Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 179.0 KB Alfabetización digital para la educación social : de las competencias digitales a los conocimientos críticos / Fernández-de-Castro, Pedro (Universitat Oberta de Catalunya) ; Bretones Peregrina, Eva (Universitat Oberta de Catalunya) ; Solé Blanch, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya) ; Aranda, Daniel (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sampedro, Víctor (Universidad Rey Juan Carlos)
Abordamos la intersección entre la alfabetización digital y la educación social, particularmente en el trabajo socioeducativo con la población joven orientado a fomentar su compromiso cívico. Este desafío requiere que los profesionales de la educación social tengan una formación holística en alfabetización digital, tanto en competencias como en conocimientos críticos digitales. [...]
Abordem la intersecció entre l'alfabetització digital i l'educació social, particularment a la feina socioeducativa amb la població jove orientada a fomentar-ne el compromís cívic. Aquest repte requereix que els professionals de l'educació social tinguin una formació holística en alfabetització digital, tant en competències com en coneixements crítics digitals. [...]
We address the intersection between digital literacy and social education, particularly in socio-educational work with young people aimed at fostering their civic engagement. This challenge requires that social education professionals have holistic training in digital literacy, both in skills and critical digital knowledge. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1722
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 49-65 (Monográfico)  
2.
14 p, 124.6 KB Un enfoque emergente en la investigación sobre comunicación : los videojuegos como espacios para lo social / Sánchez-Navarro, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació) ; Aranda, Daniel (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Más allá de su importancia como producto de la industria del entretenimiento, el videojuego se constituye en un producto comunicativo que como cualquier otro incluye una importante dimensión social. [...]
Beyond its importance as a product of the entertainment industry, video games have become a communicative product that, like any other, includes an important social dimension. Some debates installed in the collective imagination have created a kind of common sense that emphasizes its nature as mere play and the potential dangers of their use, while its powerful potential as a vector for innovation in certain communication practices related to the emergence of new audiences have only been partially studied. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1149
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 129-142  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Aranda, Darío
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.