visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
57
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
23
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
9
registres trobats
Materials didàctics
,
5
registres trobats
Materials acadèmics
,
18
registres trobats
Articles
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
12 p, 452.4 KB
Errores sobre subespacios vectoriales : un estudio exploratorio con estudiantes de primer año de ingeniería
/
Cárcamo, Andrea D.
(Universidad Austral de Chile. Facultad de Ciencias de la Ingeniería) ;
Barquero Farras, Berta
(Universitat de Barcelona. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Fuentealba, Claudio E.
(Universidad Austral de Chile. Facultad de Ciencias de la Ingeniería)
Esta investigación exploratoria identifica y clasifica errores vinculados al concepto de subespacio vectorial que cometen estudiantes de ingeniería de primer año de universidad. Para ello, 210 estudiantes identifican y justifican por escrito por qué un conjunto no es un subespacio vectorial. [...]
This exploratory research study identifies and classifies errors on the concept of vector subspace that are committed by first-year engineering students. Two-hundred and ten students identify and justify in writing why a set is not a vector subspace. [...]
2023 -
10.4067/S0718-50062023000200013
Formación universitaria
,
Vol. 16 Núm. 2 (2023)
, p. 13-24
Registre complet
-
2.
10 p, 680.0 KB
Análisis de errores en tareas sobre el concepto de derivada : una mirada desde la teoría APOE (Acción, Proceso, Objeto, y Esquema)
/
Fuentealba, Claudio E.
(Universidad Austral de Chile. Facultad de Ciencias de la Ingeniería) ;
Cárcamo, Andrea D.
(Universidad Austral de Chile. Facultad de Ciencias de la Ingeniería) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Sánchez-Matamoros, Gloria M.
(Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Matemáticas)
Este estudio se enfoca en lo visible, es decir, en el análisis de errores que los estudiantes cometen a fin de identificar posibles dificultades. Se considera el marco propuesto por la teoría APOE (Acción, Proceso, Objeto, y Esquema), por medio de la definición de 27 variables en función de elementos matemáticos involucrados en tres tareas que conforman un cuestionario sobre el concepto de derivada. [...]
The present study focuses on the visible, that is, on analyzing errors that students make to identify possible causes. The framework proposed by the APOE (Action, Process, Object, and Schema) theory is applied through the definition of 27 variables based on mathematical elements involved in three tasks that conform a questionnaire on the concept of derivative. [...]
2023 -
10.4067/S0718-50062023000300041
Formación universitaria
,
Vol. 16 Núm. 3 (2023)
, p. 41-50
Registre complet
-
3.
20 p, 1.1 MB
Preservice teachers' knowledge mobilized in solving area tasks
/
Caviedes, Sofía
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
De Gamboa, Genaro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Studies that address preservice teachers' knowledge of area measurement emphasize their lack of knowledge and their tendency towards the use of formulas, without offering a body of knowledge that helps to address such difficulties. [...]
2023 -
10.22342/JME.V14I1.PP35-54
Journal on Mathematics Education
,
Vol. 14 Núm. 1 (2023)
, p. 35-54
Registre complet
-
4.
Problemas ricos en argumentación para secundaria : reflexiones sobre el pensamiento del alumnado y la gestión del profesor
/
Morera, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Chico, Judit
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Planas, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Ejemplificamos dos problemas ricos desde la perspectiva del trabajo de la argumentación y la generalización en el aula de secundaria. Este es el punto de partida para reflexionar sobre aspectos de la gestión del profesor y, en general, de la preparación de las interacciones en ambientes de resolución de problemas. [...]
We illustrate two problems that attempt to promote abilities of argumentation and generalization in the secondary mathematics classroom. This is the starting point to reflect on issues about the teacher's actions and, more generally, about the organization of interactions in problem solving environments. [...]
Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM), 2022
Suma. Revista sobre el Aprendizaje y la Enseñanza de las Matemáticas
,
Vol. 100 (2022)
, p. 87 -98
Registre complet
-
5.
22 p, 1.1 MB
Los mecanismos de asimilación y acomodación en la tematización de un Esquema de derivada
/
Fuentealba, Claudio
(Universidad Austral de Chile) ;
Trigueros, María
(Benemérita Universidad Autónoma de Puebla (Puebla, Mèxic)) ;
Sánchez-Matamoros, Gloria
(Universidad de Sevilla) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se usa la teoría Acción-Proceso-Objeto-Esquema (APOE) para examinar la tematización del Esquema de derivada y el papel que juegan los mecanismos de equilibración de dicho Es-quema a través de la evidencia mostrada por estudiantes avanzados al enfrentar tareas diseñadas para con-frontar el equilibrio de sus Esquemas y obtener evidencia de su posible tematización. [...]
In this article, Action-Process-Object-Schema (APOS) theory is used to examine the thematization of the derivative Schema and the role played by the equilibration mechanisms evidenced by some advanced students while facing tasks designed to confront the equilibrium of their Schemas and obtain thematization evidence. [...]
2022 -
10.35763/aiem21.4241
Avances de investigación en educación matemática
,
Núm. 21 (2022)
, p. 23-44
Registre complet
-
6.
24 p, 4.7 MB
Mathematical Connections and the Mathematics Teacher's Specialised Knowledge
/
De Gamboa, Genaro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Caviedes, Sofía
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
This study seeks to explore the relationship between recent findings on mathematical connections and the Mathematics Teacher's Specialised knowledge model. From a qualitative approach, we seek to explore the specialised knowledge mobilised during the establishment of mathematical connections in different contexts. [...]
2022 -
10.3390/math10214010
Mathematics
,
Vol. 10 Núm. 21 (november 2022)
, p. 4010
Registre complet
-
7.
22 p, 10.7 MB
Connecting mathematics and science in primary school stem education : modeling the population growth of species
/
De Gamboa, Genaro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Márquez, Conxita
(Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
In this research, we explored the potential of using a research-based teaching and learning sequence to promote pupils' engagement in practices that are coherent with those of real world mathematical and scientific activity. [...]
2021 -
10.3390/math9192496
Mathematics
,
Vol. 9 Núm. 19 (10-1 2021)
, p. 2496
Registre complet
-
8.
15 p, 1.5 MB
The understanding of the derivative concept in higher education
/
Fuentealba, Claudio
(Universidad Austral de Chile) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Sánchez-Matamoros, Gloria
(Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Matemáticas) ;
Cárcamo, Andrea
(Universidad Austral de Chile)
The aim of this work was to identify and characterize the levels of development of derivative schema. In order to do so, a questionnaire to 103 university students with previous instruction in Differential Calculus was applied. [...]
2019 -
10.29333/ejmste/100640
EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education
,
Vol. 15, núm. 2 (2019)
, p. 1-15
Registre complet
-
9.
20 p, 711.7 KB
Puntos de no-derivabilidad de una función y su importancia en la comprensión del concepto de derivada
/
Fuentealba, Claudio
(Universidad Austral de Chile) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez-Matamoros, Gloria
(Universidad de Sevilla)
Este estudio analiza la importancia del tratamiento de puntos de no-derivabilidad en la tematización del esquema de derivada. Para ello, se consideró el marco propuesto por la teoría APOE, a través del uso y conexiones lógicas que los estudiantes universitarios establecen entre los elementos matemáticos y los modos de representación cuando resuelven tareas sobre derivada. [...]
This study analyzes the importance of the treating non-derivability points in addressing the derivative schema. To do this, we have considered the framework proposed by APOS theory, through the use and logical connections that university students established between mathematical elements and representation modes when solving tasks on derivative concept. [...]
2018 -
10.1590/S1678-4634201844181974
Educação e Pesquisa
,
Vol. 44, núm. 1 (2018)
, e181974
Registre complet
-
10.
22 p, 855.3 KB
Identificación y caracterización de los subniveles de desarrollo del esquema de derivada
/
Fuentealba, Claudio
(Universidad Austral de Chile. Facultad de Ciencias de la Ingeniería) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Sánchez-Matamoros, Gloria
(Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Matemáticas)
Los resultados de investigaciones relacionadas con el aprendizaje del concepto de derivada constatan que su comprensión resulta muy compleja y que una cantidad significativa de estudiantes solo logra una construcción parcial del concepto. [...]
The results of the research related to the learning process of the derivative notion show that its understanding is very complex and that only a significant number of students acquire a partial comprehension of the concept. [...]
2019 -
10.5565/rev/ensciencias.2518
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 37 Núm. 2 (2019)
, p. 63-84 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
Articles :
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
19 p, 1.3 MB
"I've learnt to be more confident about my Maths" : Training out-of-school volunteers to raise students' self-efficacy in STEM
/
Grimalt-Álvaro, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Tena Gallego, Èlia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2019
STEM is for you : experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U project
,
2019,
p. 51-69
Registre complet
-
2.
108 p, 10.5 MB
STEM is for you : experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U project
/
Couso, Digna,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Grimalt-Álvaro, Carme,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Andreon, Consuelo
;
Atzet Rovira, David
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Byrne, Ellen
;
Cara Rincón, Yolanda
;
Castro Sancho, Victor
;
Cruz Navas, Vanessa
;
Ginzburg, Caterina
;
Grimalt-Álvaro, Carme
;
Maleczek, Magdalena
;
Martín Garcia, Ana
;
Mc Carthy, Vincent
;
Ortega Torres, Enric
;
Paloma Romeu, Laura
;
Sastre Hornero, Vidal
;
Serneels, An
;
Tena Gallego, Èlia
;
Vicente Martínez, Marta
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019 (
STEAM4U
)
Registre complet
-
Documents de recerca
9
registres trobats
1.
11.0 MB
Caracterización del conocimiento especializado sobre el área de figuras planas en estudiantes para maestro
/
Caviedes, Sofía
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. ;
Gamboa Rojas, Genaro,
dir.
L'objectiu de la present tesi doctoral és caracteritzar el coneixement especialitzat que posen en joc els EPM quan s'enfronten a un conjunt de tasques professionals que involucren l'àrea de figures planes. [...]
El objetivo de la presente tesis doctoral es caracterizar el conocimiento especializado que ponen en juego los EPM cuando se enfrentan a un conjunto de tareas profesionales que involucran el área de figuras planas. [...]
The aim of the present doctoral thesis is to characterize the specialized knowledge put into play by preservice teachers when faced with a set of professional tasks involving the area of flat figures. [...]
2022
Registre complet
-
2.
70 p, 2.9 MB
Canvis en la caracterització de bones activitats matemàtiques en un context de desenvolupament professional per a mestres de primària
/
Pérez Pérez, Carla
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
tut. ;
Couso, Digna,
tut. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu principal d'aquest treball de final de màster és identificar quins canvis es produeixen en mestres de primària respecte a la caracterització de bones activitats matemàtiques, al llarg d'una formació que busca el desenvolupament professional. [...]
Bellaterra, setembre 2019
Registre complet
-
3.
221 p, 4.1 MB
Análisis del esquema de la derivada en estudiantes universitarios
/
Fuentealba Aguilera, Claudio
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. ;
Sánchez-Matamoros García, Gloria,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El desarrollo de esta tesis doctoral tuvo como objetivo analizar el esquema de la derivada en estudiantes universitarios, con instrucción previa en Cálculo Diferencial, por medio de la identificación y caracterización de los subniveles de desarrollo del esquema, y la posible tematización del mismo. [...]
The objective of the development of this doctoral thesis was to analyze the derivative schema, in university students with prior instruction in differential calculus, through the identification and characterization of the sub-levels of development schema and their possible thematization. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
4.
93 p, 7.4 MB
Importància de l'establiment de connexions matemàtiques a l'aula. Discutint si és possible el creixement de la població de conills del prat Fibonacci
/
Marín Tabuenca, Ana
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Treball de Final de Grau té l'objectiu de reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d'establir connexions a l'aula de primària, entre ciències, matemàtiques i llengua, per tal de comprendre un fenomen científic com és el creixement de les poblacions. [...]
2017
Grau en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
5.
192 p, 2.9 MB
Conocimiento didáctico matemático de una maestra en un contexto de desarrollo del pensamiento numérico
/
Moreno de Barreda Ribed, Isabel
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. ;
Planas, Núria,
(Planas i Raig) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El trabajo de tesis doctoral "Conocimiento didáctico matemático de una maestra en un contexto de desarrollo del pensamiento numérico" constituye una aportación a la investigación en Didáctica de las Matemáticas en el dominio del desarrollo profesional del profesor. [...]
The PhD Thesis "Didactic mathematical knowledge of a teacher in the context of the development of numerical thinking" is a contribution to the research on Didactics of Mathematics for the teacher's professional development. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
6.
201 p, 4.8 MB
Spanish case studies (Project TRACES)
/
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Simarro Rodríguez, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Garrido Espeja, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Moreno, Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2012 (
Deliverables Projecte TRACES
)
Registre complet
-
7.
240 p, 2.0 MB
Aproximación a la relación entre el conocimiento del profesor y el establecimiento de conexiones en el aula
/
De Gamboa, Genaro
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral "Aproximación a la relación entre el conocimiento del profesor y el establecimiento de conexiones en el aula" representa una aportación a la investigación en Educación Matemática, y en particular al estudio del conocimiento del profesor. [...]
The PhD dissertation "An approach to the relationship between teacher's knowledge and the making of connections in the classroom" constitutes a contribution to the field of Mathematics Education, particularly to the study of teacher knowledge. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
8.
211 p, 2.0 MB
Trabajo en pareja y construcción de conocimiento matemático en un aula de matemáticas de sexto de primaria
/
Manrique Ortega, Ana María
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa,
dir. ;
Planas, Núria,
(Planas i Raig) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El treball de tesis doctoral Treball en parella i construcció de coneixement matemàtic a l'aula de matemàtiques de sisè de primària constitueix una aportació a la investigació en Educació Matemàtica emmarcada en les teories socio-cognitives sobre la construcció de coneixement matemàtic. [...]
The doctoral work Pair work and construction of mathematical knowledge in the grade 6 mathematics classroom constitutes a progress in mathematics education research under the tradition of socio-cognitive approaches about the construction of mathematical knowledge. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents
Registre complet
-
9.
126 p, 1.0 MB
La Derivada como objeto matemático y como objeto de enseñanza y aprendizaje en profesores de matemática de Colombia : la derivada, un concepto a caballo entre la matemática y la física
/
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Azcárate, Carmen,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El objetivo de esta investigación ha sido identificar y describir la relación e integración entre el conocimiento del contenido matemático y el conocimiento didáctico del contenido con relación al concepto de derivada de profesores de matemática en ejercicio. [...]
The objective of this research has been to identify and describe the relation and integration between the knowledge of the mathematical content and pedagogical content knowledge, with respect to the concept of derivative from in-service teachers of mathematics. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
4 documents
Registre complet
-
Materials didàctics
5
registres trobats
1.
55 p, 2.1 MB
Com podríem dissenyar un detector del dolor per a pacients que no poden comunicar-se?
/
Tena Gallego, Èlia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Grimalt-Álvaro, Carme,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
2018
2 documents
Registre complet
-
2.
22 p, 722.8 KB
Balanç de competències interpersonals i acadèmiques. : Grau d'Infantil
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castell i Escuer, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Prat, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pérez i Vallverdú, Eulàlia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Valero, Joan J.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nicolich Salvat, Marc
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sabaté Gómez, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d'Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015
Registre complet
-
3.
18 p, 714.7 KB
Balanç de competències professionals. : Grau d'Infantil
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castell i Escuer, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Prat, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pérez i Vallverdú, Eulàlia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Valero, Joan J.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nicolich Salvat, Marc
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sabaté Gómez, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d'Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015
Registre complet
-
4.
16 p, 251.0 KB
Balanç de competències professionals
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Martínez Valero, Joan Josep
;
Nicolich Salvat, Marc
;
Sabaté Gómez, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014
Registre complet
-
5.
16 p, 761.6 KB
Balanç de competències interpersonals i acadèmiques
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Martínez Valero, Joan Josep
;
Nicolich Salvat, Marc
;
Sabaté Gómez, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014
Registre complet
-
Materials acadèmics
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 113.6 KB
Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques
[
43195
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Gamboa Rojas, Genaro
;
Fuente Pérez, José Abraham de la
;
Planas Raig, Nuria
;
Badillo Jimenez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
1 La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]
2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1529
]
3 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 108.3 KB
Introducció a la Recerca en Educació Científica i Educació Matemàtica
[
45019
] /
Espinet Blanch, Maria
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Badillo Jimenez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul constitueix una introducció a l'especialitat de Recerca sopbre Innovació en Educació Científica i Educació Matemática. La finalitat del mòdul es construir les bases per entendre la didàctica de les ciències i la didàctica de la matemàtica com a disciplines científiques de referència en el camp de la innovació educativa. [...]
This modules is an introduction to the specialty "research on innovation i science education and mathematics education". The goal of this module is the building of an understanding of didactics of experimental sciences and didactics of mathematics as core disciplines within the research on innovation in science education and mathematics education. [...]
Este módulo constituye una introducció a la especialidad "Investigación sobre inovación en educación cientifica y educación matemática". La finalidad de este módulo es construir las bases para comprendre la didáctica de las ciencias y la didáctica de la matemática como disciplinas de referencia en el campo de la inovación educativa. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 115.0 KB
Disseny i Avaluació de l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i les Matemàtiques en Context
[
45013
] /
Marquez Bargallo, Concepcio
;
Sanmartí Puig, Neus
;
Gamboa Rojas, Genaro
;
Grimalt Alvaro, Carme
;
Badillo Jimenez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 114.9 KB
Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43929
] /
Marbà Tallada, Anna
;
Edo Baste, Maria Merce
;
Fortuny Aymemi, Josep Maria
;
Oliveras Prat, Begoña
;
Badillo Jimenez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
5.
8 p, 119.9 KB
Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil
[
101986
] /
Badillo Jimenez, Edelmira Rosa
;
Visus Vinue, Maria Begoña
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per ser cursada quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament amb altres didàctiques específiques. [...]
This course is for students that had been passed all the basic training. This course is about specific didactics in mathematics, and is done simultaneously with other specific didactics courses. The main themes of the course are the knowledge of the mathematics curriculum in early childhood education, the main specific mathematical contents: logics and numbers, with special emphasis on the zero to three year old period. [...]
Esta asignatura está pensada para llevarse a cabo cuando los alumnos ya hayan cursado toda la formación básica. Es una asignatura enfocada en una didáctica específica y se imparte simultáneamente con otras didácticas específicas. [...]
2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 111.2 KB
Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques
[
43195
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Fuente Pérez, José Abraham de la
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]
2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1215
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
3 documents
Registre complet
-
7.
5 p, 106.7 KB
Aprenentatge de les matemàtiques i currículum
[
102061
] /
Gamboa Rojas, Genaro
;
Vilalta Riera, Albert
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 107.0 KB
Aprenentatge de les matemàtiques i currículum
[
102061
] /
De Gamboa, Genaro
;
Vilalta Riera, Albert
;
Chico, Judit
;
Morera, Laura
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 105.9 KB
Aprenentatge de les matemàtiques i currículum
[
102061
] /
De Gamboa, Genaro
;
Morera, Laura
;
Planas Raig, Nuria
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 114.3 KB
El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43930
] /
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Sanmartí Puig, Neus
;
Sala Sebastià, Gemma
;
Hernandez Rodriguez, Maria Isabel
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]
2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.