Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
72 p, 2.5 MB La Ràdio especialitzada musical en la construcció d'una Cultura Dance. El cas de Flaix FM a Catalunya. / Ribé Cortés, Jordi ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del sorgiment de la música electrònica i el gènere dance, els mitjans de comunicació mai han sabut com tractar la cultura que envoltava aquest estil de música. A Catalunya, en canvi, al 1992 va sorgir una de les primeres emissores de ràdio especialitzada musical que apostava per un contingut totalment relacionat amb la música dance, Flaix FM. [...]
Desde l'aparición de la música electrónica y el género dance, los medios de comunicación nunca han sabido cómo tratar la cultura que rodeaba este estilo de música. En Cataluña, en cambio, en 1992 surgió una de las primeras emisoras de radio especializada musical que apostaba por un contenido totalmente relacionado con la música dance, Flaix FM. [...]
Since the appearance of electronic music and the dance genre, the media has never known how to deal with the culture surrounding this type of music. In Catalonia, on the other hand, in 1992 one of the first specialized musical radio stations that bet on a content totally related to dance music emerged, Flaix FM. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
94 p, 9.6 MB La producción musical como herramienta de branding / Jiménez Martínez, Antonio David ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través d'aquesta investigació, mostrem una visió global de la manera en què les marques fan servir la música en la publicitat, esbrinem si hi ha una tendència en l'entorn publicitari on es produeixi la música ad hoc per a campanyes de publicitat i n'analitzem el paper que juga i la influència en la imatge de marca.
A través de esta investigación podremos tener una visión global de cómo las marcas hacen uso de la música en la publicidad, conocer si hay una tendencia en el entorno publicitario donde se produzca la música ad hoc para las campañas publicitarias y analizar el rol que juega dicha composición musical y su influencia en la imagen de marca.
Throughout this investigation it is wanted to give a global view on how brands use music in advertising, know whether there is a specific trend for advertising environment where music is produced ad hoc for advertising campaigns and analyse the role played by such musical composition and its influence on the brand's image.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
6 p, 128.3 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Barbeito Veloso, María Luz ; Soler Roldán, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Lenguaje Audiovisual, la cual se desarrollora en diferentes cursos del Grado. Se trata de una materia formada por seis asignaturas cuyo objetivo principal es conocer y utilizar los diferentes lenguajes audiovisuales (televisivo, cinematográfico, radiofónico y multimedia). [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
2.
5 p, 122.1 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creación y Realización Audiovisual, la cual se desarrolla a lo largo del tercer i cuarto curso del Grado. Se trata de una materia formada por nueve asignaturas, cuyo objetivo principal es proporcionar conocimientos específicos sobre las estrategias creativas en diseño, producción, realización, edición y postproducción de los mensajes de la Comunicación Audiovisual. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
3.
6 p, 91.3 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Crespo Haro, Estebán ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Lenguaje Audiovisual, la cual se desarrollora en diferentes cursos del Grado. Se trata de una materia formada por seis asignaturas cuyo objetivo principal es conocer y utilizar los diferentes lenguajes audiovisuales (televisivo, cinematográfico, radiofónico y multimedia). [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
4.
6 p, 91.5 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Crespo Haro, Estebán ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.