visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Arnau Sabates, Laura
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jordi Bigues i Balcells
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Classificació de canals
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Cuirs i pells
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Gossos / Cinofília
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
85
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
16
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
3
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
20
registres trobats
Materials didàctics
,
14
registres trobats
Materials acadèmics
,
31
registres trobats
Articles
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
29 p, 863.0 KB
La FP dual desde la perspectiva del profesorado : elementos que condicionan su implementación en los centros
/
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El sistema de formación profesional dual (FPD) es actualmente uno de los más valorados a nivel internacional y se está extendiendo a muchos países como una medida para mejorar la formación de los jóvenes, reducir las tasas de desempleo juvenil y ajustar la formación al mundo laboral. [...]
The dual system is currently one of the most valued VET systems on an international level and is being transferred to many countries as a measure to improve youth unemployment rates and adjust training to the productive sector. [...]
2018 -
10.5944/educxx1.21242
Educacion XX1
,
Vol. 22, núm. 1 (2018)
, p. 15-43
Registre complet
-
2.
11 p, 130.3 KB
L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l'educació terciària : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB
/
Borras Comes, Joan Manel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Llengua i Educació (LED)) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d'alumnes del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D'una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l'altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. [...]
2017 -
10.1344/TE2017.52.6
Temps d'educació
,
Vol. 52 (2017)
, p. 79-89
Registre complet
-
3.
14 p, 231.2 KB
Jóvenes tutelados y transición a la vida independiente : indicadores de éxito
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La transición a la vida independiente de los jóvenes tutelados por la Administración requiere el diseño de planes y actuaciones que se inicien en los centros y se mantengan después que los abandonen. [...]
The transition to independent living for young people in care requires the design of plans and actions that are initiated in the residential centers and continue after they leave. The aim of this article is to further understand how this transition takes place and how it is seen by those that are involved, in order to establish educational proposals to help them navigate successfully. [...]
2015 -
10.5944/reop.vol.26.num.2.2015.15218
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 26, núm. 2 (2015)
, p. 90-103
Registre complet
-
4.
13 p, 88.4 KB
Indicadores para mejorar el desarrollo profesional de los aspirantes a profesores de formación vial en Cataluña
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este estudio es detectar indicadores predictivos de la predisposición que posee una muestra de aspirantes a profesor de formación vial para aplicar, en sus futuras clases de teórica, un programa innovador de conducción segura fundamentado en el cambio de actitudes. [...]
The main goal of this study is to detect some predictive indicators through future driving instructors' predisposition to apply, a preventative program based on attitude changes, within their theory classes, in order to reduce traffic accidents by improving learner's attitudes. [...]
2010 -
10.5944/reop.vol.21.num.2.2010.11533
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 21, núm. 2 (2010)
, p. 295-307
Registre complet
-
5.
14 p, 623.8 KB
What helps young care leavers to enter the world of work? : Possible lessons learned from an exploratory study in Ireland and Catalonia
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gilligan, Robbie
(Trinity College Dublin)
Work is important for promoting social inclusion, especially for marginalized or economically vulnerable populations. There is also evidence that work is associated with stability and social integration for young people who have left care. [...]
2015 -
10.1016/j.childyouth.2015.03.027
Children and youth services review
,
Vol. 53 (2015)
, p. 185-191
Registre complet
-
6.
16 p, 307.8 KB
The relationship between awareness of road safety measure and accident involvement in pre-drivers : the basis of a road safety programme
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martínez, Marius,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Objectives: This research aims to carry out a first validation of the QAR-Precon screening questionnaire applied in Catalonia during the drivers' initial training, analyse the differences in risky road user behaviour according to two main variables: whether they had any experience of an accident and sex and examine the different risky road user patterns of pre-drivers. [...]
2013 -
10.1080/13669877.2012.761272
Journal of risk research
,
Vol. 16, núm. 5 (2013)
, p. 635-650
Registre complet
-
7.
6 p, 105.7 KB
Avaluació del programa d'entrenament d'habilitats parentals límits
/
Martínez, Marius,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2014
Invesbreu : butlletí de difusió de recerques
,
Núm. 66 (2014)
, p. 1-6
Registre complet
-
8.
15 p, 287.0 KB
Learning basic employability competence : a challenge for the active labour insertion of adolescents in residential care in their transition to adulthood
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Marzo, Maite
1965- (Universitat Ramon Llull) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
The teaching of basic employability competence from a very early age is of preventive value in the transition of young people in residential care to adulthood. The present research relates employability competence (finding and holding down a job and gaining promotion in the labour market) with positive career outcomes and employment opportunities. [...]
El aprendizaje de las competencias básicas de empleabilidad en los primeros años de vida de los jóvenes tutelados adquiere un valour preventivo clave para afrontar su proceso de transición hacia la vida adulta. [...]
2014 -
10.1080/13691457.2013.802227
European journal of social work
,
Vol. 17, núm. 2 (2014)
, p. 252-265
Registre complet
-
9.
16 p, 233.2 KB
Desempleo y orientación para la carrera : aplicación y evaluación de un programa de adaptación a los cambios profesionales en la adultez
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La adaptación al cambio profesional y el impacto de las TIC en el trabajo y la formación suponen un nuevo reto para la orientación ocupacional. La mejora de la adaptabilidad al cambio por parte de los trabajadores desempleados se concreta en la elaboración y evaluación de un programa de orientación, fundamentado en el cambio de actitudes, aplicado a una muestra de centros de formación ocupacional en el ámbito de referencia de la provincia de Barcelona. [...]
The adaptation to face professional changes and the impact of ITC in the workplace provide new challenges for the career guidance. In order to improve workers adaptability, especially of those who are unemployed, a guidance program, based on attitudes change, is applied and evaluated, in a sample of occupational centres in Barcelona. [...]
2012 -
10.5944/educxx1.16.1.723
Educación XX1
,
Vol. 16, núm. 1 (2012)
, p. 191-206
Registre complet
-
10.
16 p, 285.8 KB
Emotional abilities as predictors of risky driving behavior among a cohort of middle aged drivers
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The aim of this study is to analyze the relationship between emotional abilities and the influence of this relationship on self reported drivers' risky attitudes. The risky driving attitudes and emotional abilities of 177 future driving instructors were measured. [...]
2012 -
10.1016/j.aap.2011.07.021
Accident analysis and prevention
,
Vol. 45 (2012)
, p. 818-825
Registre complet
-
Articles :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
3
registres trobats
1.
13 p, 1.4 MB
Instrumento de coordinación educativa para el desarrollo de competencias de empleabilidad en adolescentes tutelados
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Clasificar las competencias básicas de empleabilidad para conseguir y mantener el empleo eincluso promocionarse en el mercado laboral preocupa a muchos expertos de distintas áreas deconocimiento. Si bien encontramos clasificaciones, no existe literatura científica sobre modelosde competencias básicas de empleabilidad. [...]
Identifying and classifying the basic transversal competence to obtain,maintain a job and be promoted in the labour market is an issue that many experts are concerned about. Even though there are different classifications, the employability competencemodels are much scarcer. [...]
2018
XIV FAPMI. No hablar, no ver, no oir
. Barcelona,
:
2018
Registre complet
-
2.
1 p, 951.8 KB
Development of Outcome Indicators for the Foster Care System in Catalonia
/
Llosada Gistau, Joan
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muner Armengol, Jordi
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Pérez Romero, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
EUSARF International Conference
. Porto,
XV
: 2018
Registre complet
-
3.
3 p, 151.5 KB
El MOOC como recurso tecnológico para la Pedagogía Social
/
Janer, Àngela
;
Valdivia, Paloma
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Úcar, Xavier
2018
Congreso Internacional-XXXI Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social: Pedagogía social, investigación y familias
. Illes Balears,
:
2018
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
5 p, 58.4 KB
La mediació escolar en educació primària : la veu del professorat i alumnat
/
Sala Corbella, Carlota
;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2018 (
Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 114
)
Mediació escolar
,
2018,
p. 137-141
Registre complet
-
Documents de recerca
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
78 p, 1.6 MB
Avaluació de la formació impartida a les aules d'extensió universitària d'AFOPA
/
Úcar, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Janer, Àngela
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
2018
Registre complet
-
2.
12 p, 382.7 KB
Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE)
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Teresa
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
;
Urrea, Aida
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Ortega, Daniel
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...]
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]
2020
3 documents
Registre complet
-
3.
12 p, 416.6 KB
El rol de los profesores de formación vial en casos de amaxofobia
/
Sánchez Marín, Sebastián
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Una buena parte de la población de conductores presenta algún tipo de fobia a conducir, sin embargo, son pocas las intervenciones formativas en el ámbito de la educación y seguridad vial que hasta ahora se han demostrado eficaces para reducirlas. [...]
A good part of the driver population has some type of phobia to drive; however, there are few training interventions in the field of education and road safety that have been shown to be effective in reducing them. [...]
Barcelona, 2020
Registre complet
-
4.
9 p, 175.0 KB
Big Eight +12. Test situacional de competències d'empleabilitat
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Maite
1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2019
2 documents
Registre complet
-
5.
297 p, 1.8 MB
Els CREI de Catalunya : intervenció, perfil i evolució dels joves atesos
/
Sabaté Tomàs, Marta
;
Sala Roca, Josefina,
dir. ;
Arnau-Sabatés, Laura,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Els Centres Residencials d'Educació Intensiva (CREI) són una tipologia de recurs residencial especialitzat existent a Catalunya per a joves amb problemes greus de comportament, sobre els que no s'ha realitzat cap investigació específica fins el moment. [...]
Els Centres Residencials d'Educació Intensiva (CREI) són una tipologia de recurs residencial especialitzat existent a Catalunya per a joves amb problemes greus de comportament, sobre els que no s'ha realitzat cap investigació específica fins el moment. [...]
Los Centros Residenciales de Educación Intensiva (CREI) son una tipología de recurso residencial especializado existente en Catalunya para jóvenes con problemas graves de comportamiento, sobre los que no se ha realizado ninguna investigación específica hasta el momento. [...]
Residential Centers for Intensive Education (CREI) are a type of specialized residential resource in Catalonia for young people with serious behavioral problems, over which no specific research has been carried out so far. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
6.
9 p, 411.6 KB
Care to Work Pathways Study : Briefing for Potential Collaborators
/
Gilligan, Robbie
(Trinity College (Dublín, Irlanda)) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
2018
Registre complet
-
7.
409 p, 4.0 MB
El rendimiento académico en la etapa de educación secundaria en Chiapas (México) : una aproximación comparativa a los resultados internacionales, nacionales y a la cotidianeidad escolar
/
Velasco López, Gloria Susana
;
Pàmies Rovira, Jordi,
dir. ;
Arnau-Sabatés, Laura,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Las investigaciones muestran que el rendimiento académico está condicionado por la interrelación de un conjunto de factores, a los que se suman las condiciones y características de los contextos en los que se ubican las escuelas. [...]
Research shows that academic achievement is determined by the interplay of a number of factors, including the conditions and characteristics of the settings in which schools are located. This doctoral thesis analyzes the academic performance of secondary schools in Chiapas (Mexico) from two perspectives. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
8.
68 p, 1.1 MB
Els CREI de Catalunya. Intervenció, perfil i evolució dels joves atesos
/
Sabaté Tomàs, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest projecte és fruit d'un conveni de colaboració del grup de recerca IARS amb la DGAIA. El projecte pretén analitzar quina incidencia té la intervenció que es realitza als Centres Residencials d'Educació Intensiva de Catalunya (CREI) en l'evolució que els joves fan durant la seva estada en aquests centres.
2017
2 documents
Registre complet
-
9.
29 p, 497.9 KB
Recull d'indicadors i mesures per avaluar els resultats dels sistemes de protecció a la infància : revisió de la literatura internacional
/
Sanz Escudia, Clara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Llosada Gistau, Joan
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència)
A EEUU hi ha una llarga tradició en la recollida sistemàtica de dades dels serveis de protecció per tal de poder avaluar l'atenció que donen els serveis dels estats, dissenyar polítiques orientades a millorar els resultats, avaluar les institucions que proveeixen els serveis i incentivar la creació dels programes innovadors per millorar els resultats. [...]
2017
Registre complet
-
10.
25 p, 377.1 KB
¿Cómo desarrollan los centros residenciales de acción educativa las competencias básicas de empleabilidad en los adolescentes tutelados?
/
Marzo Arpón, Teresa
(Universitat Ramon Llull) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació)
;
Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Este estudio revisa la tarea educativa que desarrollan los centros residenciales de acción educativa (CRAE) en los diferentes espacios de trabajo, enfatizando y analizando como esta tarea impacta en las competencias básicas de empleabilidad para repensar los programas socioeducativos y fortalecer el desarrollo de dichas competencias en los niños y adolescentes acogidos. [...]
partir de los espacios y momentos de trabajo en el centro (espacio tutorial, actividades dirigidas dentro del centro, organización del espacio doméstico, asamblea, participación en actividades externas al centro, actividades externas de preparación para la autonomía y el ocio y las vacaciones) y de las 8 competencias.
2016
Registre complet
-
Documents de recerca :
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia. Ibis,
col.
;
Arnau Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran Bellonch, Maria del Mar,
col. ;
Mercader Juan, Cristina,
col. ;
Morodo Horrillo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader Juan, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
22 p, 440.6 KB
La revisión de la literatura científica : pautas, procedimientos y criterios de calidad
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En este material se dan orientaciones para desarrollar la revisión de la literatura y la redacción del marco teórico.
2020 (
Guías y recursos para investigar en educación
)
Registre complet
-
7.
12 p, 458.6 KB
Els àmbits d'acció professional de l'educació social
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ortega, Daniel
;
Corbella Molina, Laura
;
Tello, Jose
;
Jariot, Mercè
;
Valdivia, Paloma
;
Martínez Fernández, J. Reinaldo
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. [...]
2019
Registre complet
-
8.
5 p, 467.2 KB
Creació i validació d'un model de competències transversals
/
Arnau-Sabatés, Laura,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Urrea, Aida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ortega, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Minguella, Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martín, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Iglesias Vidal, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Tejada Fernández, José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Navío Gámez, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018
Registre complet
-
9.
3 p, 58.9 KB
Check List para autoevaluar la calidad de un trabajo de investigación en ciencias de la educación
/
Arnau-Sabatés, Laura
2017 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
10.
58 p, 14.4 MB
Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat
/
Arnau-Sabatés, Laura,
coord. ;
Jariot, Mercè
;
Agud Morell, Ingrid
;
Martín, Laura
;
Minguella, Lourdes
;
Ion, Georgeta
;
Navío Gámez, Antonio
;
Ortega, Daniel
;
Rodríguez, Sara
;
Urrea, Aida
;
Sánchez, Angelina
;
Iglesias, Edgar
UAB , 2017
Registre complet
-
Materials didàctics :
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
31
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 113.3 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet Blanch, Mariona
;
Sala Roca, Josefina
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
2.
6 p, 110.5 KB
Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny
[
43199
] /
Arnau Sabates, Laura
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Santisteban Fernández, Antoni
;
Castro Ceacero, Diego
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
This module introduces students to epistemology, foundations and design of research in the field of education.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 115.2 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2021-22
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 110.7 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Santisteban Fernández, Antoni
;
Espinet, Mariona
;
Sala Roca, Josefina
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 114.2 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2020-21
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 109.9 KB
Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny
[
43199
] /
Arnau Sabates, Laura
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Espinet, Mariona
;
Santisteban Fernández, Antoni
;
Rifà Valls, Maria Montserrat
;
Paris Romia, Gemma
;
Martínez Mínguez, Lurdes
;
Castro Ceacero, Diego
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.
2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 114.2 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2019-20
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 111.2 KB
Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals
[
43219
] /
Úcar Martínez, Xavier
;
Bertrán Tarrés, Marta
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, para poder generar respuestas educativas adecuadas. [...]
2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 109.8 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Santisteban Fernández, Antoni
;
Espinet, Mariona
;
Sala Roca, Josefina
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 82.3 KB
Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny
[
43199
] /
Espinet, Mariona
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Mèlich Sangrà, Joan-Carles
;
Santisteban Fernández, Antoni
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Planas Raig, Nuria
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
This module introduces students to epistemology, foundations and design of research in the field of education.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.
2018-19
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
31
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.