Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
168 p, 16.9 MB Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat / Aparicio Castillo, Ricard ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.