Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
180 p, 10.2 MB Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook / Aymà Crespo, Martí ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. [...]
Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. [...]
This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.