Resultats globals: 56 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 9 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Articles, 31 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 9 registres trobats  
1.
2 p, 20.0 KB Informació Especialitzada en Mitjans Audiovisuals [20745] / Selva, Marta ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]  
2.
3 p, 112.7 KB Teoria i Tècnica del Guió Radiofònic [20773] / Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011-12
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
3.
2 p, 17.9 KB Teoria i Tècnica del Guió Radiofònic [20773] / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2008-09
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
4.
2 p, 290.2 KB Teoria i Tècnica del Guió Radiofònic [20773] / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2007-08
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
5.
6 p, 63.1 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
6.
7 p, 59.7 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
7.
7 p, 56.5 KB Redacció i locució als mitjans audiovisuals [20686] / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
8.
4 p, 41.1 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Febrer 2005-06
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
4 p, 41.8 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Febrer 2005-06
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 264.4 KB Creativity : the key to creating successful advertising messages in the digital sonosphere / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The characteristics of the radio media have traditionally been put forward as arguments to justify the lack of creativity in radio advertising in Spain. Factors such as fragmentation of the media, the need to resort to high frequencies in the broadcast message, the format almost absolute control wedge or direct translation of texts designed to television to radio, have led to and perpetuated the idea that radio advertising is not creative. [...]
Braga, Portugal: Communication and Society Research Centre (University of Minho), 2012
Radio evolution : conference Proceedings, 2012, p. 295-303  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
138 p, 2.0 MB La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club / Tàsies Casteràs, Marc ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...]
¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...]
Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
133 p, 2.6 MB Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion / Miguel Santos, Irene ; Saint-Germain Nadal, Miriam de ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s’ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col•leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. [...]
Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. [...]
Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
99 p, 1.1 MB La ràdio com a eina pedagògica a l'escola a l'era digital / Serrano González, Raquel ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del seu naixement s'ha atribuït a la ràdio una funció pedagògica i, propera a complir un centenari, són molts els canvis que ha sofert. Especialment arran de la digitalització perquè les escoles han aprofitat d'Internet, sobretot, la facilitat i gratuïtat de producció i difusió de continguts. [...]
segueix conservant els beneficis que tenia en l'aprenentatge dels nens i nenes? A banda d'això, el present treball analitza si en els centres els professors i alumnes s'alfabetitzen mediàticament i digitalment i, per tant, si s'han adaptat a l'era actual. [...]
Desde su nacimiento se ha atribuido a la radio una función pedagógica y, próxima a cumplir un centenario, son muchos los cambios que ha sufrido. Especialmente a raíz de la digitalización porque las escuelas han aprovechado de Internet, sobretodo, la facilidad y gratuidad de producción y difusión de contenidos. [...]
From his birth the radio has had a pedagogic function and, close to fulfill a centenary, has suffered many changes. Especially after digitization because schools have taken advantage of Internet, mainly ease and free of production and dissemination of content. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
98 p, 2.5 MB Evolució i tendències de les eines de comunicació interna en l'entorn 2.0 : estudi de cas, Unilever / Roca López, Anna ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses cada vegada més tenen la necessitat de personalitzar les seves vies de comunicació, atès que comencen a adonar-se de la importància de transmetre la seva identitat i cultura corporatives als seus públics interns per aconseguir millores empresarials. [...]
Las organizaciones cada vez más tienen la necesidad de personalizar sus vías de comunicación, dado que empiezan a darse cuenta de la importancia de transmitir su identidad y cultura corporativas a sus públicos internos para conseguir mejoras empresariales. [...]
In enterprises has enhance the necessity of customize its communication paths, because of the importance of transmitting its corporative identity and its corporative culture to internal stakeholders. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
5.
103 p, 4.1 MB Proyecto X : revitalización de la radio del Centro Penitenciario Quatre Camins / Castañeda López, Antonio Damián ; Jiménez García, Ana ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball es basa en la revitalització de la ràdio del Centre Penitenciari Quatre Camins (La Roca del vallès). Amb aquest projecte d'alfabetització mediàtica es pretén que els interns recuperin un mitjà de comunicació que els ajudi a adquirir eines comunicatives i sòcioeducatives. [...]
El presente trabajo se basa en la revitalización de la radio del Centro Penitenciario Quatre Camins (La Roca del Vallès). Con este proyecto de alfabetización mediática se pretende que los internos recuperen su medio de comunicación que les ayude a adquirir herramientas comunicativas y socioeducativas. [...]
The following paper is based on the revitalization of the radio located in the penitentiary centre of Quatre Camins (La Roca del Vallès). With this project of media literacy there is a purpose of recovering a channel of communication for the interns to help them in acquiring communicative and socio-educational skills. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
6.
209 p, 10.8 MB La Radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat : adaptación de la comunicación de proximidad al contexto legal, económico, social y tecnológico (1948-2014) / Crespo Haro, Esteve ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz), dir. ; Perona Páez, Juan José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta investigació sobre la radiodifusió a Sant Feliu de Llobregat reconstrueix la història de Radio Juventud de Sant Feliu que va emetre entre el 1948 i el 1967, i la de l'actual emissora municipal, Ràdio Sant Feliu, des que va sorgir, el 1981, i fins ara. [...]
Esta investigación sobre la radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat reconstruye la historia de Radio Juventud de Sant Feliu que emitió entre 1948 y 1967, y la de la actual emisora municipal, Ràdio Sant Feliu, desde que surgió, en 1981, y hasta ahora. [...]
This research on broadcasting in Sant Feliu de Llobregat reconstructs the history of Radio Juventud de Sant Feliu that issued between 1948 and 1967, and the current local radio station, Radio Sant Feliu, since it emerged in 1981 and until now. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
7.
81 p, 2.1 MB Marketing sensorial y experiencia de compra en el sector de la moda / Gómez i Padial, Gemma ; Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. [...]
La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. [...]
This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
62 p, 1.4 MB Proposta de pla de comunicació per a l'Actel Força Lleida / Salvadó Guillamon, Albert ; Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar l'estat de la comunicació d'un club esportiu, l'Actel Força Lleida, per analitzar-ne tots els detalls i valorar-ne els punts forts i febles. De les debilitats trobades es faran propostes de millora realistes basades en el que expliquen i recomanen els referents teòrics d'aquest camp de la comunicació.
El presente trabajo pretende estudiar el estado de la comunicación de un club deportivo, el Actel Força Lleida, para analizar todos sus detalles y valorar sus puntos fuertes y débiles. De las debilidades encontradas se realizarán propuestas de mejora realistas basadas en lo que explican y recomiendan los referentes teóricos de este campo de la comunicación.
This paper aims to study the communication of a sports club, the Actel Força Lleida, to analyse every detail and assess their strengths and weaknesses. Once found the weaknesses, there will be realistic improvement proposals based on what explain and recommend the experts of this field of communication.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
86 p, 1005.0 KB Noves estratègies al periodisme esportiu audiovisual / Ruiz Serret, Sergi ; Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Moltes són les veus que expressen que el periodisme esportiu en ràdio i televisió no hauria de ser anomenat així, ja que no ofereix informació, sinó entreteniment, i perquè no tracta esport en general, sinó futbol. [...]
Muchas son las voces que expresan que el periodismo deportivo en radio y televisión no tendría que ser llamado así, porque no ofrece información, sino entretenimiento, y porque no trata deporte en general, sino futbol. [...]
There are many voices who express that sports journalism on radio and television should not use that name, because it does not provide information but entertainment, and because does not report about sport in general, but football. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
74 p, 1.9 MB El valor del coaching d'equips dins de la comunicació interna / López Domínguez, Jéssica ; Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball parteix de la pregunta d’investigació de si el coaching d’equips hauria de considerar-se una eina més de la comunicació interna d’una companyia. A les següents pàgines s’analitzen el profunditat tots dos conceptes i, a través d’entrevistes en profunditat a professionals, s’extraurà una conclusió que respongui a la pregunta inicial. [...]
2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
23 p, 3.8 MB Plataformas educomunicativas en línea : el caso de las radios infantiles en España y Portugal / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo explora la oferta sonora y los contenidos complementarios de las emisoras infantiles españolas y portuguesas que desarrollan su actividad en Internet. La investigación se adentra en el estudio de un fenómeno en expansión –sólo en España han visto la luz cuatro operadores de este tipo desde 2011- y evalúa hasta qué punto estas radiowebs se están convirtiendo en plataformas educomunicativas en línea. [...]
This article explores the radio sound offer and the complementary contents of the Spanish and Portuguese children's broadcasters on the Internet. The research focuses on an expanding phenomenon: in Spain alone, four operators of this type have emerges since 2011. [...]
Este artigo explora a oferta de áudio e de conteúdo s complementarios das rádios espanholas e portuguesas para crianças que desenvolven a sua actividade na Internet. A pesquisa investiga o estudo de um fenômeno em expansão na Espanha -apenas ter visto a luz quatro operadores de seu tipo desde 2011- e avalia em que medida essas radiowebs estão se tornando plataformas educomunicativas online. [...]

2017 - 10.20873/uft.2447-4266.2017v3n4p279
Revista Observatório, Vol. 3, Num. 4 (2017) , p. 279-301  
2.
6 p, 45.7 KB Lo global y lo local : reflexiones sobre una interacción emergente / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universidad de Vigo) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona)
1999
Revista latina de comunicación social, Núm. 17 (Mayo 1999)  
3.
11 p, 391.4 KB Servicios de documentación y webs radiofónicas : un maridaje necesario en el entorno digital / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Este artículo analiza las principales características en cuanto a información, productos y servicios de los sitios web de ocho emisoras del estado español: COPE, Onda Cero, RNE, Cadena Ser, Catalunya Ràdio, RAC1, Radio Galega y Canal Sur Radio. [...]
This paper analyzes the main characteristics of the information, products and services offered by the websites of eight Spanish broadcasters: COPE, Onda Cero, RNE, Cadena Ser, Catalunya Radio, RAC1, Radio Galega, and Canal Sur Radio. [...]

2015 - 10.3989/redc.2015.3.1219
Revista Española de Documentación Científica (REDC), Vol. 38, Num. 3 (julio-septiembre 2015) , p. 1-11  
4.
20 p, 759.8 KB Los jóvenes ante la sono-esfera digital : medios, dispositivos y consumo sonoro / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo examina las consecuencias de la convergencia tecnológica en relación con los hábitos de escucha y la conformación del yo sonoro, en una sociedad que sigue entronizando la imagen sobre cualquier otro estímulo comunicativo. [...]
Given the lingering predominance of image over sound in the general media landscape, this article examines the implications of technological convergence related to the listening habit and the basis of 'own sound personality'. [...]

2014
Comunicación y sociedad, Vol. 27, Num. 1 (2014) , p. 205-224  
5.
26 p, 384.9 KB Modalidades educativas de la radio en la era digital / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La radio presenta múltiples posibilidades de explotación dentro y fuera del aula, consagrándose como una potente herramienta complementaria y de refuerzo de la enseñanza y el aprendizaje. Las alternativas que ofrece el medio van mucho más allá del potencial instructivo y formativo que históricamente se le ha conferido, al tiempo que, gracias a los avances tecnológicos, crecen exponencialmente. [...]
The radio presents multiple possibilities of exploitation inside and out of the classroom, devoting itself as a powerful complement ary tool and of reinforcement of the education and the learning. The alternatives that the way offers go far beyond of the instructive and formative potential that historically one has awarded him, at the time that, thanks to the technological advances, they grow. [...]

2007 - 10.7195/ri14.v5i1.378
Icono 14, Vol. 5, Num. 1 (2007)  
6.
5 p, 625.8 KB El futuro del periodismo / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El devenir del periodismo y de la profesión periodística es una cuestión que, en plena efervescencia digital, genera recurrentes debates en torno a la influencia que ejerce la convergencia tecnológica como principal motor de cambio y transformación en el terreno de las rutinas productivas. [...]
Revistes ressenyades: Communicare: Revista de Pesquis, vol. 11, Núm. 2 (segundo semestre 2012). Comunicação & Política, vol. 30, Núm. 2 (mayo-agosto 2012). Diálogos de la Comunicación, Núm. [...]

2013 (Publicaciones internacionales recientes)
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 94 (Enero-Abril 2013) , p. 143-147  
7.
6 p, 133.6 KB Políticas radiofónicas de comunicación local : el caso de Catalunya / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Crespo Haro, Esteban (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las grandes cadenas españolas, SER, RNE, Onda Cero y COPE, dedican un porcentaje muy escaso de su programación a las necesidades comunicativas del ámbito local. Esta política de desprecio refuerza el carácter de "mero repetidor" que poseen la mayoría del amplio abanico de emisoras de reducida cobertura que conforman las cadenas citadas. [...]
1998
Revista latina de comunicación social, Núm. 5 (Mayo 1998) , p. 1-6  
8.
14 p, 175.2 KB La ràdio publicitària : el pes de l’immobilisme / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2005
Quaderns del CAC, Núm. 22 (maig-agost 2005) , p. 49-62  
9.
5 p, 44.3 KB Elecciones en Estados Unidos : seducción, comunicación y crisis / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las presidenciales estadounidenses que dieron la victoria al candidato demócrata Barack Obama centran, como era de esperar, buena parte de los contenidos que ofrecen en sus últimos números las revistas especializadas en comunicación. [...]
Revistes ressenyades: Comunicación y Sociedad, Nueva época, No. 11 (julio-diciembre de 2008). Communicare: Revista de Pesquisa, vol. 8, Núm. 2 (segundo semestre de 2008). Revista Brasileira de Ciências da Comunicação, vol. [...]

2009 (Publicaciones internacionales recientes)
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 79 (Abril-Junio 2009) , p. 184-188  
10.
5 p, 38.0 KB Comunicar la ciencia : un desafío más para el siglo XXI / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El creciente interés de los medios de comunicación por la ciencia y la tecnología responde a la necesidad de la sociedad actual de romper con las barreras que tradicionalmente han impedido que los avances científico-técnicos fueran conocidos por el público en general. [...]
Revistes ressenyades: Comunicación y Sociedad, Nueva época, Núm. 11 (julio-diciembre de 2008). Communicare: Revista de Pesquisa, vol. 8, Núm. 2 (segundo semestre de 2008). Revista Brasileira de Ciências da Comunicação, vol. [...]

2009 (Publicaciones internacionales recientes)
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 78 (Enero-Marzo 2009) , p. 171-175  

Articles : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
9 p, 151.0 KB PUBLIRADIO.NET : creació d’un aplicatiu on-line com a eina de suport dins la nova metodologia docent derivada de la implantació dels crèdits ECTS / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Publiradio és un grup universitari d’investigació format l’any 2002 i constituït per sis professors del departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB. Està especialitzat en la investigació de la publicitat radiofònica i, des de la seva fundació, treballa per un major reconeixement de la ràdio com a mitjà publicitari. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.