Resultats globals: 8 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 2 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
6 p, 90.8 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Context: It is a subjecte third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental. The subject Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
6 p, 87.7 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Calafell Subirá, Genina ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
context: It is a compulsory third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental sciences. So from conception to implementation of the subject in the classroom, the two work areas based on an interdisciplinary structure. [...]
contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y las ciencias experimentales. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
6 p, 81.4 KB Pràcticum II [102021] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
6 p, 90.6 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Context: It is a subjecte third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and expe The subject Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. Infantil IIcontinues and completes the learning process of the subje Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por La Didáctica del Conocimiento del Medio Natural y Social en Ed. Infantil II supone una asignatura que da continuidad y compleme Área de Conocimiento del Entorno del currículum de Educación Infantil. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
343 p, 3.7 MB Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreix la innovació d'equips educatius en contextos de ciència / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreixi la innovació d'Equips educatius en contextos de ciència té la finalitat de proposar un marc de competències professionals per a la innovació dels Equips educatius de ciències (EeC), i alhora un instrument que permeti a aquests Equips educatius analitzar l'assoliment de competències en termes d'innovació. [...]
La tesis doctoral Dibujando cartografías competenciales. Un perfil competencial que favorece la innovación de Equipos educativos en contextos de ciencia tiene la finalidad de proponer un marco de competencias profesionales para la innovación de los Equipos educativos de ciencia (EeC), y a la vez un instrumento que permita a estos equipos analizar el logro de competencias en clave de innovación. [...]
The doctoral thesis Drawing competential cartographies. A competential profile that favours the educative teams' innovation in the education science has the aim of propose a framework of professional competences for the innovation in Science Education Teams (SET), as well as a tool that allow this Science Education Teams analyze their reach of competences in terms of innovation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
137 p, 1.7 MB Pensar en emocions per educar el consum : caracterització de l'equip educatiu de l'Escola del Consum de Catalunya, a l'hora d'entendre l'espai que tenen les emocions en els processos d'e-a vinculats a l'Educació del Consum / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present recerca pretén aproximar-se a la manera d'entendre la integració de l'emoció en les pràctiques educatives d'Educació del Consum, per part dels educadors que duen a terme aquestes pràctiques. [...]
2009  

Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 70.3 KB Construyendo el perfil competencial de los educadores de museos y centros de ciencia / Banqué, Neus (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación que se presenta tiene cómo finalidad definir un marco de competencias profesionales e innovadoras para los educadores de Museos y Centros de Ciencias, y proponer un modelo formativo que oriente el diseño de actividades que desarrollen dichas competencias. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 266-269 (Innovacions didàctiques)  
2.
18 p, 1.4 MB Caracterización de las concepciones de complejidad de un grupo de investigadores de la educación ambiental / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación presenta la caracterización de las concepciones de complejidad de un grupo de investigadores de educación ambiental (EA). El artículo parte de la hipótesis de que la EA como disciplina evoluciona e incorpora la complejidad. [...]
La recerca presenta la caracterització de les concepcions de complexitat d'un grup d'investigadors d'educació ambiental (EA). L'article parteix de la hipòtesi que l'EA com a disciplina evoluciona i incorpora la complexitat. [...]
The research presents the characterization of complexities conception of environmental education researchers. The hypothesis of the article is: the environmental education is a subject that is in evolution and if considering the complexity like a paradigm the change will be similar way of scientific revolutions on Khun (1971). [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1909
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 53-69 (Investigaciones Didácticas)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.