visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Badia,M.del Mar
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
No s'ha trobat cap coincidència exacta per
Badia,M.del Mar
, però canviant-lo per
Badia M del Mar
...
Resultats globals:
65
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
20
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Materials acadèmics
,
40
registres trobats
Articles
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 319.3 KB
Uso lúdico de las TIC, procrastinación y género : un estudio con alumnos de educación primaria
/
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Dezcallar Sáez, Teresa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Cladellas, Ramon
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este trabajo se estudia la relación entre el uso lúdico de la televisión y los videojuegos en alumnos de primaria y su tendencia a la procrastinación. Se recabó información de los padres de 670 alumnos. [...]
This paper studies the relationship between primary education students' leisure use of television and video games and the students' tendency to procrastinate. Information was gathered from the parents of 670 students. [...]
2018 -
10.51698/aloma.2018.36.2.33-40
Aloma
,
Vol. 36 Núm. 2 (2018)
, p. 33-40
Registre complet
-
2.
The Early Development of Emotional Competence Profile (EDEC-P) : A Means to Share Information about Emotional Status and Expression of Children with Complex Communication Needs
/
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Rangel Rodriguez, Gabriela Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Wilkinson, Krista M.
(University Park Pennsylvania. Department of Communication Sciences and Disorders)
Purpose This clinical focus article introduces a summary profile template, called the Early Development of Emotional Competence Profile (EDEC-P). This profile distills information from a longer interview tool that solicits a detailed case history (the EDEC), but in a format that is readily accessible for communication partners of children with complex communication needs, including parents, educators, and other professionals. [...]
2021 -
10.1044/2020_AJSLP-20-00209
American Journal of Speech-Language Pathology
,
Vol. 30 Núm. 2 (2021)
, p. 551-565
Registre complet
-
3.
19 p, 663.2 KB
Adolescents' social perceptions of academically high-performing students : a country and gender comparative study
/
Oh, Hyerim
(University of Erlangen-Nuremberg. Department of Educational Psychology and Research on Excellence) ;
Sutherland, Margaret
(University of Glasgow) ;
Stack, Niamh
(University of Glasgow. School of Psychology) ;
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Blumen, Sheyla
(Pontificia Universidad Católica del Perú) ;
Anh-Thu, Nguyen Quoc
(Primary School Hildegard-von-Bingen-Anger (Alemanya)) ;
Wormald, Catherine
(University of Wollongong) ;
Maakrun, Julie
(University of Notre Dame Australia) ;
Ziegler, Albert
(University of Erlangen-Nuremberg (Alemanya). Department of Educational Psychology and Research on Excellence)
One cohort that has not been given extended attention in the period during which transition takes place is academically high-performing students. This research study uniquely synthesises some of these key factors by investigating how students in mixed-ability, seventh-grade classrooms across Australia, Peru, Scotland, South Korea, Spain and Vietnam regard a hypothetical, academically able peer. [...]
2019 -
10.1080/03057925.2018.1561246
Compare
,
Vol. 50 Núm. 6 (2019)
, p. 809-826
Registre complet
-
4.
15 p, 510.6 KB
Adolescent Perception of Potential High-Performing Classmates : A Cross-National Exploration
/
Oh, Hyerim
(University of Erlangen-Nuremberg (Alemanya)) ;
Sutherland, Margaret
(University of Glasgow (Escòcia)) ;
Stack, Niamh
(University of Glasgow (Escòcia)) ;
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Blumen, Sheyla
(University of Glasgow (Escòcia)) ;
Nguyen, Quoc Anh Thu
(University of Erlangen-Nuremberg (Alemanya)) ;
Wormald, Catherine
(University of Wollongong (Austràlia)) ;
Maakrun, Julie
(University of Notre Dame (Austràlia)) ;
Ziegler, Albert
(University of Erlangen-Nuremberg (Alemanya))
This study explores how secondary school students perceive high-performing potential classmates. A total of 1,794 seventh- and 10th-grade students from five countries completed a questionnaire measuring their expectations of hypothetical male and female high-performing classmates in three categories: intellectual ability, positive social qualities, and popularity. [...]
2019 -
10.1080/02783193.2019.1585398
Roeper Review
,
Vol. 41 (2019)
, p. 88-101
Registre complet
-
5.
21 p, 1.3 MB
Evaluación e intervención educativa en el aula con alumnado disruptivo dentro del marco de una escuela inclusiva
/
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Daura Luján, Gisela
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018 -
10.15517/revedu.v42i2.24178
Revista de educación
,
Vol. 42 Núm. 2 (2018)
, p. 127-148
Registre complet
-
6.
Acknowledgement of child abuse by teachers of pre-school, primary and secondary education : Spanish sample
/
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Garcia, Xènia
(Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química) ;
Escotorin, Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Brundelius, Marc
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The European project WIDE (Witnessing Domestic Violence and Audit Education in school system ERASMUS + Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Strategic Partnerships 2016-1-IT02-KA201-024390) focused on the design of a training model that provides tools and intervention protocols to teachers and school agents in order to detect and intervene properly in the event that students witness intra-family violence against women. [...]
2019
Sodobna Pedagogika/Journal of Contemporary Educational Studies
,
Vol. 70 Núm. 4 (2019)
, p. 152-169
Registre complet
-
7.
12 p, 611.3 KB
Necesidades formativas de los profesionales de instituciones artísticas y socioeducativas en contextos inclusivos
/
Pérez Romero, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Lázaro Visa, Susana
(Universidad de Cantabria. Área de Psicología Evolutiva y de la Educación) ;
Fernández Fuertes, Andrés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La inclusión y la participación efectivas de las personas con diversidad funcional en el ámbito cultural y artístico es una asignatura pendiente. La formación de los profesionales que desarrollan e implementan proyectos artísticos y culturales podría ser un aspecto a mejorar, aunque no hay muchos estudios al respeto. [...]
The effective inclusion and participation of people with functional diversity in the cultural and artistic sphere is a pending issue. The training of professionals who develop and implement artistic and cultural projects could be an aspect to be improved; however, there are not many studies on the subject. [...]
2023 -
10.5209/arte.83207
Arteterapia
,
Vol. 18 Núm. 1 (2023)
, article number e83207
Registre complet
-
8.
18 p, 442.7 KB
Comparative stakeholder perspectives of inclusive education in four regions of China
/
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fortuny Guasch, Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Zhou, Hongan
(Sichuan Normal University) ;
Gu, Erhuo
(Sichuan Normal University. College of Educational Science)
El proyecto europeo INCLUTE (Promoción de la educación inclusiva a través del desarrollo curricular y la formación de docentes en China) Unión Europea (Proyecto Erasmus +)561. 600-EPP-1-2015-CN-EP ayuda a contribuir a la demanda de docentes altamente calificados en la escuela primaria donde se puede abordar el nivel y se puede alentar a las universidades en China a tomar en consideración los estándares europeos. [...]
The European project INCLUTE (Promoting inclusive education through curriculum development and teacher education in China) European Union (Proyecto Erasmus +) 561. 600-EPP-1-2015-CN-EP helps to contribute the demand for highly educated teachers at the primary school level can be tackled, and universities in China can be encouraged to take European standards into consideration. [...]
2022 -
10.24310/IJNE.10.2022.15282
International Journal of New Education
, Núm. 10 (2022), p. 21-38
Registre complet
-
9.
12 p, 166.2 KB
Experiences of Mothers Who Care for Adults with Profound Intellectual Disabilities. Qualitative Study
/
Aksamit, Diana
(The Maria Grzegorzewska University (Polònia)) ;
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The purpose of this qualitative study was to evaluate the motherhood experience when caring for adult children with profound intellectual disabilities. The study was conducted in Poland with a group of 34 mothers. [...]
2021 -
10.52291/ijse.2021.36.13
International Journal of Special Education
,
Vol. 36 Núm. 2 (2021)
, p. 2-12
Registre complet
-
10.
21 p, 5.2 MB
Encouraging Emotional Conversations in Children With Complex Communication Needs : An Observational Case Study
/
Rangel-Rodríguez, Gabriela A.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Badia Martín, M. del Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Children with complex communication needs (CCN) regularly have barriers to express and discuss emotions, and have fewer opportunities to participate in emotional conversations. The study explores and analyzes the changes after a training program focused on offering an interactive home learning environment that encouraged and modeled emotion-related conversations between a parent and a child with CCN within storybook-reading contexts. [...]
2021 -
10.3389/fpsyg.2021.674755
Frontiers in psychology
,
Vol. 12 (july 2021)
Registre complet
-
Articles :
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
3.7 MB
Examining inclusive teaching strategies to develop inclusive education at the Chinese primary schools
/
Li, Dandan
;
Badia Martín, M. del Mar,
dir. ;
Sanahuja Gavaldà, José María,
dir.
Amb l'objectiu de desenvolupar l'educació inclusiva xinesa a les escoles d'educació primària, aquest estudi va utilitzar mètodes mixts per analitzar la situació actual de les estratègies d'ensenyament inclusivos a les escoles d'educació primària xineses. [...]
Con el objetivo de desarrollar la educación inclusiva en China en las escuelas primarias regulares, este estudio utilizó un enfoque de métodos mixtos para analizar la situación actual de las estrategias de enseñanza inclusiva en las escuelas de educación primaria chinas. [...]
Aimed to develop Chinese inclusive education at regular primary schools, this study used mixed methods approach to analyse the current situation on inclusive teaching strategies in Chinese primary schools. [...]
2023
Registre complet
-
2.
11.5 MB
La comunicación emocional en niños y niñas con necesidades complejas de comunicación y sus madres y padres
/
Rangel Rodríguez, Gabriela Alejandra
;
Blanch Gelabert, Sílvia,
dir. ;
Badia Martín, M. del Mar,
dir.
La comunicació emocional és essencial per a un desenvolupament emocional òptim. Les persones amb necessitats complexes de comunicació (NCC) solen tenir dificultats per a expressar i parlar d'emocions mitjançant l'ús de mètodes convencionals i tenen menys oportunitats per a aprendre i conversar sobre les emocions. [...]
La comunicación emocional es esencial para un desarrollo emocional óptimo. Las personas con necesidades complejas de comunicación (NCC) suelen tener dificultades para expresar y hablar de emociones mediante el uso de métodos convencionales y vivencian menos oportunidades para aprender y conversar sobre emociones. [...]
Emotional communication is essential for optimal emotional development. Individuals with complex communication needs (CCN) often have difficulties expressing and talking about emotions using speech and non-verbal conventional methods, and experience fewer opportunities to learn and discuss emotions. [...]
2022
Registre complet
-
3.
35 p, 413.3 KB
The missing link in emotional intelligence : theory versus educational programs
/
Orra Prat, Andreu
;
Badia Martín, M. del Mar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Emotional educational programs have gained in popularity since the traditional Western schooling model is showing itself inadequate to achieve complete student's development and well-being. Nonetheless, many programs have not been proved its efficacy yet, which could entail some risks. [...]
Els programes d'educació emocional han guanyat popularitat en tant que el sistema escolar tradicional s'ha mostrat inadequat a l'hora de proporcionar un desenvolupament adequat dels estudiants occidentals. [...]
2014
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
4.
437 p, 2.2 MB
Disciplina escolar: desarrollo y aplicación de un programa actitudinal-cognitivo para la formación permanente del profesorado de educación primaria
/
Zamudio Villafuerte, Rosalba
;
Gotzens Busquets, Concepció,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Badia Martín, M. del Mar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La disciplina refiere el conjunto de normas, reglas y procedimientos aplicables al aula con la finalidad de generar las condiciones óptimas para la consecución de las metas de aprendizaje. Como instrumento del proceso instruccional, su gestión exige un conjunto de principios proposicionales derivados del campo psicopedagógico. [...]
The discipline refers the set of norms, rules and procedures applicable to the classroom in order to generate the optimal conditions for the achievement of the learning goals. Like instrument of the instructional process, its management demands a set of principles clearly based on a formal knowledge derived from the psycho-pedagogical field. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Registre complet
-
5.
265 p, 514.5 KB
Las Percepciones de profesores y alumnos de ESO sobre la intervención en el comportamiento disruptivo: un estudio comparativo de los IES y escuelas de enseñanza secundaria de la comarca del Bages
/
Badia Martín, M. del Mar
;
Gotzens Busquets, Concepció,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
La presente investigación pretende reflejar algo en lo que hasta ahora ha sido más objeto de elucubración que de estudio científico. Los datos aquí reflejados se refieren a juicios subjetivos de alumnos y profesores de secundaria obligatoria, sobre cómo perciben ellos la aplicación de estrategias para frenar los comportamientos disruptivos en el aula. [...]
The present investigation tries to reflect something in which until now it has been more object of lucubration than of scientific study. The data reflected here talk about in subjective opinions of students and professors of secondary obligatory school, on how they perceive they it application of strategies to restrain the disruptive behaviors in the classroom. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics
40
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 118.7 KB
Psicologia de l'Educació
[
102548
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Garcia Ravida, Laura Betiana
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. [...]
Objectives - To know the scope of Educational Psychology and its position within Psychology. - To know the variables and interactions that characterize Educational Psychology, differentiating them from other theoretical approaches of a psychological and/or educational nature. [...]
-Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. [...]
2023-24
Grau en Psicologia
[
1485
]
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 117.3 KB
Psicologia de l'Educació
[
102548
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Secanilla Campo, Esther Maria
;
García Ravidá, Laura B.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. [...]
Objectives - To know the scope of Educational Psychology and its position within Psychology. - To know the variables and interactions that characterize Educational Psychology, differentiating them from other theoretical approaches of a psychological and/or educational nature. [...]
-Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. [...]
2022-23
Grau en Psicologia
[
1485
]
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 115.6 KB
Psicologia de l'Educació
[
102548
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Secanilla Campo, Esther Maria
;
García Ravidá, Laura B..
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. [...]
Objectives - To know the scope of Educational Psychology and its position within Psychology. - To know the variables and interactions that characterize Educational Psychology, differentiating them from other theoretical approaches of a psychological and/or educational nature. [...]
-Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. [...]
2021-22
Grau en Psicologia
[
1485
]
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 113.2 KB
Psicologia de l'Educació
[
102548
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Secanilla Campo, Esther Maria
;
García Ravidá, Laura B..
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. [...]
-Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. [...]
2020-21
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
5.
3 p, 1.4 MB
Psicologia de l'educació
[
26923
] /
Gotzens Busquets, Concepció
;
Badia Martín, M. del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia
[
444
]
Registre complet
-
6.
2 p, 794.9 KB
Psicologia de la instrucció
[
23199
] /
Gotzens Busquets, Concepció
;
Badia Martín, M. del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
7.
6 p, 111.2 KB
Psicologia de l'Educació
[
102548
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Secanilla Campo, Esther Maria
;
García Ravidá, Laura B..
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. [...]
-Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. [...]
2019-20
Grau en Psicologia
[
954
]
3 documents
Registre complet
-
8.
2 p, 739.0 KB
Psicologia de la instrucció
[
23199
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
9.
3 p, 1.1 MB
Psicologia de l'educació
[
23487
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
10.
3 p, 967.1 KB
Avaluació de variables psicològiques
[
23225
] /
Badia Martín, M. del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
Materials acadèmics :
40
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.