1.
|
76 p, 13.0 MB |
Els límits ètics del fotoperiodisme en els atemptats del 17 d'agost de 2017 a Barcelona
/
Gisbert Bermúdez, María ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La falta d'una normativa que reculli quins són els límits ètics del fotoperiodisme fa que aquesta professió sempre sigui tema de debat. Per aquest motiu, l'objecte d'estudi d'aquest treball és l'anàlisi de l'ètica a partir de la cobertura que es va realitzar durant els atemptats del 17 d'agost a Barcelona. [...] La falta de una normativa que recoja cuales son los límites éticos del fotoperiodismo hace que esta profesión sea tema de debate. Por eso, el objeto de estudio de este trabajo es el análisis de la ética a partir de la cobertura que se realizó durante los atentados del 17 de agosto en Barcelona. [...] The lack of a regulation to reflect the ethical limits of photojournalism makes this profession a subject of debate. For this reason, the object of study of this work is the analysis of ethics through the coverage that was made during the attacks of the August 17th in Barcelona. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
71 p, 2.8 MB |
L'NBA als mitjans de comunicació espanyols
/
Soto Valero, Andrés ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és l'anàlisi de tres períodes concrets on l'NBA i Espanya van mantenir una forta relació mediàtica: Els JJ. OO. de Barcelona, l'elecció de Pau Gasol com a número 3 del Draft el 2001 i l'All-Star 2015, on els germans Gasol van centrar l'atenció mediàtica, amb l'objectiu d'intentar demostrar si existeix o no un augment de la rellevància de les informacions sobre la lliga nord-americana als mitjans de comunicació espanyols. Este trabajo es un análisis de tres periodos concretos en los que la NBA y España tuvieron una fuerte relación mediática: los JJOO de Barcelona, la elección de Pau Gasol como número 3 del Draft en 2001 y el All-Star 2015, en el que los hermanos Gasol centraron la atención mediática, con el objetivo de intentar demostrar si existe o no un aumento de la relevancia de las informaciones sobre la liga norteamericana en los medios españoles. This project is an analysis of three specific periods that the NBA and Spain had a strong media coverage: Barcelona's 92 Olympics, Pau Gasol's third pick in the 2001 NBA Draft selection and the 2015 All-Star, where the Gasol's brothers focused the media attention, in order to prove if there's or there isn't an increasing relevance of the news about the National Basketball Association in the Spanish media.
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
162 p, 3.1 MB |
Comunicació d'èxit : Estudi del cas Rec.0 Experimental Stores
/
Farreras Pérez, Laura ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte estudia la comunicació de barri a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. És la posada en escena del concepte 'pop up stores' al vell barri industrial del Rec d'Igualada. [...] El presente proyecto estudia la comunicación de barrio a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. Es la puesta en escena del concepto 'pop up stores' en el viejo barrio industrial del Rec de Igualada. [...] This project studies the district communication from REC. 0 Experimental Stores initiative. It is the staging of the pop-up shops concept in Rec old industrial district of Igualada. Radical discounts in a different shopping experience, where the added value is given by the complementary activities. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
64 p, 13.9 MB |
Història de la Publicitat en el Franquisme : període del 1962 al 1968
/
Ramírez Díaz, Marta ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta recerca resideix a conèixer el paper que va jugar la publicitat espanyola durant el franquisme, concretament en el període del desenvolupisme del 1962 al 1968. Conèixer d'una forma completa i cohesionada la influència de la publicitat en l'evolució del règim cap a posicions més tolerants amb la llibertat i la modernitat. [...] El propósito de esta investigación reside en conocer que papel jugó la publicidad española durante el franquismo, concretamente en el periodo desarrollista del 1962 al 1968. Conocer de una forma completa y cohesionada la influencia de la publicidad en la evolución del régimen hacia posiciones más tolerantes con la libertad y la modernidad. [...] The purpose of this research is knowing which role the Spanish advertising took during the Franco regime, particularly in the developmental period from 1962 to 1968. Knowing a complete and cohesive influence of advertising on the evolution of the regime towards more tolerant positions about freedom and modernity. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
92 p, 1.8 MB |
Estudio de la responsabilidad social corporativa : el caso Nestlé
/
Pujol Saiz, Miriam ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades, la importància de la RSC ha anat en augment. Cada cop més, les empreses opten per gestionar els seus negocis de manera socialment responsable, obtenint així una millor reputació i percepció per part dels seus stakeholders. [...] En las últimas décadas, la importancia de la RSC ha ido en aumento. Cada vez más, las empresas optan por gestionar sus negocios de manera socialmente responsable y obtener así una mejor reputación y percepción por parte de sus stakeholders. [...] Over the last decades, the importance of the CSR has increased substantially. Today, more and more companies are choosing to manage business in a social responsibly way with the aim of achieving a better reputation and stakeholders' perception. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
81 p, 1.9 MB |
La propaganda política de la Segona Guerra Mundial vista a través dels NO-DO
/
Carbó Pérez, Marta ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte estudia, mitjançant l'anàlisi de contingut dels Noticiarios Documentales "NO-DO", la parcialitat d'Espanya davant del conflicte de la Segona Guerra Mundial entre els anys 1943 a 1947. [...] Este proyecto estudia, mediante el analisis de contenido de los Noticiarios Documentales "NO-DO", la parcialidad de España frente al conflicto de la Segunda Guerra Mundial entre los años 1943 a 1947. [...] This project examines, through a content analysis of the Noticiarios Documentales "NO-DO", the parciality of Spain during World War II from 1943 to 1947. It analyses the evolution of the propaganda that was delivered to the Spanish population by the NO-DO, and how this propaganda was conditioned by the development of the war.
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
132 p, 18.9 MB |
La publicidad en el Tercer Sector : estudio de caso de Médicos Sin Fronteras
/
Pérez Casanovas, Mònica ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
S'exposa l'evolució de la publicitat del Tercer Sector a partir del cas de Metges Sense Fronteres (MSF) i la seva publicitat emesa per la televisió a Espanya des dels anys 90 fins a l'actualitat. Aquests anuncis tenen l'objectiu d'aconseguir fons econòmics per a la seva organització, pel que es qüestiona la forma en què s'exposa la realitat dels països en emergència del Tercer Món mitjançant una anàlisi exhaustiva d'aquests. [...] Se expone la evolución de la publicidad del Tercer Sector a partir del caso de Médicos Sin Fronteras (MSF) y su publicidad emitida por televisión en España desde los años 90 hasta la actualidad. [...] The evolution of advertising in the Third Sector is exposed from the case of Doctors Without Borders and advertisements broadcast on television in Spain since the 90's until today. These ads are aimed to raise funds for their organization, so that is why they are questioned by the way they expose the reality of emergency countries of the Third World through an exhaustive analysis of these ads. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
60 p, 1.9 MB |
Propaganda política y publicidad comercial: Análisis comparativo
/
Agustín Valdés, Javier de ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El diàleg mediàtic entre les formacions polítiques i els votants es basa en la dinàmica d'acció-reacció. Parlar d'"actualitat política" és sinònim de seguir el ritme a les estratègies partidistes de les diferents formacions i la successió de declaracions creuades dels seus integrants. [...] El diálogo mediático entre las formaciones políticas y los votantes se basa en la dinámica de acción-reacción. Hablar de "actualidad política" es sinónimo de seguir el ritmo a las estrategias partidistas de las distintas formaciones y la sucesión de declaraciones cruzadas de sus integrantes. [...] The media dialogue between political parties and voters is based on the dynamics of action-reaction. Talk about "current affairs" is synonymous to keep up to partisan strategies of different formations and succession of its members crossed statements. [...]
2014 Grau en Periodisme [971]
|
|