Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
2 p, 109.6 KB La argumentación de profesores de Química en formación inicial (“Práctica Profesional Docente II”) : un estudio de caso en Colombia / Archila, Pablo Antonio (Universidad Distrital Francisco José de Caldas Université Lumière Lyon2)
Desde perspectivas habituales de la educación, se evidencia que la argumentación ha sido reducida a una técnica de la didáctica de las Ciencias cuando, en realidad, se trata de algo más complejo. [...]
From common perspectives of education, it is evident that the argument has been reduced a technique of teaching Science when, in fact, it is more complex. About this reason, it is necessary to study and understand the forms of argument Teachers Chemistry in initial training, because they will play a key role in promoting of argument on students. [...]
Des de perspectives habituals de l'educació, s'evidencia que l'argumentació ha estat reduïda a una tècnica de la didàctica de les Ciències quan, en realitat, es tracta d'una mica més complex. Per aquesta raó, es fa necessari estudiar i comprendre les formes d'argumentació dels professors de Química en formació inicial, ja que són ells els que juguen un paper determinant en el foment de l'argumentació en els estudiants. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1530
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 705-706  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.