Resultats globals: 23 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 21 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
35 p, 1.6 MB Neural correlates underlying linguistic and non-linguistic switching tasks in high-proficient bilinguals. An ERP study / Malik Moraleda, Saima ; Aparici Aznar, Melina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
During language production in bilinguals, both languages are simultaneously activated, making the accurate control striking. To investigate whether the mechanisms that control language production in bilinguals are specific to language or subsidiary of a domain-general control mechanism, we looked at Event-Related Potentials while twenty high-proficient Spanish/Catalan participants switched among two languages, and among two tasks. [...]
S'ha comprovat que, quan els bilingües parlen, ambdues llengües estan actives, la qual cosa converteix el control acurat de la producció en un fet extraordinari. per investigar si els mecanismes de control de la producció del llenguatge en bilingües són específics del llenguatge o bé formen part d'un sistema de control general, hem analitzat Potencials Evocats en vint participants bilingües Català/Español mentre canviaven de llengua o de tasca. [...]

2014
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
172 p, 2.0 MB Dinámica temporal de la contribución motora a la categorización de objetos / González Perilli, Fernando ; Maiche Marini, Alejandro, dir. ; Aparici Aznar, Melina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Las acciones realizadas sobre un objeto son experiencias fundamentales que contribuyen a la configuración de la información semántica de ese objeto. Por tanto, ante la visión de un objeto se recupera de forma automática la información relativa a las acciones asociadas con ese objeto. [...]
The actions that can be performed on an object are an essential part of the semantic information associated with that object. Therefore, viewing an object automatically triggers the actions associated with that object, just as observing an action could evoke objects associated with that action. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materials acadèmics 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 85.1 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
2.
7 p, 84.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Aparici Aznar, Melina ; Garau Florit, Adriana ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andres ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana Casas, Anna ; Borrueco Carmona, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Conill Purgimon, Berta ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
3.
5 p, 87.4 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. És el 50% de la matèria Adquisició del llenguatge oral i escrit i les seves dificultats, juntament amb l'assignatura Sordeses i trastorns de l'aprenentatge. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
2 documents
4.
8 p, 96.6 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
5.
5 p, 3.9 MB Psicologia del pensament i del llenguatge [26927] / Fernández Castro, J. ; Soler Vilageliu, O. ; Pintanel Bassets, M. ; Chamarro Lusar, A. ; Aparici Aznar, M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
5 p, 4.2 MB Psicologia del pensament i del llenguatge [26927] / Soler Vilageliu, O. ; Pintanel Bassets, M. ; Chamarro Lusar, A. ; Aparici Aznar, M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
8 p, 96.1 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
6 p, 84.3 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
7 p, 83.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Aparici Aznar, Melina ; Garau Florit, Adriana ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Conill Purgimon, Berta ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
10.
7 p, 93.4 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. És el 50% de la matèria Adquisició del llenguatge oral i escrit i les seves dificultats, juntament amb l'assignatura Sordeses i trastorns de l'aprenentatge. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]
2 documents

Materials acadèmics : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.