Results overview: Found 11 records in 0.02 seconds.
Research literature, 5 records found
Course materials, 6 records found
Research literature 5 records found  
1.
109 p, 1.5 MB La gestió de la comunicació interna : el cas del Grup Damm / Galvan Cara, Aldrin Jhay ; Barbeito Veloso, Maria Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball vol abordar l'estudi de la gestió de la comunicació interna en les organitzacions. Per dur a terme l'anàlisi, s'ha realitzat una revisió de les teories que aborden la gestió de la comunicació interna. [...]
Este trabajo quiere abordar el estudio de la gestión de la comunicación interna en las organizaciones. Para llevar a cabo el análisis, se ha realizado una revisión de las teorías que abordan la gestión de la comunicación interna. [...]
This project wants to approach the study of the management of internal communication in organizations. To carry out the analysis, several theories that deal with the internal communication management have been reviewed. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
219 p, 32.4 MB Allò que en Riki mai va viure : un podcast de ficció per a joves / Freixa Muñoz, Marc ; Ríos Rico, Paula ; Barbeito Veloso, Maria Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Allò que en Riki mai va viure és un projecte de ficció seriat de podcast basat en les vivències de l'audiència, però protagonitzat pel Riki, la seva família i els seus amics. A partir d'un marc teòric on s'analitza el concepte i aspectes relatius al podcàsting i la ficció sonora, es desenvolupa un estudi de mercat per analitzar la viabilitat del projecte en qüestió. [...]
Lo que Riki nunca vivió es un proyecto de ficción seriado de podcast basado en las vivencias de la audiencia, pero protagonizado por Riki, su familia y sus amigos. A partir de un marco teórico donde se analiza el concepto y los aspectos relativos al podcasting y la ficción sonora, se desarrolla un estudio de mercado para analizar la viabilidad del proyecto. [...]
What Riki never lived is a fictional podcast series based on the audience's experiences, but starring Riki, the main character of this story, his family and his friends. The project contains a theoretical part where the concept and aspects related to the podcasting and radio drama are analyzed. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
90 p, 7.0 MB La comunicació en els esdeveniments de moda : la passarel·la 080 Barcelona Fashion / Icart Ortega, Esther ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest estudi és analitzar la desfilada com a eina comunicativa per a les marques del sector de la moda i el tèxtil. Els resultats es mostren a través de l'estudi de la 080 Barcelona Fashion o la setmana de la moda de Barcelona, ja que es tracta d'una plataforma que engloba diferents passarel·les. [...]
El propósito de este estudio es analizar el desfile como herramienta comunicativa para las marcas del sector de la moda y el textil. Los resultados se muestran a través del estudio de la 080 Barcelona Fashion o la semana de la moda de Barcelona, ya que se trata de una plataforma que engloba distintas pasarelas. [...]
The purpose of this study is to analyze the fashion show as a communicative tool for the brands of the fashion and textile sector. The results are shown through the study of the 080 Barcelona Fashion or Barcelona Fashion Week, as it is a platform that includes different catwalks. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
4.
72 p, 2.5 MB La Ràdio especialitzada musical en la construcció d'una Cultura Dance. El cas de Flaix FM a Catalunya / Ribé Cortés, Jordi ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del sorgiment de la música electrònica i el gènere dance, els mitjans de comunicació mai han sabut com tractar la cultura que envoltava aquest estil de música. A Catalunya, en canvi, al 1992 va sorgir una de les primeres emissores de ràdio especialitzada musical que apostava per un contingut totalment relacionat amb la música dance, Flaix FM. [...]
Desde l'aparición de la música electrónica y el género dance, los medios de comunicación nunca han sabido cómo tratar la cultura que rodeaba este estilo de música. En Cataluña, en cambio, en 1992 surgió una de las primeras emisoras de radio especializada musical que apostaba por un contenido totalmente relacionado con la música dance, Flaix FM. [...]
Since the appearance of electronic music and the dance genre, the media has never known how to deal with the culture surrounding this type of music. In Catalonia, on the other hand, in 1992 one of the first specialized musical radio stations that bet on a content totally related to dance music emerged, Flaix FM. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
94 p, 9.6 MB La producción musical como herramienta de branding / Jiménez Martínez, Antonio David ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través d'aquesta investigació, mostrem una visió global de la manera en què les marques fan servir la música en la publicitat, esbrinem si hi ha una tendència en l'entorn publicitari on es produeixi la música ad hoc per a campanyes de publicitat i n'analitzem el paper que juga i la influència en la imatge de marca.
A través de esta investigación podremos tener una visión global de cómo las marcas hacen uso de la música en la publicidad, conocer si hay una tendencia en el entorno publicitario donde se produzca la música ad hoc para las campañas publicitarias y analizar el rol que juega dicha composición musical y su influencia en la imagen de marca.
Throughout this investigation it is wanted to give a global view on how brands use music in advertising, know whether there is a specific trend for advertising environment where music is produced ad hoc for advertising campaigns and analyse the role played by such musical composition and its influence on the brand's image.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 6 records found  
1.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
5 p, 107.2 KB Llenguatges Sonors [105008] / Perona Páez, Juan José ; Barbeito Veloso, María Luz ; Bunyol Duran, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquesta assignatura es pretén que les i els estudiants facin un ús creatiu del so i experimentin amb les possibilitats informatives i expressives que ofereixen la veu, la música, els efectes sonors i el silenci. [...]
Con el desarrollo de esta asignatura se pretende que las y los estudiantes hagan un uso creativo del sonido y experimenten con las múltiples posibilidades informativas y expresivas que ofrecen la voz, la música, los efectos sonoros y el silencio. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
6 p, 113.1 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Barbeito Veloso, María Luz ; Soler Roldán, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Lenguaje Audiovisual, la cual se desarrollora en diferentes cursos del Grado. Se trata de una materia formada por seis asignaturas cuyo objetivo principal es conocer y utilizar los diferentes lenguajes audiovisuales (televisivo, cinematográfico, radiofónico y multimedia). [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
4.
5 p, 107.0 KB Tècniques de Realització i Direcció Radiofònica [103034] / Balsebre Torroja, Armand ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creación y Realización Audiovisual, la cual se desarrolla a lo largo del tercer i cuarto curso del Grado. Se trata de una materia formada por nueve asignaturas, cuyo objetivo principal es proporcionar conocimientos específicos sobre las estrategias creativas en diseño, producción, realización, edición y postproducción de los mensajes de la Comunicación Audiovisual. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
5.
6 p, 91.3 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Crespo Haro, Estebán ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Lenguaje Audiovisual, la cual se desarrollora en diferentes cursos del Grado. Se trata de una materia formada por seis asignaturas cuyo objetivo principal es conocer y utilizar los diferentes lenguajes audiovisuales (televisivo, cinematográfico, radiofónico y multimedia). [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
6.
6 p, 91.5 KB Llenguatge Radiofònic [103058] / Perona Páez, Juan José ; Crespo Haro, Estebán ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa en diferents cursos del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l'objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.