Resultats globals: 14 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 1022.4 KB Efficacy of a Contextualized Measurement of Life Satisfaction : A Pilot Study on the Assessment of Progress in Eating Disorder Therapy / Aymerich, Maria (Universitat de Girona. Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida) ; Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Eating disorders strongly affect psychological distress and its perception. However, most of the existing instruments for assessing life satisfaction rely on a point-estimation method that is biased due to the circumstantial conditions around the time of assessment. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192114452
International journal of environmental research and public health, Vol. 19 (november 2022)  
2.
15 p, 267.5 KB Metodologías docentes : motivación y aprendizaje percibidos por los estudiantes universitarios / Cañabate Ortiz, Dolors (Universitat de Girona) ; Aymerich, Maria (Universitat de Girona) ; Falgàs, Margarida (Universitat de Girona) ; Gras Pérez, María Eugenia (Universitat de Girona)
La renovación metodológica en los estudios superiores es uno de los retos pendientes de la formación en España. El presente artículo analiza las metodologías docentes más utilizadas en el contexto universitario (clase magistral, análisis de casos, aprendizaje basado en problemas, aprendizaje basado en proyectos, aprendizaje cooperativo y aprendizaje realista y reflexivo); la motivación de los estudiantes respecto a ellas, y su percepción en cuanto a posibilidades de aprendizaje. [...]
La renovació metodològica en els estudis superiors és un dels reptes pendents que té la formació a Espanya. El present article analitza les metodologies docents més utilitzades en el context universitari (classe magistral, anàlisi de casos, aprenentatge basat en problemes, aprenentatge basat en projectes, aprenentatge cooperatiu i aprenentatge realista i reflexiu); la motivació dels estudiants respecte a aquestes metodologies, i la percepció que en tenen considerant les possibilitats d'aprenentatge que ofereixen. [...]
Methodological renewal in the university is one of the challenges for higher education in Spain. This paper examines: the most used teaching methods in the university context (master class, case analysis, problem-based learning, project based learning, cooperative learning and realistic / reflective learning), students' motivation regarding these methods, and their perceptions concerning learning opportunities. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.664
Educar, Vol. 50, Núm. 2 (Juliol-Desembre 2014) , p. 427-441  

Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
2 p, 1.5 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
2 p, 927.3 KB Teoria i models de l'aprenentatge escolar [26925] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
2 p, 1.2 MB Intervenció Psicopedagógica [21147] / Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
2 p, 1.2 MB Teories i Models de l'Aprenentatge Escolar [21142] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
2 p, 1.5 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
2 p, 1.1 MB Intervenció Psicopedagógica [21147] / Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
3 p, 2.0 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
1 p, 720.8 KB Teoria i models de l'aprenentatge escolar [26925] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Aymerich, Maria ; Badia Martín, M. del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
3 p, 1.7 MB Teoria i models de l'aprenentatge escolar [26925] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Aymerich, Maria ; Badia Martín, M. del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
3 p, 1.5 MB Psicologia de l'educació [26923] / Gotzens Busquets, Concepció ; Badia Martín, M. del Mar ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
11 Aymerich, Marta
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.