Results overview: Found 6,509 records in 0.02 seconds.
Articles, 2,602 records found
Contributions to meetings and congresses, 216 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 192 records found
Research literature, 1,222 records found
Learning materials, 66 records found
Course materials, 2,123 records found
Graphic and multimedia documents, 83 records found
Personal and institutional archives, 17 records found
Articles 2,602 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
10 p, 298.0 KB Predictive factors of the psychological impact of the COVID-19 pandemic on university students : a study in six Ibero-American countries / Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Navarro, J. B (José Blas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Reche-Camba, Elvira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Lopez-Fernandez, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mendez-Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona) ; Selva, Clara (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sanz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Background/Objective: During Covid-19, high prevalences of anxiety and depression were reported among university students, suggesting that they may be at higher risk than the general population of developing psychological disorders in lockdown situations. [...]
Antecedentes/Objetivo: Durante el Covid-19, se informaron altas prevalencias de ansiedad y depresión entre estudiantes universitarios, lo que sugiere que pueden tener un mayor riesgo que la población general de desarrollar trastornos psicológicos en situaciones de encierro. [...]

2023 - 10.5093/ANYES2023A19
Ansiedad y Estres, Vol. 29 Núm. 3 (2023) , p. 153-162  
2.
10 p, 279.3 KB Validation of a Portable Fluorescence Spectroscopy System to Monitor Heat Damage in Industrially Processed Milk / Alvarado Mamani, Ulises (Universidad Nacional Del Altiplano. Escuela Profesional de Ingeniería Agroindustrial) ; Zamora, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA)) ; Arango, Oscar (Universidad de Nariño. Facultad de Ingeniería Agroindustrial) ; Saldo Periago, Jordi (Universidad UTE. Centro de Investigación de Alimentos) ; Castillo Zambudio, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA))
Heat treatments play a critical role in ensuring the safety and preservation of milk, but it can affect its nutritional and sensory properties. The present paper proposes the use of a portable system based on fluorescence spectroscopy as an alternative method for the quantification of four thermal damage markers at once (hydroxymethylfurfural, sulfhydryl groups, ascorbic acid, and riboflavin). [...]
2024 - 10.3390/foods13050780
Foods, Vol. 13 (march 2024)  
3.
15 p, 2.1 MB Synchronous Front-Face Fluorescence Spectra : A Review of Milk Fluorophores / Freire, Paulina (California State University. Department of Food Science and Nutrition) ; Zamora, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA)) ; Castillo Zambudio, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA))
Milk is subjected to different industrial processes, provoking significant physicochemical modifications that impact milk's functional properties. As a rapid and in-line method, front-face fluorescence can be used to characterize milk instead of conventional analytical tests. [...]
2024 - 10.3390/foods13050812
Foods, Vol. 13 (march 2024)  
4.
17 p, 219.4 KB Explorando la particularidad de los refranes : un análisis contrastivo entre español y catalán en el ámbito de la familia y la amistad / Padrós Torra, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
El propósito de este artículo es analizar los distintos niveles de equivalencia fraseológica (total, parcial y nula) que existen entre conjuntos de refranes que incluyen al menos un elemento relacionado con la familia o la amistad, específicamente en los idiomas español y catalán. [...]
The purpose of this article is to analyze the different levels of phraseological equivalence (total, partial, and null) that exist among sets of sayings that include at least one element related to family or friendship, specifically in the Spanish and Catalan languages. [...]

2023 - 10.5565/rev/fraseolex.60
Fraseolex, Vol. 2 (2023) , p. 40-56 (Artículos)  
5.
10 p, 1.7 MB Systemic and functional effects of continuous azithromycin treatment in patients with severe chronic obstructive pulmonary disease and frequent exacerbations / Cuevas, Ester (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Huertas, Daniel (Consorci Sanitari Alt Penedès Garraf) ; Montón, Concepción (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Marín, Alicia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Carrera-Salinas, Anna (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Pomares, Xavier (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Garcia-Nuñez, Marian (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Martí, Sara (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Santos, Salud (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Continuous treatment with azithromycin may lead to fewer acute exacerbations of chronic obstructive pulmonary disease (AECOPD), but little is known of its impact on systemic and functional outcomes in real-life settings. [...]
2023 - 10.3389/fmed.2023.1229463
Frontiers in Medicine, Vol. 10 (july 2023)  
6.
11 p, 1.4 MB Revisiting the usefulness of the short acute octreotide test to predict treatment outcomes in acromegaly / Marques-Pamies, Montserrat (Hospital Municipal de Badalona) ; Gil, Joan (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Valassi, Elena (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Hernández García, Marta (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Biagetti, Betina (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Giménez-Palop, Olga (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Martínez, Silvia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Carrato, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Pons, Laura (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Villar-Taibo, Rocío (Hospital Clínico Universitario de Santiago) ; Araujo-Castro, Marta (Hospital Ramón y Cajal) ; Blanco, Concepción (Hospital Universitario Príncipe de Asturias) ; Simón, Inmaculada (Hospital Universitari de Tarragona Joan XXIII) ; Simó-Servat, Andreu (Hospital Universitari Mútua Terrassa) ; Xifra, Gemma (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Vázquez, Federico (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Pavón, Isabel (Hospital Universitario de Getafe) ; García-Centeno, Rogelio (Hospital General Universitari Gregorio Marañón) ; Zavala, Roxana (Hospital Universitari de Tarragona Joan XXIII) ; Hanzu, Felicia Alexandra (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Mora, Mireia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Aulinas, Anna (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Vilarrasa, Nuria (Instituto de Salud Carlos III) ; Librizzi, Soledad (Hospital Universitario 12 de Octubre) ; Calatayud, María (Hospital Universitario 12 de Octubre) ; de Miguel, Paz (Hospital Clínico San Carlos) ; Alvarez-Escola, Cristina (Hospital Universitario La Paz) ; Picó Alfonso, Antonio M (Instituto de Investigación Sanitaria y Biomédica de Alicante) ; Sampedro, Miguel (Hospital Universitario de La Princesa) ; Salinas, Isabel (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Fajardo-Montañana, Carmen (Hospital Universitari de la Ribera) ; Cámara, Rosa (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Bernabeu Morón, Ignacio (Hospital Clínico Universitario de Santiago) ; Jordà, Mireia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Webb, Susan M. (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Marazuela, Mónica (Hospital Universitario de La Princesa) ; Puig Domingo, Manuel (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Universitat Autònoma de Barcelona
We previously described that a short version of the acute octreotide test (sAOT) can predict the response to first-generation somatostatin receptor ligands (SRLs) in patients with acromegaly. We have prospectively reassessed the sAOT in patients from the ACROFAST study using current ultra-sensitive GH assays. [...]
2023 - 10.3389/fendo.2023.1269787
Frontiers in Endocrinology, Vol. 14 (october 2023)  
7.
13 p, 4.5 MB iMAGING : a novel automated system for malaria diagnosis by using artificial intelligence tools and a universal low-cost robotized microscope / Rubio Maturana, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; de Oliveira, Allisson Dantas (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Nadal, Sergi (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Serrat, Francesc Zarzuela (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Sulleiro Igual, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Ruiz, Edurne (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Bilalli, Besim (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Veiga, Anna (Probitas Foundation) ; Espasa, Mateu (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Abelló, Alberto (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Pumarola Suñé, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Segú, Marta (Futbol Club Barcelona Foundation) ; López-Codina, Daniel (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Clols, Elisa Sayrol (Universitat Pompeu Fabra) ; Joseph-Munné, Joan (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca)
Malaria is one of the most prevalent infectious diseases in sub-Saharan Africa, with 247 million cases reported worldwide in 2021 according to the World Health Organization. Optical microscopy remains the gold standard technique for malaria diagnosis, however, it requires expertise, is time-consuming and difficult to reproduce. [...]
2023 - 10.3389/fmicb.2023.1240936
Frontiers in microbiology, Vol. 14 (november 2023)  
8.
11 p, 1.4 MB Sex differential impact of comorbidities in spondyloarthritis : data from COMOSPA study / Llop, Maria (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Gratacós, Jordi (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Moreno Martínez-Losa, Mireia (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Arévalo Salaet, Marta (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Calvet, Joan (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Berenguer-Llergo, Antoni (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Dougados, Maxime (Hospital Cochin) ; Molto, Anna (Hospital Cochin) ; López-Medina, Clementina (Hospital Universitario Reina Sofía) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To describe and compare the prevalence of comorbidities in female and male patients with spondyloarthritis (SpA) and to assess whether comorbidities had a different impact on disease outcomes in male and female patients. [...]
2024 - 10.1136/rmdopen-2023-003776
RMD Open, Vol. 10 (january 2024)  
9.
5 p, 235.4 KB Transparency in public health decision-making La transparencia en la toma de decisiones de salud pública / García-Altés, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Argimon, Josep M. (Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Improving the quality and transparency of governmental healthcare decision-making has an impact on the health of the population through policies, organisational management and clinical practice. Moreover, the comparison between healthcare centres and the transparent feedback of results to professionals and to the wider public contribute directly to improved results. [...]
2016 - 10.1016/j.gaceta.2016.05.005
Gaceta sanitaria, Vol. 30 (enero 2016) , p. 9-13  
10.
7 p, 471.6 KB A good investment : promoting health in cities and neighbourhoods Una buena inversión: la promoción de la salud en las ciudades y en los barrios / Diez, Elia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Aviñó, Dory (Fundación para la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)) ; Paredes-Carbonell, Joan J. (Direcció General de Salut Pública) ; Segura, Javier (Madrid Salud) ; Suárez, Óscar (Observatorio de Salud de Asturias) ; Gerez, Maria Dolores (Ayuntamiento de San Fernando de Henares (Madrid)) ; Pérez Giménez, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Daban, Ferran (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Camprubí, Lluís (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Local administration is responsible for health-related areas, and evidence of the health impact of urban policies is available. Barriers and recommendations for the full implementation of health promotion in cities and neighbourhoods have been described. [...]
2016 - 10.1016/j.gaceta.2016.04.015
Gaceta sanitaria, Vol. 30 (enero 2016) , p. 74-80  

Articles : 2,602 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 216 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
14 p, 1.9 MB El tram baix de l'Ebre a les èpoques del Neolític i Bronze inicial : aportacions al seu coneixement a partir de l'assentament del Molló (Móra la Nova) / Piera, M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos, P. (Universidad Autónoma de Madrid) ; Alcàntara Fors, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnaiz, R. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montero, I. (Universidad Autónoma de Madrid)
Les diverses actuacions arqueològiques al jaciment del Molló, situat a Móra la Nova (Ribera d'Ebre) han permès recopilar noves dades per al coneixement de les primeres ocupacions humanes assentades a la vall de l'Ebre. [...]
The archaeological fieldwork carried on Molló site, located in Móra la Nova (Ribera d'Ebre) has allowed to generate new useful data for our knowledge of the first human settlements established in Ebro's valley. [...]

Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2016
Actes de les I Jornades d'Arqueologia de les Terres de l'Ebre 2016. (Volum I), pag. 91-103  
2.
12 p, 2.3 MB Les ocupacions prehistòriques a les Coves de l'Aumediella (Benifallet) : una visió sintètica / Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Alcàntara Fors, Roger ; Arnaiz, R. ; Bofill, M. ; Reverté, A.
Les coves de l'Aumediella, situades en un dels meandres del riu Ebre a l'alçada de Benifallet (Baix Ebre), han estat fruit de diverses troballes d'interès arqueològic, ben documentades des d'inicis del segle XX. [...]
The Aumediella's caves, located in a meander of the Ebro River in its passage by Benifallet (Baix Ebre), have generated several findings of archaeological interest, well documented from the early twentieth century. [...]

Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2016
Actes de les I Jornades d'Arqueologia de les Terres de l'Ebre 2016. (Volum I), pag. 78-89  
3.
6 p, 639.9 KB Casa Masferrer : Aportacions al coneixement de la formació de la Ciutat de Vic (Osona) / Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria)
La intervenció arqueològica a la Casa Masferrer, a la plaça Dom Miquel de Clariana, núm. 5, de Vic es va endegar per iniciativa municipal en el marc de les obres d'adequació de la planta baixa d'aquesta casa, en l'espai on s'ubicava l'antiga Escola-Taller. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014
II Jornades d'Arqueologia de la Catalunya Central. Vic, 13, 14 i 15 de desembre de 2012. Museu Episcopal. pag 163-168, 2014  
4.
10 p, 2.8 MB Noves evidències dels primers pagesos consolidats al riu Ter : camps de la Farigola i camps de Can Baulenas (Masies de Voltregà) / Casas, Joan ; Martí Casanovas, Miquel ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Un dels períodes de la prehistòria recent que està sent millor documentat és el de finals del III i principis del II mil·lenni, en el període denominat clàssicament com a Calcolític i Bronze Inicial. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014
II Jornades d'Arqueologia de la Catalunya Central. Vic, 13, 14 i 15 de desembre de 2012. Museu Episcopal. pag. 43-52 (2014)  
5.
23 p, 3.5 MB UAB Special Collections : An overview / Beltrán Montosa, F. Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Escañuela Barradas, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Fernández Vidal, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Gutiérrez, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
2023
International Erasmus Staff Week. Bellaterra (Catalunya), : 2023
4 documents
6.
25 p, 1.2 MB Normas, oralidad y escritura en Lectura Fácil / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
La norma UNE 153101:2018 EX de lectura fácil ofrece pautas y recomendaciones para la elaboración de documentos. Esta normal española fue un punto de partida fundamental en el desarrollo de la norma internacional ISO/IEC 23859:2023, publicada en julio de 2023, y coeditada por Ester Hedberg y Anna Matamala. [...]
2023
I Congreso Internacional de Comunicación Clara. Madrid, 1r : 2023  
7.
10 p, 290.9 KB La Autoevaluación de la seguridad integral en centros educativos como instrumento formativo del profesorado / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (1er : 2010 : Barcelona, Catalunya)
En la presente comunicación se defiende como la transformación del Cuestionario 'Edu Risc' en un cuestionario autoevaluativo permitiría a los centros formarse en estos ámbitos. Los procesos formativos/ autoformativos se derivarían de la aplicación inicial de un cuestionario para la autoevaluación de la seguridad integral en centros educativos, que serviría de fuente de aprendizaje individual y colectivo en materia de seguridad, a partir de procesos de reflexión y colaboración entre el profesorado del centro para dar respuesta a las deficiencias detectadas en materia de seguridad.
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2010 (Congreso Internacional EDO)
Nuevas estrategias formativas para las organizaciones, : 2010  
8.
1 p, 805.5 KB Analysis of descriptions by Catalan-speaking individuals with aphasia and cognitive impairment / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Hospital Sant Rafael) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Description and narrative tasks are used to evaluate and investigate the language production abilities of people with language impairments (e. g. Schönberger et al. , 2014; Mueller et al. , 2018; Cummings, 2019). [...]
2023
Academy of Aphasia. Reading, : 2023  
9.
17 p, 2.7 MB Co-creating accessible videos : the Mediaverse CROMA experience / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García-Melero, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Sordé, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mediaverse is a European project that aims to develop an innovative ecosystem where creators can share their media content while keeping control of intellectual property rights and monetization. As part of this project, different pilots are taking place in order to show how a cocreation process can be used to different ends: to produce artistic content, to produce journalistic content and to generate 360º interactive content for social inclusion. [...]
2023
Media for All 10 Conference. Anvers, : 2023  
10.
13 p, 1.2 MB Accessibility and Design for All in higher education curricula : the ATHENA project / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hermosa Ramírez, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Accessibility and Design for All are central for the full participation of persons with disabilities in all societal domains, from education to work, culture or entertainment, to name just a few. Professionals from a wide range of areas should learn about guidelines, standards, techniques and tools that facilitate access to persons with disabilities, their communities and society as a whole. [...]
2023
Media for All 10 Conference. Anvers, : 2023  

Contributions to meetings and congresses : 216 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Periodical publications 1 records found  
1.
23 p, 611.8 KB Memòria de recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental ; Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Aguilar-Amat, Anna 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Fabián, Marcelo Aurelio ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Sánchez, Paloma
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, 2005-2019
8 documents

Books and collections 192 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
14 p, 183.1 KB The value of building strong European research communities : Lessons from ECIU SMART-ER / Miñarro Vivas, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Petit Boix, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Solving current global challenges such as climate change or social inequalities demands the involvement of all actors in our societies. An education, research and innovation system which values and integrates the knowledge and views from science and society is thus essential. [...]
Kaunas : University of Technology, 2024 - 10.5755/e01.9786090218556  
2.
14 p, 6.9 MB De los retos a las propuestas comunicativas : el caso La Sàrria como ejemplo de transversalidad entre asignaturas y grados / Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
La aplicación de los conocimientos teóricos impartidos, la interrelación e implicación de estudiantes de distintos grados y el trabajo en un caso real de carácter social que permita dar respuesta a un problema propuesto son las directrices que marcan el planteamiento del proyecto de innovación docente que aquí se presenta. [...]
Pozuelo de Alarcón (Madrid): ESIC, 2023
Investigación e innovación sobre el presente y futuro de la academia, Nuevos escenarios, retos y oportunidades, 2023, p. 99-112  
3.
La era del drama en televisión. Perdidos, CSI Las Vegas, El ala oeste de la Casa Blanca, Mujeres desesperadas y House / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : UOC, 2010  
4.
La política en las series de televisión : entre el cinismo y la utopía / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cascajosa, Concepción Carmen ; Jiménez-Morales, Manel ; Martínez-Lucena, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona)
¿Es la imagen que de la política ofrecen las series de televisión cínica o utópica? Este libro nace con la pretensión de dar cuenta de las series pertenecientes al drama político y, gracias al análisis de los autores que conforman esta obra, describir la representación de lo político en el imaginario televisivo de ficción contemporáneo. [...]
Barcelona : UOC, 2015  
5.
200 p, 1.2 MB Mites en sèrie. Els temes clau de la televisió / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Barcelona : Trípodos Edicions, 2012  
6.
Battlestar Galactica y Falling Skies : el impacto del 11-S en la ciencia ficción de las series de EEUU / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Peter Lang International, 2013
La década del miedo : dramaturgias audiovisuales post-11 de septiembre, 2013, p. 241-268  
7.
The challenge of audience participation for regional media : professional and organisational strategies for community development / Larrondo Ureta, Ainara (Universidad del País Vasco) ; Agirreazkuenaga Onaindia, Irati ; Meso Ayerdi, Koldo (Universidad del País Vasco) ; Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication and management activities on social media included under the Anglophone term "Community Management" represent a vital activity for the present and future of news organisations. It is in that context that this chapter analyses the current development of the evolving professional profile of the "community manager", taking as case study the most representative public and commercial regional media in the Basque Country and Catalonia. [...]
EDUFPI, 2018 - 10.26694/978-85-509-0411-5
Political Economy of Journalism : new (and old) logics of production and consumption, 2018, p. 13-39  
8.
348 p, 15.1 MB Shaping the news on-line : a comparative research on international quality media / Larrondo Ureta, Ainara, coord. ; Meso Ayerdi, Koldo, coord. ; Tous, Anna, coord.
Covilha (PT) : LABCOM, 2014  
9.
278 p, 5.1 MB Enquesta a la joventut de Catalunya 2017 / Elola-Olaso, Maria Caprile ; Condom Bosch, Josep Lluís ; Domínguez i Aguayo, Aitor ; Escobedo Caparrós, Anna ; Estivill i Castany, Jordi ; García Gracia, Maribel ; Homs Ferret, Oriol ; Marín Saldo, Antonio ; Martín Pérez, Alberto ; Merino Pareja, Rafael ; Sala Torrent, Mireia ; Sanz de Miguel, Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serracant Melendres, Pau ; Valls Casas, Ona ; Valls Fonayet, Francesc
Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 2018 (Col·lecció estudis) (Producció científica)  
10.
18 p, 497.4 KB Transport Financing and Regional Development / Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This chapter reviews different issues that arise when transport finance is considered from a regional perspective. It initially deals with infrastructure investment as a regional policy tool, discussing the factors that explain the differences in its effectiveness. [...]
Edward Elgar Publishing 2023 - 10.4337/9781800375550.00026
Handbook on Transport Pricing and Financing, 2023, p. 348-362  

Books and collections : 192 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Research literature 1,222 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
7.8 MB Estudio sobre la transferibilidad del modelo de patrones de aprendizaje de Jan Vermunt : Exploración en distintos territorios y ámbitos educativos / Ciraso Calí, Anna ; Quesada Pallarès, Carla, dir. ; Martinez Fernandez, José Reinaldo, dir.
El model de patrons d'aprenentatge (Vermunt, 1998) indaga en la comprensió dels processos d'aprenentatge a partir de la identificació de concepcions, orientació motivacional, estratègies de regulació i de processament. [...]
El modelo de patrones de aprendizaje (Vermunt, 1998) indaga en la comprensión de los procesos de aprendizaje a partir de la identificación de concepciones, orientación motivacional, estrategias de regulación y de procesamiento. [...]
The model of learning patterns (Vermunt, 1998) seeks to understand learning processes through an identification of conceptions, motivations, regulation and processing strategies. According to the combinations of the categories of the aforementioned components, four patterns are theorised: meaning-directed (MD), application-directed (AD), reproduction-directed (RD) and undirected (UD). [...]

2023  
2.
14 p, 807.3 KB Descarga de kernels desde la CPU a la GPU / López Sevilla, Sergio ; Sikora, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La computació d'alt rendiment (HPC) és la pràctica en què s'utilitzen clústers de processadors, aquest conjunt treballen en paral·lel per processar dades i fer càlculs complexos a velocitats altes. [...]
La computación de alto rendimiento (HPC) es la práctica en los que se utilizan clústeres de procesadores, este conjunto trabajan en paralelo para procesar datos y realizar cálculos complejos a velocidades altas. [...]
High-Performance Computing (HPC) is the practice in which computer clusters are utilized, and this ensemble operates in parallel to process data and perform complex calculations at high speeds. To harness the resources offered by these clusters, we have programming models such as OpenMP, OpenACC, CUDA, and OpenMP with GPU offloading. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
26 p, 547.5 KB Social inequality and marginalization: Boo Radley's Agency towards Scout in Harper Lee's "To Kill A Mockingbird" / Oliver López, Yraya ; Casablancas i Cervantes, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The novel To Kill A Mockingbird by Harper Lee explores a range of topics, including societal difficulties such as the marginalisation and discrimination of particular racial groups or different kinds of people. [...]
La novela Matar a un Ruiseñor de Harper Lee explora una variedad de temas, incluidas las dificultades sociales, como por ejemplo, la marginación y discriminación de grupos raciales particulares o diferentes tipos de personas. [...]
La novel·la Matar a un Rossinyol de Harper Lee explora una sèrie de temes, incloses les dificultats socials, com ara la marginació i la discriminació de determinats grups racials o diferents tipus de persones. [...]

2024
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
4.
1 p, 651.9 KB Khorasan wheat (Kamut) / Altisen Parera, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2024
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
5.
12.9 MB Diàmetre aòrtic infrarenal normal en la població general. definició, factors determinants i estimació individual / Gené Mola, Anna ; Bellmunt Montoya, Sergi, dir.
Introducció: Els primers estudis sobre el diàmetre normal de l'aorta abdominal son dels anys 60 del segle passat, i van determinar que el diàmetre mitjà en homes era 21. 4mm i en dones 18. 7mm. Basats en aquestes dades, van considerar que un diàmetre >30mm és suficientment superior a la mitja (+2 desviacions estàndard, DE) per establir el límit entre l'aorta normal i aneurismàtica. [...]
Introducción: Los primeros estudios sobre el diámetro normal de la aorta abdominal son de los años 60 del siglo pasado, y determinaron que el diámetro medio en hombres era 21. 4 mm y en mujeres 18. [...]
Introduction: The first studies on the normal diameter of the abdominal aorta date to the 1960s, and determined that the mean diameter in men was 21. 4 mm and in women 18. 7 mm. Based on these data, they considered that a diameter >30mm is sufficiently greater than the mean (+2 standard deviations, SD) to establish the limit between a normal and an aneurysmal aorta. [...]

2023  
6.
Identification of novel candidate biomarkers of response to chemotherapeutic agents in patients with colorectal cancer / Li, Jing ; Arango, Diego, dir. ; Martínez Barriocana, Águeda, dir. ; Meseguer Navarro, Anna, dir.
El càncer colorectal és el tercer tipus de càncer més comú a tot el món. La majoria dels pacients amb càncer colorectal reben tractament quimioterapèutic durant el curs de la seva malaltia. Tot i això, l'eficàcia dels compostos quimioterapèutics com a agents únics no supera el 30%. [...]
El cáncer colorrectal es el tercer tipo de cáncer más común en todo el mundo. La mayoría de los pacientes con cáncer colorrectal reciben tratamiento quimioterapéutico durante el curso de su enfermedad. [...]
Colorectal cancer (CRC) is the third most common type of cancer worldwide. Most CRC patients receive chemotherapeutic treatment during the course of their disease. However, the efficacy of chemotherapeutic compounds as single agents is not greater than 30%. [...]

2023 - 10.1186/s13690-023-01104-4  
7.
3.8 MB Estudi del metabolisme lipídic perifèric i de l'apolipoproteïna J en l'angiopatia amiloide cerebral / Bonaterra-Pastra, Anna ; Hernández Guillamon, Mar, dir. ; Montaner Villalonga, Juan Bernardo, dir.
La β-amiloïdosi cerebral consisteix en el dipòsit de β-amiloide (Aβ) al cervell, acumulant-se al parènquima en la malaltia d'Alzheimer (MA) o als vasos sanguinis en l'angiopatia amiloide cerebral (AAC). [...]
La β-amilodosis cerebral consiste en el depósito de β-amiloide (Aβ) en el cerebro, acumulándose en el parénquima en la enfermedad de Alzheimer (EA) o en los vasos sanguíneos en la angiopatía amiloide cerebral (AAC). [...]
Cerebral β-amyloidosis is characterized by the deposition of amyloid β (Aβ) in the brain, in parenchyma in Alzheimer's Disese (AD) or in blood vessels in cerebral amyloid angiopathy (CAA). CAA is the main cause of lobar intracerebral hemorrhage (ICH) in the elderly. [...]

2023  
8.
8.6 MB Insuficiència cardíaca avançada : impacte dels determinants socials, experiència amb la malaltia i model de gestió d'atenció al pacient / Checa Jiménez, Caterina ; Berenguera, Anna. observar y comprender. Anglès, dir. ; Castells, Xavier, dir.
Introducció. La insuficiència cardíaca (IC) avançada és una malaltia prevalent i amb una alta tassa de mortalitat arreu del món. Existeix una manca coneixement sobre l'impacte del context social en la letalitat de la malaltia, igualment de l'experiència vivencial d'aquest pacients. [...]
Introducción. La insuficiencia cardíaca (IC) avanzada es una enfermedad prevalente y con una alta tasa de mortalidad en todo el mundo. Existe una falta de conocimiento sobre el impacto del contexto social en la letalidad de la enfermedad, igualmente de la experiencia vivencial de estos pacientes. [...]
Introduction. Advanced heart failure (HF) is a prevalent disease with a high mortality rate worldwide. There is a lack of knowledge about the impact of the social context on the lethality of the disease, as well as the lived experience of these patients. [...]

2023  
9.
51 p, 2.0 MB Whose Streets? Our Streets! Bicibús in Barcelona through a Justice Lens / Sach, Anna Aretha ; Honey-Rosés, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Mobility justice considers how power and injustice shape unequal (im)mobility patterns along gendered, class and racialized lines. Previous studies have shown that cycling movements can generate or reinforce inequalities. [...]
2023
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]  
10.
203 p, 7.0 MB Simplyc : la aplicación que conecta tu vida / Ecube MarÍn, Nadia ; Fernández Blanco, Anna ; Mata Manzanares, Vanesa ; Negruta, Raisa ; Peña Rivas, Paula ; Serra, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg de la nostra vida afirmem que no tenim temps i sentim que és difícil coordinar la nostra vida laboral, social i personal. Però sempre hi ha un moment per a tot i així neix Simplyc. Una idea de negoci per simplificar i organizar la teva vida perque puguis arribar a tot. [...]
A lo largo de nuestra vida afirmamos que no tenemos tiempo y sentimos que es difícil coordinar nuestra vida laboral, social y personal. Pero siempre hay un momento para todo y ahí es donde nace Simplyc. [...]
During our lives, we affirm that we do not have time. It's difficult to make a little space in our schedule to administer our work, personal and social life. But there's a moment for everything, and this is how Simplyc was born. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 1,222 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 66 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
2 p, 249.1 KB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. APP / Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Genevieve E. Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024 (Eines per a la recerca)
5 documents
2.
1.4 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals / Barea Molina, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Coré Bradineras, Raul (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Genevieve E. Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell) ; Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i participació ciutadana al campus de Bellaterra. [...]
2024
6 documents
3.
1 p, 96.0 KB Canvas Disseny de Recerca / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Báez Contreras, Allan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roig Ester, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vega, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023  
4.
135.7 MB Adventures of a Young Language Broker (videogame) / Arnal, Jordi, desenvolupador de programari ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Raigal Aran, Judith (Universitat Rovira i Virgili) ; Antonini, Rachele ; Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Crafter, Sarah (The Open University) ; Estévez Grossi, Marta ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Programari creat per l'Associació Estratègica Eylbid cofinançada pel programa Erasmus+ de la Unió Europea (acord núm. 2019-1-ES01-KA201-064417). El programari permet utilitzar el videojoc com una activitat d'aula amb els objectius següents: mostrar que la intermediació lingüística és una pràctica comuna que es duu a terme a moltes escoles arreu del món; promoure una comprensió més profunda del que sol implicar la intermediació lingüística per part dels joves; presentar algunes situacions que els docents puguin analitzar i discutir amb els seus alumnes des de múltiples perspectives com a part de la pràctica reflexiva; apreciar el multilingüisme i sensibilitzar els joves que tradueixen i interpreten a les escoles; proporcionar als joves intermediaris lingüístics eines i estratègies per expressar com se senten sobre la intermediació lingüística i per tenir cura de la salut emocional.
2022  
5.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  
6.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
7.
130 p, 11.0 MB Inclusió, diversitat i comunicació entre cultures. Manual per a docents amb activitats per treballar a classe amb alumnat de secundària / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antonini, Rachele (Università di Bologna) ; Crafter, Sarah (Open University) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Estévez Grossi, Marta (Leibniz Universität Hannover) ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dobrzynska, Karolina (University of Northampton) ; Bestué, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Raigal Aran, Judith, trad. (Universitat Rovira i Virgili) ; Torresi, Ira ; Eylbid
Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a la societat d'acollida poden ajudar els menors a aprendre la llengua o llengües oficials del nou país més ràpid que els seus pares o que altres adults. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Department de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, juliol 2022  
8.
131 p, 13.0 MB Inclusión, diversidad y comunicación entre culturas : manual para docentes con actividades para realizar en clase con el alumnado de secundaria / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antonini, Rachele (Università di Bologna) ; Crafter, Sarah (Open University) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Estévez Grossi, Marta (Leibniz Universität Hannover) ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dobrzynska, Karolina (University of Northampton) ; Bestué, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Raigal Aran, Judith, trad. (Universitat Rovira i Virgili) ; Torresi, Ira ; Eylbid
Tanto los/as niños/as como los/as adolescentes tienen un papel muy importante en los procesos migratorios porque suelen actuar como enlace entre la familia, la comunidad local y el centro educativo. [...]
Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a la societat d'acollida poden ajudar els menors a aprendre la llengua o llengües oficials del nou país més ràpid que els seus pares o que altres adults. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Department de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, juliol 2022  
9.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
10.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  

Learning materials : 66 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 2,123 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 108.1 KB Treball de Final de Màster [44827] / Santamaria Roig, Nuria ; Arqués, Rossend, 1953- ; Llorens Moreno, Nuria ; Batlle Jordà, Carles 1963- ; Cortes Mir, Francesc d'Assis ; Jane Llige, Jordi ; Palmeri, Daniela ; Corral Fulla, Anna ; Foguet Boreu, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul es dedica exclusivament a l'elaboració d'un treball de reflexió i/o investigació original i inèdit, escrit individualment sota la supervisió d'un/a dels/ de les professors/es especialistes del màster. [...]
This subject is dedicated exclusively to elaborating an original and unpublished reflection and/or research work written individually under the supervision of one of the specialist professors of the master's degree. [...]
Este módulo se dedica exclusivamente a la elaboración de un trabajo de reflexión y/o investigación original e inédito, escrito individualmente bajo la supervisión de uno/a de los/las professores/as especialistas del máster. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Teatrals [1538]
3 documents
2.
5 p, 106.8 KB Modalitats de Traducció B-A [44529] / Romero Ramos, Maria Guadalupe ; Amorós Soldevila, Xènia ; Kelso, Fiona Megan ; Garcia Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Qu Lu, Xianghong ; Gonzalez Cruz, Sonia ; Chen, Tzu Yiu ; Espín García, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'alumnat es familiaritzi amb els fonaments de la traducció (directa i inversa) i de la interpretació d'enllaç, els recursos que s'utilitzen i les tasques bàsiques de documentació en un entorn de traducció especialitzada. [...]
The general objective of this module is for students to become familiar with the fundamentals of (direct and inverse) translation and of liaison interpreting, as well as with the resources used and the basic documentation tasks performed in specialised translation. [...]
El objetivo general de este módulo es que los estudiantes se familiaricen con los fundamentos de la traducción (directa e inversa) y de la interpretación de enlace, los recursos que se utilizan y las tareas básicas de documentación en un entorno de traducción especializada. [...]

2023-24
Màster Universitari en Traducció i Estudis Interculturals [1401]
3 documents
3.
9 p, 120.9 KB Didàctica de la Física i la Química [44313] / Marbà Tallada, Anna ; Grimalt Alvaro, Carme ; Couso, Digna ; Oliveras Prat, Begoña ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
3 documents
4.
9 p, 119.6 KB Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311] / Marbà Tallada, Anna ; Roldan Muñoz, Jorge ; Grimalt Alvaro, Carme ; Couso, Digna ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
13 p, 139.2 KB Didàctica de l'Anglès [44310] / Moore de Luca, Emilee Sarah ; Torras Vila, Berta ; Kruszynska, Klaudia Anna ; Naves Nogues, Maria Teresa ; Pratginestós Pou, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
3 documents
6.
6 p, 110.8 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Birello, Marilisa ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Marbà Tallada, Anna ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this master's degree. The structure and the contents of this module linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specializations. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1516]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1518]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1520]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1521]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1523]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1524]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1525]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1526]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
3 documents
7.
6 p, 109.5 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Borrueco, Marta ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
The objective of this module is to help the student understand the role of the different agents involved in youth sport (e. g. , families, coaches, peers) from the analysis and comprehension of the psychological processes involved in this stage of the athletic career. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
8.
4 p, 100.2 KB Estratègies de Recerca en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43886] / Torregrossa Alvarez, Miquel ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius d'aquest modul son: Familaritzar l'estudiant amb el Treball de Fi de Master i començar a definir-ne la temàtica Treballar la cerca d'informació científica en bases de dades especialitzades Analitzar i descriure les diferents parts d'un treball acadèmic o un artícle científic Aspectes formals Introducció Mètode Resultats Discussió Referències Discutir sobre la originalitat i les contribucions dels treballs científics 1.
The objectives of this course are: To familiarize the student with the Master Project and start to define the demand To work on the scientific research in specialized data bases To analyze and describe the different sections of an academic work or a scientific article Formal aspects Introduction Method Results Discussion References To discuss about the originality and the contributions of the scientific literature 1.
Los objetivos de este módulo son: Familiarizar el estudiante con el Trabajo Final de Máster y empezar a definir la temática Trabajar la búsqueda de información científica en bases de datos especializadas Analizar y describir las diferentes partes de un trabajo académico o de un artículo científico Aspectos formales Introducción Método Resultados Discusión Referencias Discutir sobre la originalidad y las contribuciones de los trabajos científicos 1.

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
9.
7 p, 112.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Birello, Marilisa ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1516]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1518]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1520]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1521]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1523]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1524]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1525]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1526]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
10.
8 p, 116.2 KB L'Escena Expandida: Diàlegs entre les Arts [44820] / Jane Llige, Jordi ; Llorens Moreno, Nuria ; Cortes Mir, Francesc d'Assis ; Corral Fulla, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és subministrar eines metodològiques per a l'anàlisi de les relacions, confluències, interseccions i fronteres creatives entre els models d'escriptura i escenificació de les arts teatrals i els codis narratius, figuratius i d'organització formal de disciplines afins com ara les arts plàstiques, la música o el cinema. [...]
The objective of this module is to provide methodological tools for the analysis of the relationships, confluences, intersections a figurative and formal organization codes of related disciplines such as the plastic arts. [...]
El objetivo de este módulo es subministrar herramientas metodológicas para el análisis de las relaciones, confluencias, intersecciones y fronteras creativas entre los modelos de escritura y escenificación de las artes teatrales y los códigos narrativos, figurativos y de organización formal de disciplinas afines como las artes plásticas, la música o el cine. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Teatrals [1538]
3 documents

Course materials : 2,123 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 83 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
923.5 KB Scikus amb perspectiva : debat i recital / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Morrón Ruiz de Gordejuela, Laura #u Next-Door Publishers ; Lasauca i Cisa, Xavier (Generalitat de Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Bustelo, José Antonio (Escuela de Literatura Científica Creativa) ; Mas López, Jordi 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Rius, Gemma (Institut de Microelectrònica de Barcelona) ; Fosch Masllovet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB organitza un acte, el dimarts 13 de febrer, a les 13h, sobre el paper de l'sciku amb perspectiva de gènere com a forma de coneixement i de difusió de la dona de ciència, en el marc de les activitats relacionades amb la diada de l'#11F de la UAB i en col·laboració amb l'Associació Catalana de Comunicació Científica. [...]
2024
6 documents
2.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documents
3.
Diálogo de práctica (ES-ES): Toma de declaración y lectura de derechos a una mujer acusada de un presunto delito / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
4.
Diálogo de práctica (ES-EN): Toma de declaración y lectura de derechos a una mujer acusada de un presunto delito / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
5.
Diálogo de práctica (CA-CA): Presa de declaració i lectura de drets a una dona acusada d'un presumpte delicte / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
6.
Diálogo de práctica (ES-EN): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
7.
Diálogo de práctica (ES-FR): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
8.
Diálogo de práctica (CA-CA): Primera presa de declaració a la víctima d'un atracament al lloc dels fets / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
9.
Diálogo de práctica (ES-ES): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
10.
Diálogo de práctica (CA-CA): Presa de declaració a comissaria a la víctima d'un atracament / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Una agente de policía que se ha personado en el lugar de los hechos toma ahora declaración formal en comisaría a la víctima de un atraco.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents

Graphic and multimedia documents : 83 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Personal and institutional archives 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
52 p, 15.5 MB Festival de primavera 1985 / Wagner, Richard 1813-1883 ; Cioromila, Mariana ; Denize, Nadine ; Frey-Rabine, Lia ; Fricke, Heinz ; Gonda, Anna ; Haas, Sabine ; Haugland, Aage ; Jerusalem, Siegfried ; Johnson, Karen ; Johnson, Nancy ; Kiemer, Hans ; Plech, Linda ; Rabal, Heide ; Reppel, Carmen ; Rydl, Kurt ; Thieme, Helga ; Tschammer, Hans ; Wutscher, Brigitta ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1985 (Temporada de primavera 1985)  
2.
1 p, 155.6 KB Preliminary results comparing physiological markers of stress in different housing systems for pregnant sows / Chapinal i Gómez, Núria ; Devant, Maria ; Ruíz de la Torre, José Luís ; Saco Rodriguez, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Bassols Teixidó, Anna Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Coma Subirà, Jaume ; Baucells Sánchez, María Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manteca Vilanova, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
2013
-, : 2013  
3.
4 p, 1.1 MB Anna Pavlova, Pierre Vladimiroff / Kurtz, Efrem ; Pavlova, Anna ; Vladimirov, Pyotr Nikolayevich ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1929 (Temporada 1929-1930)
12 documents
4.
3 p, 713.4 KB La Boheme / Anglada, José ; Ausensi, Manuel ; Cabanes, Antonio ; Cardi, Augusto ; Clavería, Pedro ; Giacosa, Giuseppe 1847-1906 ; Illica, Luigi 1857-1919 ; Leonelli, Anna ; Neate, Ken ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Questa, Angelo ; Santamaría, Jacinto ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents.
Barcelona : 1951 (Temporada 1951-1952)  
5.
1 p, 1.4 MB Como todo el mundo, soy una mezcla de sensaciones y de sentimientos / Serrano, Anna
1992
El Observador, diumenge 31 de maig de 1992, p. 54  
6.
1 p, 407.4 KB Carta mecanografiada d'Anna Mª Llor a José Agustín Goytisolo / Llor, Anna Mª
1991  
 UAB restricted access
7.
1 p, 234.9 KB Cara d'Anna Planet (Biblioteca de Catalunya) a Pere Pascual felicitant-lo per la Medalla d'Honor de la Fundació Catalana per a la Recerca / Biblioteca de CatalunyaPlanet, Anna
3 desembre 1996  
 UAB restricted access
8.
373x512, 38.0 KB Retrat de José Agustín Goytisolo al Pavelló Mies van der Rohe / Boyé, Anna
Barcelona , 198-?  
9.
1 p, 741.4 KB A la recerca del temps perdut / Gil, Anna M.
Notícia i crítica de la publicació catalana d'El club de la bona estrella d'Amy Tan traduïda per Jordi Arbonès, publicada a El Temps.
20 juny 1994  
10.
1 p, 834.9 KB Poder elegir / Gil, Anna M.
Notícia i crítica de la publicació catalana de La taronja mecànica d'Anthony Burgess traduïda per Jordi Arbonès, publicada a El Temps.
27 juny 1993  

Personal and institutional archives : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.