Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Articles, 4 records found
Research literature, 1 records found
Articles 4 records found  
1.
9 p, 915.8 KB Componentes de los identificadores visuales y su efecto en el reconocimiento de marca / Ayala Pérez, José Luis (Universidad de Puerto Rico)
2019 - 10.5565/rev/qp.314
Questiones publicitarias, Vol. 2 Núm. 23 (2019) , p. 11-19 (Artículos de investigación)  
2.
18 p, 991.2 KB Medir la creatividad en diseño gráfico / Ayala Pérez, José Luis (Universidad de Puerto Rico)
En esta investigación se construye un marco conceptual donde se integra la creatividad y el diseño gráfico. Se introduce el modelo tridimensional de la creatividad en el diseño gráfico, en el que la creatividad es disertada en tres dimensiones, novedad, comunicación y estético. [...]
This research develops a conceptual framework, which integrates creativity and graphic design. This research introduces a three-dimensional model of creativity in graphic design that splits creativity in three dimensions, innovation, communication and aesthetics. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.6
grafica, Vol. 1, Núm. 1 (2013) , p. 23-39  
3.
13 p, 428.5 KB Condiciones de trabajo en las fábricas de Indianas de Barcelona durante el último tercio del siglo XVIII / Ayala, Braulio L.
1987
Manuscrits : revista d'història moderna, N. 6 (1987) p. 121-133  
4.
9 p, 210.7 KB Anatomía y exploración de la vagina / Astiz Blanco, Susana (Clínica Alfonso Monge y Asociados Veterinarios, S. L. (Madrid)) ; Ayala, L. (Clínica Alfonso Monge y Asociados Veterinarios, S. L. (Madrid)) ; González Martín, Juan Vicente (Clínica Alfonso Monge y Asociados Veterinarios, S. L. (Madrid))
2001
Bovis, N. 103 (2001) p. 013-21  
 UAB restricted access

Research literature 1 records found  
1.
271 p, 1.9 MB Modelo tridimensional de la creatividad gráfica / Ayala Pérez, José Luis ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Esta tesis doctoral propone un modelo para explicar la creatividad gráfica, el Modelo Tridimensional de la Creatividad Gráfica. Dicho modelo expone, que la creatividad gráfica se compone de tres dimensiones, Novedad, Comunicación y Estética. [...]
This thesis proposes a model to explain the graphic creativity, the three-dimensional model of the graphic creativity. This model explains that graphic creativity consists of three dimensions, Novelty, Communication and Aesthetics. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.