Resultados globales: 19 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 15 registros
Documentos de investigación Encontrados 4 registros  
1.
92 p, 1.8 MB Estudio de la responsabilidad social corporativa : el caso Nestlé. / Pujol Saiz, Miriam ; Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades, la importància de la RSC ha anat en augment. Cada cop més, les empreses opten per gestionar els seus negocis de manera socialment responsable, obtenint així una millor reputació i percepció per part dels seus stakeholders. [...]
En las últimas décadas, la importancia de la RSC ha ido en aumento. Cada vez más, las empresas optan por gestionar sus negocios de manera socialmente responsable y obtener así una mejor reputación y percepción por parte de sus stakeholders. [...]
Over the last decades, the importance of the CSR has increased substantially. Today, more and more companies are choosing to manage business in a social responsibly way with the aim of achieving a better reputation and stakeholders’ perception. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
81 p, 1.9 MB La propaganda política de la Segona Guerra Mundial vista a través dels NO-DO / Carbó Pérez, Marta ; Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte estudia, mitjançant l'anàlisi de contingut dels Noticiarios Documentales "NO-DO", la parcialitat d'Espanya davant del conflicte de la Segona Guerra Mundial entre els anys 1943 a 1947. [...]
Este proyecto estudia, mediante el analisis de contenido de los Noticiarios Documentales "NO-DO", la parcialidad de España frente al conflicto de la Segunda Guerra Mundial entre los años 1943 a 1947. [...]
This project examines, through a content analysis of the Noticiarios Documentales "NO-DO", the parciality of Spain during World War II from 1943 to 1947. It analyses the evolution of the propaganda that was delivered to the Spanish population by the NO-DO, and how this propaganda was conditioned by the development of the war.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
132 p, 18.9 MB La publicidad en el Tercer Sector : estudio de caso de Médicos Sin Fronteras / Pérez Casanovas, Mònica ; Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'exposa l'evolució de la publicitat del Tercer Sector a partir del cas de Metges Sense Fronteres (MSF) i la seva publicitat emesa per la televisió a Espanya des dels anys 90 fins a l'actualitat. Aquests anuncis tenen l'objectiu d'aconseguir fons econòmics per a la seva organització, pel que es qüestiona la forma en què s'exposa la realitat dels països en emergència del Tercer Món mitjançant una anàlisi exhaustiva d'aquests. [...]
Se expone la evolución de la publicidad del Tercer Sector a partir del caso de Médicos Sin Fronteras (MSF) y su publicidad emitida por televisión en España desde los años 90 hasta la actualidad. [...]
The evolution of advertising in the Third Sector is exposed from the case of Doctors Without Borders and advertisements broadcast on television in Spain since the 90's until today. These ads are aimed to raise funds for their organization, so that is why they are questioned by the way they expose the reality of emergency countries of the Third World through an exhaustive analysis of these ads. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
97 p, 9.4 MB La publicidad provocativa / Ingallinera, Stefania ; Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objeto de estudio del presente trabajo parte del análisis de dos casos prácticos: La campaña "No anorexia" de Nolita y la campaña "For Real Beauty" de Dove. La provocación en publicidad es un tema cada día más actual, aunque cabe destacar que la publicidad provocativa no es sinónimo de la publicidad de impacto. [...]
2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 82.5 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
2.
5 p, 83.5 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l´objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creación y Realización Audiovisual, la cual se desarrolla a lo largo del tercer i cuarto curso del Grado. Se trata de una materia formada por nueve asignaturas, cuyo objetivo principal es proporcionar conocimientos específicos sobre las estrategias creativas en diseño, producción, realización, edición y postproducción de los mensajes de la Comunicación Audiovisual. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos
3.
5 p, 83.6 KB Escriptura Audiovisual [103111] / Ramajo Hernández, Natividad ; Balsebre Torroja, Armand ; Tamborero Viadiu, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Matèria (Grau de Periodisme) L'assignatura s'integra dins de la matèria "Escriptura periodística", formada per les següents assignatures: Escriptura audiovisual (aquesta mateixa): 1er curs - 2on. [...]
Materia (Grado de Periodismo) La asignatura se integra dentro de la materia "Escritura Periodística", formada por las siguientes asignaturas: Escritura audiovisual (esta misma): 1r curso - 2º semestre Escritura en prensa: 1r curso - 2º semestre. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
4.
5 p, 83.5 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l´objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
5 p, 82.8 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
5 p, 82.9 KB Escriptura Audiovisual [103111] / Ramajo Hernández, Natividad ; Balsebre Torroja, Armand ; Tamborero Viadiu, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Matèria (Grau de Periodisme) L'assignatura s'integra dins de la matèria "Escriptura periodística", formada per les següents assignatures: Escriptura audiovisual (aquesta mateixa): 1er curs - 2on. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
7.
5 p, 83.1 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 83.4 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l´objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
5 p, 30.5 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
5 p, 31.2 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l´objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materiales académicos : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.