Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
121 p, 7.5 MB No te he visto pero me acuerdo : Cómo se relacionan las personas con deficiencia visual con las marcas / Antequera Mulet, Maria ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una marca no és únicament un logotip. És un conjunt de percepcions configurat a la ment del consumidor. A la societat de consum actual, la nostra llibertat es manifesta escollint uns productes i marques en detriment d'altres. [...]
Una marca no es solo un logo. Es un conjunto de percepciones configurado en la mente del consumidor. En la sociedad de consumo actual, nuestra libertad se manifiesta escogiendo unos productos y marcas en detrimento de otros. [...]
A brand is much more than a logo. It is a set of perceptions combined in the consumer’s mind. In the current consumer society, our freedom is manifested by choosing some products or brands instead of other ones. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.