1.
|
204 p, 91.1 MB |
Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda
/
Garanto Vallés, Alexandra ;
Lleida Estradé, Anna ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...] Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...] Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
134 p, 288.0 MB |
Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje
/
Solé Sinués, Clara ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...] El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...] This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
|
4.
|
133 p, 18.4 MB |
Fútbol femenino : el camino hacia la consolidación
/
Arévalo González, Alicia ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta la història del futbol femení espanyol, des del seu origen fins a l'actualitat. Focalitza l'atenció en un camí ple de dificultats per les dones que volien gaudir d'un esport considerat d'homes i que van haver de lluitar contra una ideologia patriarcal per a fer-se un lloc dins el món del futbol. Este trabajo presenta la historia del fútbol femenino español, desde su origen hasta la actualidad. Focaliza la atención en un camino lleno de dificultades para las mujeres que querían disfrutar de un deporte considerado de hombres y que tuvieron que luchar contra una ideología patriarcal para hacerse un hueco en el mundo del fútbol. This project presents the history of Spanish women's football, from its beginnings till the present day. Its main focus is to illustrate the difficulties women had to face so that the could enjoy a sport that wasa considered masculine and the fact that they had to fight a patriarchal ideology in order to join the world of football.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
187 p, 35.4 MB |
Creación del sistema visual para una aplicación de adopción de mascotas
/
Naveros Fretes, Beatriz ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix a crear el sistema visual d'una app mòbil destinada a l'adopció de mascotes (inexistent) en base a l'afinitat entre els adoptants i les mascotes. Per a això, s'han analitzat les apps de la competència (elements visuals, contingut i funcionament), s'ha concretat el desenvolupament de la imatge visual, i finalment, s'ha desenvolupat el prototip de la nostra app. Este trabajo consiste en crear el sistema visual de una app móvil destinada a la adopción de mascotas (inexistente) según la afinidad entre los adoptantes y las mascotas. Para ello, se han analizado las apps de la competencia (elementos visuales, contenido y funcionamiento), se ha concretado el desarrollo de la imagen visual, y por último, se ha desarrollado el prototipo de nuestra app. This project consists in creating the visual system of a nonexistent mobile app, which allows people to adopt pets according to the affinity among them. For that purpose, the competitior apps have been analysed (its visual elements, content and functioning), the visual system of our app has been defined, and finally, the prototype has been developed.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
119 p, 14.3 MB |
Become : l'obra escrita convertida en imatges
/
Font Marsal, Mariona ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en passar un llibre de poesia en imatges, realitzant fotografies que expressin visualment el que explica cada poema. Es tracta de reproduir el llibre Become, escrit per Emery Allen, afegint imatges en cadascuna de les seves pàgines. [...] Este proyecto consiste en pasar un libro de poesía a imágenes, realizando fotografías que expresen visualmente lo que explica cada poema. Se trata de reproducir el libro Become, escrito por Emery Allen, añadiendo imágenes en cada una de sus páginas. [...] This project consists on turning a poetry book into images, taking pictures that visually express what each poem explains. It is about reproducing the book Become, written by Emery Allen, adding images to each of its pages. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
|
10.
|
154 p, 2.6 MB |
Aproximació a un pla estratègic per popularitzar l'hoquei gel a Catalunya
/
Andrés i Sanz, Marc ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'hoquei gel és un esport que gaudeix de molt poca notorietat a Catalunya. Després d'estudiar la situació i realitzar enquestes i entrevistes, s'ha fet una aproximació a un pla estratègic per aconseguir popularitzar l'hoquei gel arreu del territori català. El hockey hielo es un deporte que goza de muy poca notoriedad en Cataluña. Tras estudiar la situación y realizar encuestas y entrevistas, se ha hecho una aproximación a un plan estratégico para conseguir popularizar el hockey hielo en todo el territorio catalán. Ice hockey is a sport that has very little notoriety in Catalonia. After studying the situation and making surveys and interviews, an approximation to a strategic plan has been made in order to popularize ice hockey all across the catalan territory.
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|