Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 608.9 KB Male-biased litter sex ratio in the southernmost Iberian population of edible dormouse : a strategy against isolation? / Ferrandiz-Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Freixas, Lídia (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals) ; Torre, Ignasi (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals) ; Míguez, Sílvia (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals) ; Arrizabalaga, Antoni (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals)
Litter sex ratio is a key component of parental fitness due to its impact on lifetime reproductive success. Multiple causes may lay at the origin of sex ratio variation among species and populations, such as maternal condition, local resource competition, presence of helpers, habitat quality or inbreeding levels. [...]
2017 - 10.1163/15707563-00002512
Animal biology, Vol. 66, issue 3-4 (2016) , p. 415-425  
2.
8 p, 576.9 KB XYZ-Stars i Solar System Pathway : una experiència museística de treball per projectes sobre les constel·lacions i el Sistema Solar / Domènech, Xavier 1953- (Institut de Granollers) ; Llorente, Isabel (Institut de Granollers) ; Ruiz, Neus (Institut de Granollers) ; Serra, Carles (Institut de Granollers) ; Ulldemolins, Maria (Institut de Granollers) ; Arrizabalaga, Antoni (Museu de Ciències Naturals de Granollers) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals)
L'alumnat de secundària sol presentar concepcions errònies relatives a les dimensions i proporcions de l'Univers i els cossos celests. Les metodologies actives (com el treball per projectes) suposen una oportunitat per a ubicar aquestes concepcions en el marc d'un con-flicte cognitiu. [...]
High school students usually present misconceptions related with the dimensions and pro-portions of the Univers and celestials bodies. Active methodologies (as project work) repre-sent an opportunity to put these misconceptions in a situation of a cognitive conflict. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.366
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 21-28 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Arrizabalaga, Álvaro
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.