Results overview: Found 3 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
8 p, 953.5 KB Els projectes Europeus Engaging Science, Xplore Health, RRI Tools i Scientix : finestres a la formació i la participació en comunitats docents per al treball amb Controvèrsies i Recerca i Innovació Responsables / Alcaraz-Domínguez, Sílvia (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Barajas Frutos, Mario (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Malagrida, Rosina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pérez, Francisco (INS Pompeu Fabra (Martorell, Catalunya))
L'ensenyament de les ciències als centres educatius ha de promoure la formació de ciutadans capaços de prendre decisions en contexts participats per la ciència, però també amb habilitats de discussió a partir d'evidències, presa de decisions i valoració de riscs. [...]
Science Education in Schools has to promote the education of citizens able to take decisions on science-participated contexts. Discussing on evidences, taking decisions and risks evaluation are necessary skills to this end. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.50
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 47-54 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
2.
22 p, 1.1 MB Elección de estudios CTIM y desequilibrios de género / Rossi Cordero, Andrea Estefanía (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Barajas Frutos, Mario (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa)
A pesar de su éxito académico, las mujeres siguen poco representadas en los estudios CTIM, principalmente en las ingenierías y tecnologías. Desde un enfoque descriptivo-interpretativo, se realizó un estudio de caso múltiple para analizar la elección de estudios durante el bachillerato, ahondando en los este¬reotipos y la autoeficacia. [...]
Malgrat el seu èxit acadèmic, les dones segueixen poc representades en els estudis CTIM, principalment en les enginyeries i tecnologies. Des d'un enfocament descriptiu-interpretatiu, es va realitzar un estudi de cas múltiple per analitzar l'elecció d'estudis durant el batxillerat, aprofundint en els estereotips i l'autoeficàcia. [...]
Despite their academic success, women remain underrepresented in STEM studies, espe-cially in Engineering and Technologies. From a descriptive-interpretive approach, a multiple-case study was conducted to analyze the career choice during High School, and to deepen understanding on ste¬reotypes and self-efficacy. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1481
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 59-76 (Investigaciones Didácticas)  
3.
6 p, 198.2 KB Réseau d' Enseignement Multimèdia (REM) : a la recerca d'un Erasmus virtual / Sancho Gil, Juana Mª (Universitat de Barcelona) ; Fonollosa Vives, Maite ; Barajas Frutos, Mario ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Chrysos, Adonis
En el artículo se da a conocer un nuevo proyecto de investigación sobre la utilización pedagógica de las nuevas tecnologlas de la información y la comunicación: Réseau d'Enseignement Multimédia (REM), en el que participa la Universidad de Barcelona junto con otras diez universidades europeas. [...]
Le sujet de cet article est un nouveau projet de recherche sur I'utilisation pédagogique des nouvelles technologies de I'inlormation et de la communication, le Réseau d'Enseignement Multimédia (REM), auquel participe l'Université de Barcelone, aux côtés de dix autres universités européennes. [...]
This paper gives general view of a research project about the pedagogical use of information and communication technologies: Réseau d'Enseignement Multimédia (REM), carried out by eleven european uniiversitites one of them being the University of Barcelona. [...]

1996
Temps d'educació, Núm. 16 (1996) , p. 143-148  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.