Resultats globals: 45 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 19 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Articles, 14 registres trobats
Materials de curs 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Alvarez Canovas, Isabel ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2017-18
3 documents
2.
6 p, 83.0 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet Blanch, Mariona ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Santisteban Fernández, Antoni ; Alvarez Canovas, Isabel ; Planas Raig, Nuria ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul prexxxxxxxtén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2017-18
3 documents
3.
7 p, 87.3 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
4 p, 79.8 KB Pràcticum II [101680] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
6 p, 83.4 KB Treball de Final de Grau [103546] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es dugui a terme en el camp professional dels diferents àmbits de l'educació social. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The end of degree project is a project orientated to develop a piece of research or an innovation in one of the professional fields of the social education. There is also the possibility to do a theoretical study on a relevant or transversal topic. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o de una innovación realizada en el campo profesional de la educación social. Existe también la posibilidad de desarrollar un estudio teórico sobre un tema relevante o transversal. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
6 p, 86.0 KB Pràcticum I [101681] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El pràcticum I és el primer contacte que tenen els estudiants amb la realitat professional i, per tant, configura l'espai per a la posada en pràctica de les competències fins ara desenvolupades i d'aquelles que s'aniran desenvolupant en els moments de la realització del mateix. [...]
Internships are the first contact that students have with the professional working world, and a unique space to develop and put into practice their competences. It also constitutes an interesting space to reflect and connect the practical intervention carried out in the centres with the courses of the degree. [...]
El practicum I es el primer contacto que tienen los estudiantes con la realidad profesional, y un espacio oportuno para poder poner en práctica las competencias desarrolladas y las que se irán desarrollando durante su realización; también constituye un espacio idóneo para poder reflexionar y conectar la intervención en el centro con las asignaturas teóricas de la titulación. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
5 p, 79.9 KB Investigar en Educació II: Metodologies, Instruments i Estratègies de Recollida i Anàlisi de Dades [43227] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la metodologia de la investigació en educació.
This module seeks to introduce students in the methodology of research in education.
Este módulo pretende introducir al alumnado en la metodología de la investigación en educación.

2016-17
3 documents
8.
6 p, 82.1 KB Treball de Fi de Grau [103546] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es dugui a terme en el camp professional dels diferents àmbits de l'educació social. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The end of degree project is a project orientated to develop a piece of research or an innovation in one of the professional fields of the social education. There is also the possibility to do a theoretical study on a relevant or transversal topic. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o de una innovación realizada en el campo profesional de la educación social. Existe también la posibilidad de desarrollar un estudio teórico sobre un tema relevante o transversal. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
9.
5 p, 83.7 KB Pràcticum I [101681] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El pràcticum I és el primer contacte que tenen els estudiants amb la realitat professional i, per tant, configurarà l'espai per a la posada en pràctica de les competències fins ara desenvolupades i d'aquelles que s'aniran desenvolupant en els moments de la realització del mateix. [...]
Internships are the first contact that students have with the professional working world, and a unique space to develop and put into practice their competences. It also constitutes an interesting space to reflect and connect the practical intervention carried out in the centres with the courses of the degree. [...]
El practicum I es el primer contacto que tienen los estudiantes con la realidad profesional, y un espacio oportuno para poder poner en práctica las competencias desarrolladas y las que se irán desarrollando durante su realización; también constituye un espacio idóneo para poder reflexionar y conectar la intervención en el centro con las asignaturas teóricas de la titulación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
10.
4 p, 78.9 KB Pràcticum II [101680] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents

Materials de curs : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
68 p, 1.1 MB Els CREI de Catalunya. Intervenció, perfil i evolució dels joves atesos / Sabaté Tomàs, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabates, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest projecte és fruit d’un conveni de colaboració del grup de recerca IARS amb la DGAIA. El projecte pretén analitzar quina incidencia té la intervenció que es realitza als Centres Residencials d’Educació Intensiva de Catalunya (CREI) en l’evolució que els joves fan durant la seva estada en aquests centres.
2017
2 documents
2.
29 p, 497.9 KB Recull d’indicadors i mesures per avaluar els resultats dels sistemes de protecció a la infància : revisió de la literatura internacional / Sanz Escudia, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabates, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llosada Gistau, Joan (Generalitat de Catalunya. Unitat d'Anàlisi de Dades i Avaluació (DGAIA))
A EEUU hi ha una llarga tradició en la recollida sistemàtica de dades dels serveis de protecció per tal de poder avaluar l’atenció que donen els serveis dels estats, dissenyar polítiques orientades a millorar els resultats, avaluar les institucions que proveeixen els serveis i incentivar la creació dels programes innovadors per millorar els resultats. [...]
2017  
3.
25 p, 377.1 KB ¿Cómo desarrollan los centros residenciales de acción educativa las competencias básicas de empleabilidad en los adolescentes tutelados? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Este estudio revisa la tarea educativa que desarrollan los centros residenciales de acción educativa (CRAE) en los diferentes espacios de trabajo, enfatizando y analizando como esta tarea impacta en las competencias básicas de empleabilidad para repensar los programas socioeducativos y fortalecer el desarrollo de dichas competencias en los niños y adolescentes acogidos. [...]
partir de los espacios y momentos de trabajo en el centro (espacio tutorial, actividades dirigidas dentro del centro, organización del espacio doméstico, asamblea, participación en actividades externas al centro, actividades externas de preparación para la autonomía y el ocio y las vacaciones) y de las 8 competencias.

2016  
4.
17 p, 192.3 KB Elaboración de un doble cuestionario para conocer la situación y la percepción de la FP dual en los centros educativos. Versión piloto / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016  
5.
24 p, 407.9 KB Com desenvolupen els Centres Residencials d'Acció Educativa les competències bàsiques d'empleabilitat en els adolescents tutelats? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Aquest estudi revisa la tasca educativa que desenvolupen els centres residencials d’acció educativa (CRAE) en els diferents espais de treball, emfatitzant i analitzant com aquesta tasca impacta en les competències bàsiques d’empleabilitat per tal de repensar els programes socioeducatius i enfortir el desenvolupament d’aquestes competències en els infants i adolescents acollits. [...]
2016  
6.
29 p, 380.7 KB Programs and services to help foster care leavers during their transition to adulthood. A study comparing Chicago (Illinois) to Barcelona (Catalonia) / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Courtney, Mark E. (University of Chicago) ; Dworsky, Amy (University of Chicago)
2016
6 documents
7.
11 p, 325.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a professionals / Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Maite (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques i personals són imprescindibles en l'actual mercat laboral. Aquesta guia pretén ser una ajuda per a aquells professionals que poden guiar els joves d'entre 12 i 18 anys en el desenvolupament de les competències bàsiques necessàries per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-s'hi, independentment del sector professional.
2015  
8.
8 p, 205.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a les famílies / Marzo, Maite (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques són molt importants per inserir-se en l'actual mercat laboral. No obstant això, hi ha unes competències personals bàsiques, que anomenem 'competències d'empleabilitat', que són tant o més importants per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-se, independentment del sector professional. [...]
2015  
9.
2 p, 91.0 KB Maternitat adolescent i joves tutelades a Catalunya / Zárate Alva, Nair Elizabeth (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2013
3 documents
10.
269 p, 3.1 MB Diseño, aplicación y evaluación de un programa de educación orientado a la formación de actitudes hacia el manejo responsable de residuos en el contexto de la educación secundaria en Chile / Venegas Garrido, Doris ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Arnau Sabatés, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
En Chile la educación y sensibilización de los ciudadanos respecto al tema de consumo y generación de residuos esta implementándose paulatinamente. El gobierno a través del Ministerio del Ambiente en su unidad de educación ambiental ofrece a las escuelas que se acreditan o están en proceso de acreditación ambiental la posibilidad de desarrollar planes de mejoramiento en el marco de la educación para el desarrollo sostenible, sin embargo son pocas las escuelas que se acreditan por diversas razones. [...]
Doris Venegas Garrido (2014) "Design, application and evaluation of an educational program addressed to change attitudes towards the responsible management of waste in the context of Secondary Education in Chile" In Chile, the education for the waste management is being implemented progressively. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
14 p, 231.2 KB Jóvenes tutelados y transición a la vida independiente : indicadores de éxito / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
La transición a la vida independiente de los jóvenes tutelados por la Administración requiere el diseño de planes y actuaciones que se inicien en los centros y se mantengan después que los abandonen. [...]
The transition to independent living for young people in care requires the design of plans and actions that are initiated in the residential centers and continue after they leave. The aim of this article is to further understand how this transition takes place and how it is seen by those that are involved, in order to establish educational proposals to help them navigate successfully. [...]

2015 - 10.5944/reop.vol.26.num.2.2015.15218
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP), Vol. 26, núm. 2 (2015) , p. 90-103  
2.
13 p, 88.4 KB Indicadores para mejorar el desarrollo profesional de los aspirantes a profesores de formación vial en Cataluña / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este estudio es detectar indicadores predictivos de la predisposición que posee una muestrade aspirantes a profesor de formación vial para aplicar, en sus futuras clases de teórica, un programainnovador de conducción segura fundamentado en el cambio de actitudes. [...]
The main goal of this study is to detect some predictive indicators through future driving instructors’predisposition to apply, a preventative program based on attitude changes, within their theory classes, inorder to reduce traffic accidents by improving learner’s attitudes. [...]

2010 - 10.5944/reop.vol.21.num.2.2010.11533
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP), Vol. 21, núm. 2 (2010) , p. 295-307  
3.
13 p, 88.4 KB Indicadores para mejorar el desarrollo profesional de los aspirantes a profesores de formación vial en Cataluña / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este estudio es detectar indicadores predictivos de la predisposición que posee una muestra de aspirantes a profesor de formación vial para aplicar, en sus futuras clases de teórica, un programa innovador de conducción segura fundamentado en el cambio de actitudes. [...]
The main goal of this study is to detect some predictive indicators through future driving instructors’ predisposition to apply, a preventative program based on attitude changes, within their theory classes, in order to reduce traffic accidents by improving learner’s attitudes. [...]

2010 - 10.5944/reop.vol.21.num.2.2010.11533
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP), Vol. 21, núm. 2 (2010) , p. 295-307  
4.
14 p, 623.8 KB What helps young care leavers to enter the world of work? Possible lessons learned from an exploratory study in Ireland and Catalonia / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gilligan, Robbie (Trinity College Dublin)
Work is important for promoting social inclusion, especially for marginalized or economically vulnerable populations. There is also evidence that work is associated with stability and social integration for young people who have left care. [...]
2015 - 10.1016/j.childyouth.2015.03.027
Children and youth services review, Vol. 53 (2015) , p. 185-191  
5.
16 p, 307.8 KB The relationship between awareness of road safety measure and accident involvement in pre-drivers : the basis of a road safety programme / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objectives: This research aims to carry out a first validation of the QAR-Precon screening questionnaire applied in Catalonia during the drivers’ initial training, analyse the differences in risky road user behaviour according to two main variables: whether they had any experience of an accident and sex and examine the different risky road user patterns of pre-drivers. [...]
2013 - 10.1080/13669877.2012.761272
Journal of risk research, Vol. 16, núm. 5 (2013) , p. 635-650  
6.
6 p, 105.7 KB Avaluació del programa d'entrenament d'habilitats parentals límits / Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2014
Invesbreu: butlletí de difusió de recerques, Núm. 66 (2014) , p. 1-6  
7.
15 p, 287.0 KB Learning basic employability competence : a challenge for the active labour insertion of adolescents in residential care in their transition to adulthood / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Marzo, Maite (Universitat Ramon Llull) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
The teaching of basic employability competence from a very early age is of preventive value in the transition of young people in residential care to adulthood. The present research relates employability competence (finding and holding down a job and gaining promotion in the labour market) with positive career outcomes and employment opportunities. [...]
El aprendizaje de las competencias básicas de empleabilidad en los primeros años de vida de los jóvenes tutelados adquiere un valour preventivo clave para afrontar su proceso de transición hacia la vida adulta. [...]

2014 - 10.1080/13691457.2013.802227
European journal of social work, Vol. 17, núm. 2 (2014) , p. 252-265  
8.
16 p, 233.2 KB Desempleo y orientación para la carrera : aplicación y evaluación de un programa de adaptación a los cambios profesionales en la adultez / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
La adaptación al cambio profesional y el impacto de las TIC en el trabajo y la formación suponen un nuevo reto para la orientación ocupacional. La mejora de la adaptabilidad al cambio por parte de los trabajadores desempleados se concreta en la elaboración y evaluación de un programa de orientación, fundamentado en el cambio de actitudes, aplicado a una muestra de centros de formación ocupacional en el ámbito de referencia de la provincia de Barcelona. [...]
The adaptation to face professional changes and the impact of ITC in the workplace provide new challenges for the career guidance. In order to improve workers adaptability, especially of those who are unemployed, a guidance program, based on attitudes change, is applied and evaluated, in a sample of occupational centres in Barcelona. [...]

2012 - 10.5944/educxx1.16.1.723
Educación XX1, Vol. 16, núm. 1 (2012) , p. 191-206  
9.
16 p, 285.8 KB Emotional abilities as predictors of risky driving behavior among a cohort of middle aged drivers / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The aim of this study is to analyze the relationship between emotional abilities and the influence of this relationship on self reported drivers’ risky attitudes. The risky driving attitudes and emotional abilities of 177 future driving instructors were measured. [...]
2012 - 10.1016/j.aap.2011.07.021
Accident analysis & prevention, Vol. 45 (2012) , p. 818-825  
10.
14 p, 179.9 KB Cuestionario para evaluar la adaptabilidad de los adultos desempleados hacia los cambios profesionales : aplicación preliminar y características psicométricas / Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente artículo desarrolla una primera versión del instrumento Ce-PAC. El análisis de validez interna revela la existencia de tres factores que explican el 56. 58% de la varianza y que se corresponden con las dimensiones de las actitudes postuladas teóricamente (cognición, conducta y emociones) y sobre las que se debe incidir si se quiere mejorar la predisposición a actuar. [...]
This article develops an initial version of the instrument Ce-PAC. The internal validity analysis reveals the existence of three factors which explain 56. 58% of the variance; which have to do with the dimensions of theoretically-postulated attitudes (cognition, conduct and emotions); and which must be stressed if one wishes to improve the willingness to act. [...]

2011
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE), Vol. 13, núm. 2 (2011) , p. 99-112  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.