Resultats globals: 14 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 14 registres trobats
Materials de curs 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 99.0 KB Microeconomia [102119] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu de l'assignatura es conèixer les eines bàsiques de l'anàlisi microeconòmica i obtenir la capacitat per a aplicar-les. Dins dels temes que es tracten, hi sòn: Teoria del Consumidor, Preferències i Utilitat, Consum i Demanda, Teoria de la Producció Mercats (competitius i monopolistics), equilibri, anàlisi del benestar.
2014-15
Comptabilitat i Finances [947]  
2.
4 p, 98.2 KB Microeconomia III [102335] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura constitueix l'últim curs de Microeconomia i, per tant, el principal objectiu és aprofundir en els coneixements bàsics mitjançant els conceptes més avançats sobre decisions individuals i mercats.
Esta asignatura es la última materia en microeconomía y por tanto, su principal objetivo es profundizar en los conocimientos básicos ya adquiridos mediante los conceptos avanzados sobre decisiones individuales y mercados.

2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Economia [952]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
3.
4 p, 99.3 KB Microeconomia I [102337] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas básicas del análisis microeconómico y obtener la capacidad para aplicarlas. Los temas que se tratan son fundamentalmente: Teoría del consumidor, preferencias y utilidad, consumo y demanda, teoría de la producción.
L'objectiu de l'assignatura es conèixer les eines bàsiques de l'anàlisi microeconòmica i obtenir la capacitat per a aplicar-les. Dins dels temes que es tracten, hi sòn: Teoria del Consumidor, Preferències i Utilitat, Consum i Demanda, Teoria de la Producció.
The aim of the subject is to understand the basic tools for microeconomic analysis and to obtain the ability to apply them. Among the topics that will be covered: Consumer Theory, Preferences and Utility, Consumption and Demand, Production Theory.

2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Economia [952]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
3 documents
4.
4 p, 99.6 KB Microeconomia II [102336] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas básicas del análisis microeconómico y obtener la capacidad para aplicarlas. Los temas que se tratan son fundamentalmente: Mercados (competitivos y monopolísticos), equilibrio, análisis del bienestar.
L'objectiu de l'assignatura es conèixer les eines bàsiques de l'anàlisi microeconòmica i obtenir la capacitat per a aplicar-les. Dins dels temes que es tracten, hi sòn: Mercats (competitius i monopolistics), equilibri, anàlisi del benestar.
The aim of the subject is to understand the basic tools for microeconomic analysis and to obtain the ability to apply them. Among the topics that will be covered: Markets (competitive and monopolistic), equilibrium, welfare analysis.

2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Economia [952]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
3 documents
5.
4 p, 100.9 KB Microeconomia I [102337] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas clásicas del análisis microeconómico, no sólo con el objetivo de poder aplicarlas sino también con un espíritu crítico: Entre los temas que se tratarán están: Teoría del Consumidor, Teoría de la Producción, Preferencias y Utilidad, Consumo y Demanda, Decisión Intertemporal.
2013-14  
6.
4 p, 100.9 KB Microeconomia I [102337] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas clásicas del análisis microeconómico, no sólo con el objetivo de poder aplicarlas sino también con un espíritu crítico: Entre los temas que se tratarán están: Teoría del Consumidor, Teoría de la Producción, Preferencias y Utilidad, Consumo y Demanda, Decisión Intertemporal.
2013-14  
7.
4 p, 101.8 KB Microeconomia II [102336] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu de l'assignatura és conèixer les eines clàssiques de l'anàlisi microeconòmica tanta per ser capaç d'utilitzar-les com per avaluar-les des d'un esperit crític Entre els temes que es tractaran estan: Mercats (competitius i monopolístics), equilibri general, economia del benestar, béns públics i externalitats.
2013-14  
8.
4 p, 101.8 KB Microeconomia II [102336] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu de l'assignatura és conèixer les eines clàssiques de l'anàlisi microeconòmica tanta per ser capaç d'utilitzar-les com per avaluar-les des d'un esperit crític Entre els temes que es tractaran estan: Mercats (competitius i monopolístics), equilibri general, economia del benestar, béns públics i externalitats.
2013-14  
9.
3 p, 97.1 KB Microeconomia III [102335] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura constitueix l'últim curs de Microeconomia i, per tant, te com objectiu assolir els coneixements bàsics d'aquesta materia i aprofundir en els conceptes més avançats sobre decisions individuals i mercats.
2013-14  
10.
3 p, 97.1 KB Microeconomia III [102335] / Ballester Oyarzun, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura constitueix l'últim curs de Microeconomia i, per tant, te com objectiu assolir els coneixements bàsics d'aquesta materia i aprofundir en els conceptes més avançats sobre decisions individuals i mercats.
2013-14  

Materials de curs : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.