el proceso de diseñar, crear y difundir un blog "lifestyle" intercalando teoría y práctica. Concretamente, se presentan de forma ordenada los pasos esenciales aplicándolos desde cero en el blog "Siéntate que te cuento": el diseño y la creación del blog; la elaboración y aplicación de un plan de comunicación online, en que se programa la publicación de contenido en el blog y sus redes sociales; y, por último, el análisis de los resultados obtenidos con tal de reconocer los aciertos y los errores del proyecto.
This work shows the process of designing, creating and diffusing a lifestyle blog combining theory and practice. Specifically, there are shown its essential steps applying them from the very beginning to the blog "Siéntate que te cuento": it starts with the design and the creation of the blog, followed by a social media marketing. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
333 p, 14.5 MB Manual de distribució d'un curtmetratge. Pla de promoció, exhibició i distribució del curtmetratge propi 'En el fondo del mar'. / Paüls Vergés, Joan ; Santaló Toral, Carla ; Ribera Guàrdia, Pol ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén ser una guia per tots els que vulguin distribuir un curtmetratge. La tasca inclou les fases de promoció, exhibició i la pròpia distribució i incideix en tots els actors que hi juguen un paper important. [...]
El trabajo pretende ser una guia para todos los que quieran distribuir un cortometraje. La labor incluye las fases de promoción, exhibición y la propia distribución, ee incide en todos los actores que juegan un papel importante. [...]
The aim of the project is to be a guide to those who are interested in the logistics of distributuin of a short film. We have taken into account the different stages involved: promotion, exhibition and distribution, considering the actors who play a significant role. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
4 p, 74.4 KB Tècniques de Guió Audiovisual [103062] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El principal objetivo de la asignatura es profundizar en herramientas utilizadas en el guion audiovisual. Se trata de conocer distintas estrategias de redacción de guiones audiovisuales televisivos. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
4 p, 74.7 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
3 p, 73.9 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
4 p, 74.5 KB Tècniques de Guió Audiovisual [103062] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El principal objetivo de la asignatura es profundizar en herramientas utilizadas en el guion audiovisual. Se trata de conocer distintas estrategias de redacción de guiones audiovisuales televisivos. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
3 p, 24.4 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
4 p, 27.5 KB Tècniques de Guió Audiovisual [103062] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El principal objetivo de la asignatura es profundizar en herramientas utilizadas en el guión audiovisual. Se trata de conocer distintas estrategias de redacción de guiones audiovisuales televisivos. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 102.1 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 101.4 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.