Resultats globals: 18 registres trobats en 0.01 segons.
Materials acadèmics, 18 registres trobats
Materials acadèmics 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 123.2 KB El Canvi i la Innovació. La Vinculació amb l'Entorn [44246] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Gairín Sallán, Joaquín ; Muñoz Moreno, José Luís
Comprendre el context socioeducatiu en què es troba la institució educativa i conèixer i aplicar les estratègies i models de millora més adequats per gestionar el canvi.
Comprender el contexto socioeducativo en el que se halla la institución educativa y conocer y aplicar las estrategias y modelos de mejora más adecuados para gestionar el cambio.

2020-21
3 documents
2.
5 p, 122.1 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Barrera Corominas, Aleix
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2020-21
3 documents
3.
5 p, 122.0 KB Els Plantejaments Institucionals [44244] / Armengol Asparo, Maria Carme
Dissenyar projectes i programes que recullin els objectius, les normatives i el funcionament de les institucions educatives.
Diseñar proyectos y programas que recojan los objetivos, las normativas y el funcionamiento de las instituciones educativas.

2020-21
3 documents
4.
4 p, 117.6 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suarez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, José Luís ; Barrera Corominas, Aleix ; Diaz Vicario, Anna
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2020-21
3 documents
5.
6 p, 128.5 KB El Lideratge [44243] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce
Entendre la naturalesa de l'acció directiva, així com el desenvolupament dels diferents estils de lideratge i disposar dels instruments per al desenvolupament del càrrec.
Entender la naturaleza de la acción directiva, así como el desarrollo de los diferentes estilos de liderazgo y disponer de los instrumentos para el desarrollo del cargo.

2020-21
3 documents
6.
4 p, 119.3 KB Els Centres de Formació com a Organitzacions [44242] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego
Conèxier, compendre i analitzar els components de les organitzacions educatives, així com els diferents models organitzatius existents.
Conocer, comprender y analizar los componentes de las organizaciones educativas, así como los diferentes modelos organizativos existentes.

2020-21
3 documents
7.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Scandurra, Rosario ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Verger Planells, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
12 p, 131.1 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
3 p, 71.9 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
This is an optional subject that is included in the specialty "Management of Training and Social-educational Institutions ". The objective is to approach the student to the concept of quality and to certification models of quality that are currently the most applied.
Esta es una asignatura optativa que forma parte de la mención de Gestión de la Formación y de las Instituciones Socieducativas. El objetivo es aproximar al estudiante al concepto de la calidad y a los modelos de acreditación de la calidad más utilizados en la actualidad.

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Materials acadèmics : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.