1.
|
90 p, 7.0 MB |
La comunicació en els esdeveniments de moda : la passarel·la 080 Barcelona Fashion
/
Icart Ortega, Esther ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest estudi és analitzar la desfilada com a eina comunicativa per a les marques del sector de la moda i el tèxtil. Els resultats es mostren a través de l'estudi de la 080 Barcelona Fashion o la setmana de la moda de Barcelona, ja que es tracta d'una plataforma que engloba diferents passarel·les. [...] El propósito de este estudio es analizar el desfile como herramienta comunicativa para las marcas del sector de la moda y el textil. Los resultados se muestran a través del estudio de la 080 Barcelona Fashion o la semana de la moda de Barcelona, ya que se trata de una plataforma que engloba distintas pasarelas. [...] The purpose of this study is to analyze the fashion show as a communicative tool for the brands of the fashion and textile sector. The results are shown through the study of the 080 Barcelona Fashion or Barcelona Fashion Week, as it is a platform that includes different catwalks. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
72 p, 2.5 MB |
La Ràdio especialitzada musical en la construcció d'una Cultura Dance. El cas de Flaix FM a Catalunya
/
Ribé Cortés, Jordi ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del sorgiment de la música electrònica i el gènere dance, els mitjans de comunicació mai han sabut com tractar la cultura que envoltava aquest estil de música. A Catalunya, en canvi, al 1992 va sorgir una de les primeres emissores de ràdio especialitzada musical que apostava per un contingut totalment relacionat amb la música dance, Flaix FM. [...] Desde l'aparición de la música electrónica y el género dance, los medios de comunicación nunca han sabido cómo tratar la cultura que rodeaba este estilo de música. En Cataluña, en cambio, en 1992 surgió una de las primeras emisoras de radio especializada musical que apostaba por un contenido totalmente relacionado con la música dance, Flaix FM. [...] Since the appearance of electronic music and the dance genre, the media has never known how to deal with the culture surrounding this type of music. In Catalonia, on the other hand, in 1992 one of the first specialized musical radio stations that bet on a content totally related to dance music emerged, Flaix FM. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
138 p, 2.0 MB |
La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club
/
Tàsies Casteràs, Marc ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...] ¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...] Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
133 p, 2.6 MB |
Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion
/
Miguel Santos, Irene ;
Saint-Germain Nadal, Miriam de ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s'ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col·leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. [...] Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. [...] Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
99 p, 1.1 MB |
La ràdio com a eina pedagògica a l'escola a l'era digital
/
Serrano González, Raquel ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del seu naixement s'ha atribuït a la ràdio una funció pedagògica i, propera a complir un centenari, són molts els canvis que ha sofert. Especialment arran de la digitalització perquè les escoles han aprofitat d'Internet, sobretot, la facilitat i gratuïtat de producció i difusió de continguts. [...] segueix conservant els beneficis que tenia en l'aprenentatge dels nens i nenes? A banda d'això, el present treball analitza si en els centres els professors i alumnes s'alfabetitzen mediàticament i digitalment i, per tant, si s'han adaptat a l'era actual. [...] Desde su nacimiento se ha atribuido a la radio una función pedagógica y, próxima a cumplir un centenario, son muchos los cambios que ha sufrido. Especialmente a raíz de la digitalización porque las escuelas han aprovechado de Internet, sobretodo, la facilidad y gratuidad de producción y difusión de contenidos. [...] From his birth the radio has had a pedagogic function and, close to fulfill a centenary, has suffered many changes. Especially after digitization because schools have taken advantage of Internet, mainly ease and free of production and dissemination of content. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
|
7.
|
103 p, 4.1 MB |
Proyecto X : revitalización de la radio del Centro Penitenciario Quatre Camins
/
Castañeda López, Antonio Damián ;
Jiménez García, Ana ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball es basa en la revitalització de la ràdio del Centre Penitenciari Quatre Camins (La Roca del vallès). Amb aquest projecte d'alfabetització mediàtica es pretén que els interns recuperin un mitjà de comunicació que els ajudi a adquirir eines comunicatives i sòcioeducatives. [...] El presente trabajo se basa en la revitalización de la radio del Centro Penitenciario Quatre Camins (La Roca del Vallès). Con este proyecto de alfabetización mediática se pretende que los internos recuperen su medio de comunicación que les ayude a adquirir herramientas comunicativas y socioeducativas. [...] The following paper is based on the revitalization of the radio located in the penitentiary centre of Quatre Camins (La Roca del Vallès). With this project of media literacy there is a purpose of recovering a channel of communication for the interns to help them in acquiring communicative and socio-educational skills. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
3 documentos
|
|
8.
|
209 p, 10.8 MB |
La Radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat : adaptación de la comunicación de proximidad al contexto legal, económico, social y tecnológico (1948-2014)
/
Crespo Haro, Esteve ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. ;
Perona Páez, Juan José, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta investigació sobre la radiodifusió a Sant Feliu de Llobregat reconstrueix la història de Radio Juventud de Sant Feliu que va emetre entre el 1948 i el 1967, i la de l'actual emissora municipal, Ràdio Sant Feliu, des que va sorgir, el 1981, i fins ara. [...] Esta investigación sobre la radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat reconstruye la historia de Radio Juventud de Sant Feliu que emitió entre 1948 y 1967, y la de la actual emisora municipal, Ràdio Sant Feliu, desde que surgió, en 1981, y hasta ahora. [...] This research on broadcasting in Sant Feliu de Llobregat reconstructs the history of Radio Juventud de Sant Feliu that issued between 1948 and 1967, and the current local radio station, Radio Sant Feliu, since it emerged in 1981 and until now. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documentos
|
|
9.
|
94 p, 9.6 MB |
La producción musical como herramienta de branding
/
Jiménez Martínez, Antonio David ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A través d'aquesta investigació, mostrem una visió global de la manera en què les marques fan servir la música en la publicitat, esbrinem si hi ha una tendència en l'entorn publicitari on es produeixi la música ad hoc per a campanyes de publicitat i n'analitzem el paper que juga i la influència en la imatge de marca. A través de esta investigación podremos tener una visión global de cómo las marcas hacen uso de la música en la publicidad, conocer si hay una tendencia en el entorno publicitario donde se produzca la música ad hoc para las campañas publicitarias y analizar el rol que juega dicha composición musical y su influencia en la imagen de marca. Throughout this investigation it is wanted to give a global view on how brands use music in advertising, know whether there is a specific trend for advertising environment where music is produced ad hoc for advertising campaigns and analyse the role played by such musical composition and its influence on the brand's image.
2016 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
81 p, 2.1 MB |
Marketing sensorial y experiencia de compra en el sector de la moda
/
Gómez i Padial, Gemma ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz , (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. [...] La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. [...] This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|