Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 711.0 KB Visualització del moviment harmònic simple aplicant les noves tecnologies / Arnau Marco, Ernest (I.E.S Pascual Carrión (Sax, Comunitat valenciana))
En el present article es descriuen diversos mètodes per estudiar el moviment harmònic simple (M. H. S) d’una molla i el corresponent a un punt en el moviment circular. A l’inici es realitza una deducció de les equacions per, a continuació, procedir a la seva comprovació per mitjà de dues vies: mesures directes de l’experiment i valors obtinguts amb ajuda de programari informàtic. [...]
In this article several methods are described for the study of the harmonic simple movement (M. H. S) of a metallic spring and the movement of a certain point in the circle movement. First, a deduction of the equations is done in order to prove them by means of two different methods: direct measures from the experiment and obtained values from the software. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 16-21 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
5 p, 441.2 KB La creació d’un hort : oportunitats per l’aprenentatge de les ciències / Arnau Marco, Ernest (IES Quartó de Portmany, Sant Antoni, Eivissa) ; Arnau Marco, Sandra ; Serrano Flich, Raquel ; Serrano Flich, Maria Rosa
Creació d’un hortet per part d’alumnes de primària i secundària a partir del qual es realit-zen preguntes per tractar el currículum de Biologia i Geologia. Al mateix temps es fomenta el treball en equip, el respecte per la natura i la feina en el camp junt a introduir-los a la investigació basada en el mètode científic.
Creation of a garden by primary and secondary students, through which several questions are made to study Biology and Geology curriculums. At the same time concepts such as team work, respect for nature and field labour are fostered, as well as connecting students to investigation based in the scientific method.

2016
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 2-6 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.