Resultats globals: 71 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 18 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 14 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Materials didàctics, 10 registres trobats
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 5 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 1.4 MB Intergenerational Learning and Its Impact on the Improvement of Educational Processes / Trujillo Torres, Juan Manuel (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar) ; Aznar Díaz, Inmaculada (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar) ; Cáceres Reche, María Pilar (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar) ; Mentado, Trinidad (Universitat de Barcelona. Didàctica i Organització Educativa) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The promotion of intergenerational dialogue is postulated as one of the most frequently used strategies to promote meaningful learning. The objective is to analyze the impact of intergenerational dynamics on the learning process. [...]
2023 - 10.3390/educsci13101019
Education sciences, Vol. 13 Núm. 10 (october 2023) , article 1019  
2.
21 p, 234.4 KB Gestión de la calidad y del conocimiento en la formación profesional en Europa / Sorribes Colell, Enric (Generalitat de Catalunya. Departament Ensenyament) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El objetivo de este artículo es analizar, desde un planteamiento teórico, las características de la gestión del conocimiento y de la gestión de la calidad en los centros de formación profesional en Europa. [...]
This article aims to analyze, from a theoretical approach, the characteristics of knowledge management and quality management in vocational education centers in Europe. A literature review has been carried out, including the revision of reports, doctoral theses, books, book chapters, and articles published in scientific journals, both in English and Spanish, without establishing a time limit. [...]

2023 - 10.18861/cied.2023.14.especial.3326
Cuadernos de Investigación Educativa, Vol. 14 Núm. 1 (2023) , p. 1-21  
3.
3 p, 606.7 KB Millorar el posicionament d'Europa en el sector de la bioeconomia / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
UrBIOfuture és un projecte europeu que es proposa cartografiar els programes educatius actuals que desenvolupen el seu currículum enfocat al sector bioindustrial, aconseguir l'alineament entre les institucions educatives i de recerca amb el sector industrial, identificar els actuals forats entre l'oferta formativa i les necessitats reals dels professionals i empreses del sector i proposar una eina que permeti promoure les vocacions al sector bio.
UrBIOfuture es un proyecto europeo que se propone cartografiar los programas educativos actuales que desarrollan su currículum enfocado en el sector bioindustrial, conseguir el alineamiento entre las instituciones educativas y de investigación con el sector industrial, identificar los actuales huecos entre la oferta formativa y las necesidades reales de los profesionales y empresas del sector y proponer una herramienta que permita promover las vocaciones al sector bio.

2023
UAB divulga, Juny 2023, p. 1-2
2 documents
4.
2 p, 227.4 KB Anàlisis de programes formatius híbrids a nivell iberoamericà / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
S'ha publicat un informe, en què participa el CRiEDO de la UAB, que es focalitza en la gestió que es fa dels programes formatius híbrids, que combinen equilibradament activitatats presencials i online, als països iberoamericans. [...]
Se ha publicado un informe, en el que participa el CRiEDO de la UAB, que se focaliza en la gestión que se hace de los programas formativos híbridos, que combinan equilibradamente actividades presenciales y online, en los países iberoamericanos. [...]

2023
UAB divulga, Maig 2023, p. 1-2
2 documents
5.
2 p, 528.4 KB Noves competències formatives per al sector de l'automoció / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'avenç de la indústria de l'automoció passa per aconseguir més eficiència en la producció, l'electrificació dels vehicles o avançar a l'electrònica perquè tinguin una conducció autònoma, entre d'altres. [...]
El avance de la industria de la automoción pasa por conseguir más eficiencia en la producción, la electrificación de los vehículos o avanzar en la electrónica para que tengan una conducción autónoma, entre otros. [...]

2023
UAB divulga, Abril 2023
2 documents
6.
14 p, 254.6 KB Teachers' informal learning and organizational learning in Spain / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Purpose: The purpose of this study is to focus on the informal learning (IL) processes of teachers in primary and secondary schools in Spain. Its objective is to study the strategies currently used by teachers to generate IL, identifying the factors that condition such learning and the changes that must be introduced to enhance it. [...]
2021 - 10.1108/JWL-02-2021-0017
Journal of workplace learning, 9 July 2021  
7.
19 p, 307.9 KB La transferència de la formació del professorat universitari : anàlisi del disseny del Programa de Formació Inicial (UPF) / Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
El present estudi analitza el disseny del Programa de Formació Inicial en la Docència Universitària (FIDU) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) des de la perspectiva de la transferència de la formació. [...]
2017
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 205-223  
8.
10 p, 300.7 KB Primeres passes vers l'Avaluació de la Transferència de la formació : reflexions per a iniciar la recerca / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest treball es presenten les primeres passes d'una investigació l'objectiu de la qual és analitzar i valorar les oportunitats i les dificultats d'aplicar un model d'avaluació de la transferència de la formació en el context de l'Administració pública local. [...]
The aim of the paper was to present the first steps of a research project with the aim of analysing and assessing the opportunities and difficulties of introducing a training transfer assessment model within the context of local public administration. [...]

2009-2010 - 10.2436/20.3007.01.66
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 449-458  
9.
11 p, 680.0 KB Written peer-feedback to enhance students' current and future Learning / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Tomàs i Folch, Marina
Spanish universities are engaged in the implementation of the European Higher Education Area (EHEA). This process implies the use of the most effective instructional designs and methodologies in order to achieve deep learning, increase student involvement in their own development, and professional and personal-greater autonomy in the construction of knowledge. [...]
2016 - 10.1186/s41239-016-0017-y
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol. 13, Núm. 15 (2016) , p. 1-11  
10.
10 p, 361.8 KB Trabajando con y para los jóvenes : un Proyecto de Centro Abierto Municipal (Plan PROA) / Pagés Mimó, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El Centro Abierto Municipal (CAM de aquí en adelante) de Matadepera tiene por objetivo prestar atención socioeducativa a jóvenes y sus familias promoviendo su bienestar y garantizando su integración y socialización en la comunidad de referencia, garantizando al mismo tiempo la igualdad de oportunidades y su participación plena en el municipio. [...]
The Open Municipal Centre (OMC) of Matadepera gives to young people and their families the socio-educational attention to develop their welfare and to provide possibilities for them to socially integrate into their communities while guaranteeing equal opportunities and their full participation in the municipality. [...]

2015 - 10.35362/rie692136
Revista iberoamericana de educación, Vol. 69, núm. 2 (2015) , p. 41-50  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
6 p, 201.5 KB Formación para la sensibilización de futuros evaluadores de políticas sociales / Pagés Mimó, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (1er : 2010 : Barcelona, Catalunya)
Los participantes de la acción formativa presentan un perfil diverso, asociados a diferentes ámbitos profesionales, y provenientes de perfiles académicos también diferenciados. En este sentido, y a pesar de que en esta aportación presentamos aquellas dificultades y miedos más recurrentes que hemos podido detectar, cada uno ellos presentaban un perfil distinto, fruto del distinto recorrido profesional y formativo que cada uno de ellos había seguido. [...]
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2010 (Congreso Internacional EDO)
Nuevas estrategias formativas para las organizaciones, : 2010  

Llibres i col·leccions 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
341 p, 3.7 MB Comunidades de Práctica en la Administración pública Transferencia de los aprendizajes adquiridos / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid: McGrawHill, 2018  
2.
Fomentando el emprendimiento mediante el aprendizaje basado en retos en la educación superior / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional
Barcelona : Ediciones Octaedro, 2024
Nuevos ecosistemas de aprendizaje : innovaciones y experiencias educativas, 2024, p. 99-110  
3.
120 p, 1.6 MB D-Emind : A guide to Innovative, Digital and Entrepreneurial Learning Processes / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Stavnskær Pedersen, Anni (University College North) ; Langeland, Merete (University College North) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Schrooten, Annelies (University Colleges Limburg) ; Fraussen, Ilse (University Colleges Limburg) ; Durovic, Eva (Chamber of Commerce and Industry Csongrad-Csanad County) ; Spratte, Julian (Hochschule Dusseldorf) ; Kretschmar, Dominik (Hochschule Dusseldorf) ; Galdames Calderón, Marisol (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila Subias, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona)
This document presents strategies to implement the Atom Model from a digital point of view. The Atom Model, which we developed within the ForEMLink project, is a way of fostering an entrepreneurial mindset in Higher Education on a local, national, European and global scale. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, March 2023  
4.
158 p, 6.5 MB The Atom Model. A guide to Innovative and Entrepreneurial Learning Processes / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Schrooten, Annelies (University Colleges Leuven-Limburg) ; Fraussen, Ilse (University Colleges Leuven-Limburg) ; Crosbie, Calum (New College Lanarkshire) ; Craig, Dugald (New College Lanarkshire) ; Stavnskær Pedersen, Anni (University College North) ; Langeland, Merete, (University College North)
The Atom Model that we developed for ForEMLink is a way of fostering an entrepreneurial mindset in Higher Education on a local, national, European and global scale. The aim is to promote entrepreneurial competencies in higher education students through learning processes that teachers can facilitate with creative, innovative and entrepreneurial activities placed in each phase of the Atom Model and its challenges. [...]
Aalborg ; University College North, 2021  
5.
46 p, 4.3 MB Network ASCENT : Joint publication and good practices for automotive engineering and sales management strategies / Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Chiacchiarini, Héctor (Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ; Pesce, Gabriela (Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ; Maíz, Santiago (Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ; Sarmoria, Claudia (Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ; Defranco, Gabriel (Universidad Nacional de La Plata) ; Luna, Veronica (Universidad Nacional de La Plata) ; Pary, Gastón (Universidad Nacional de La Plata) ; Martins, Claudio (Universidad Nacional de La Plata) ; Ahuett Garza, Horacio (Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ; Castillo Gómez, Joel (Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ; Orta Castañón, Pedro Antonio (Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ; Avendaño Alcaraz, Jorge Abel (Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ; Martínez Alarcón, Jorge Andrés (Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ; Martínez Ordaz, José Emiliano (Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ; Castro Pinto, Fernando (Universidade Federal do Rio de Janeiro) ; Leal Alves, Marcelo Augusto (Universidade de São Paulo) ; Profito, Francisco José (Universidade de São Paulo) ; Kaminski, Paulo Carlos (Universidade de São Paulo) ; Massarani, Marcelo (Universidade de São Paulo) ; Fussenecker, Claudia (Hochschule Düsseldorf) ; Penz, Eva (FH JOANNEUM (Àustria)) ; Steiner, Kurt (FH JOANNEUM (Àustria)) ; Sprenger, Hanna (FH JOANNEUM (Àustria)) ; Wagenhofer, Verena (AVL List GmbH)
Graz (Austria) : FH JOANNEUM Gesellschaft mbH, 2021  
6.
94 p, 9.7 MB La equidad en la Educación Superior. Estrategias para la intervención / Gairín Sallán, Joaquín, ed. ; Castro Ceacero, Diego, ed. ; Bosco Bernal, Juan, ed. ; Barrera-Corominas, Aleix, ed.
Bellaterra : EDO-SERVEIS, 2019  
7.
270 p, 2.4 MB La gestión de la responsabilidad social en las universidades Iberoamericanas / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; López-Crespo, Saida, coord. ; Acuña, Rosa Emilia (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Aires, Carmenísia Jacobina (Universidade de Brasília) ; Altafaja Vela, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aquino Arias, José Concepción (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ; Arce González, Consuelo (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Barrales Villegas, Adoración (Universidad Veracruzana) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bizelli, José Luís (Universidade Estadual Paulista "Julio de Mesquita Filho") ; Bosco Bernal, Juan ; Contreras Chacón, Azael Eduardo (Universidad de Los Andes) ; Corea Tórrez, Norma Cándida (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Cunha, Joana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Dajer Torres, Regina (Universidad Veracruzana) ; Díaz Romero Ardiles, Armando (Universidad Católica Boliviana "San Pablo") ; Donoso Díaz, Sebastián (Universidad de Talca (Xile)) ; Eneida Méndez, Abril (Universidad de Panamá) ; Fernandes Costa, Ana Sheila (Universidade de Brasília) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garzón Castrillón, Ana (Universidad Estatal de Milagro (Equador)) ; González Caballero, Víctor Ramón (Universidad Católica "Nuestra Señora de la Asunción" (Paraguai)) ; González Rubio, Janeth (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Marenco, Paola (Universidad Católica del Uruguay) ; Martínez Barrientos, María Alejandra (Universidad Católica Boliviana "San Pablo") ; Medrano Rodríguez, Hernán (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León - IIIEP) ; Mendoza Lámbiz, Lamed ; Molina Contreras, Nuby Lisbeth (Universidad de Los Andes) ; Moreira, Ana Maria de Albuquerque (Universidade de Brasília) ; Musselli, Sharon ; Nossar, Karina ; Palmeros y Ávila, Guadalupe (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ; Pinheiro, Fernanda Paula (Instituto Politécnico de Leiria) ; Ramos González, Renato Emmanuel (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León - IIIEP) ; Reis, Márcia Lopes (Universidade Estadual Paulista "Julio de Mesquita Filho") ; Rivera Contreras, Sofía (Universidad Estatal de Milagro (Equador)) ; Román Medina, Luciano (Universidad Católica "Nuestra Señora de la Asunción" (Paraguai)) ; Sajevicius, Dora (Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Montevideo, Uruguai)) ; Sánchez Díaz, Sebastián (Universidad de Talca (Xile)) ; Sánchez Huarcaya, Alex Oswaldo (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Sandoval Manríquez, Mario (Universidad de Los Lagos (Xile)) ; Scaffo, Sonia (Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Montevideo, Uruguai)) ; Soligo, Marina da Camino Ancona Lopez (Universidade Paulista) ; Tafur Puente, Rosa María (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Tejera, Andrea (Universidad ORT Uruguay) ; Terreros Barrios, Nicolasa (Universidad Especializada de las Américas-UDELAS (Panamà)) ; Vázquez, María Inés (Instituto Universitario Asociación Cristina de Jóvenes (Montevideo, Uruguai)) ; Villarroel Montaner, Daniel (Universidad San Sebastián (Xile))
La presente aportación recoge el trabajo de 47 especialistas de 14 países iberoamericanos que aportan sus estudios y valoraciones sobre la temática. Se proporciona así una visión amplia del desarrollo de esta en los distintos países, proporcionando para cada uno de ellos referencias normativas, la realidad en sus universidades, algún ejemplo relevante y algunas reflexiones y propuestas para la mejora. [...]
Barcelona : EDO-SERVEIS, 2019 (Informes)  
8.
412 p, 9.8 MB Universidad y colectivos vulnerables : hacia una cultura de la equidad / Barrera-Corominas, Aleix, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Granda, Gloria Amparo, coord. (Universidad de Antioquia)
El documento se estructura a través 7 apartados. El primero de ellos incorpora las conferencias de expertas de reconocido prestigio que analizan, por un lado, los retos, dificultades y desafíos que comporta la construcción de universidades más equitativas en el ámbito latino americano y, del otro, reflexiones y ejemplos concretos de actuaciones que pueden llevarse a cabo para garantizar una mayor atención a los grupos vulnerables desde las estructuras de la universidad. [...]
Bogotá : PENCLIPS, 2019  
9.
214 p, 10.8 MB Las redes como dispositivos para la gestión educativa en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth ; Arce González, Consuelo ; Baptista Gonzáles, Mario Raúl ; Barrales Villegas, Adoración ; Bizelli, José Luís ; Bolaños Prado, Elena ; Chevalier, Carolina ; Contreras Chacón, Azael Eduardo ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Donoso Díaz, Sebastián ; Estrada González, Yuro Jasser ; Jerónimo, Miguel ; Garzón Castrillón, Ana J. ; González Rodríguez, Mario ; González Rubio, Janeth ; Lopes Reis, Márcia ; López Soligo, Marina Ancona ; Medina, Gladys del Carmen ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Molina Granados, Sergio A. ; Mendoza Molina, Xochiquetzalli ; Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth ; Nossar, Karina ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Pérez Vences, Mayté ; Pinheiro, Fernanda ; Reyes Araya, Daniel ; Rivera Alvarado, Miguel ; Sánchez Díaz, Sebastián ; Sandoval Manríquez, Mario ; Sarasola, Marcos ; Silva Galán, Josep María ; Scaffo, Sonia ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
La presente aportación se focaliza en cómo el trabajo en red puede ayudar a mejorar la organización y gestión de los centros educativos. Presenta referentes normativos pero también identifica redes centradas en la gestión y pone ejemplos de alguna de ellas. [...]
Bellaterra : EDO-SERVEIS , 2018 (Informes ; 10)  
10.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas i Carbó, Maria Jesús 1943- ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez-Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  

Llibres i col·leccions : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
8 p, 52.2 MB INTERSTICE. Training course for Education students / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
3.
70 p, 54.7 MB INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Halle, Kristen ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Panciroli, Chiara, col. ; Macuda, Anita, col. ; Moles, Aina, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
4.
284 p, 38.9 MB La gestión y funcionamiento de programas formativos híbridos en la Universidad en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente informe revisa los formatos y procesos vinculados a la formación semipresencial en las instituciones de enseñanza superior y universidades del contextoiberoamericano. Se trata, por tanto, de presentar, comentar y valorar la presencia que tienen en la universidad esos programas formativos híbridos. [...]
Barcelona EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2022 (Informes)  
5.
60 p, 7.6 MB Informe de investigación : grupos informales en el ámbito de la juventud / López-Crespo, Saida ; Ion, Georgeta ; Barrera-Corominas, Aleix
This report presents a research focused on the knowledge of informal youth groups located in Europe. Specifically, the focus of the research is to analyze how informal groups are formed, how they evolve and how they transform over time. [...]
Bellaterra, 2020
5 documents
6.
92 p, 6.6 MB Report about the analysis of educational gaps identified in the different regional contexts and action fields / Barrera-Corominas, Aleix ; Gairín Sallán, Joaquín ; Tienda Martagón, Dulce
2020  
7.
26 p, 6.1 MB UrBIOfuture : Boosting future careers, education and research activities in the European bio-based industry. Focus Group Report / Barrera-Corominas, Aleix ; Gairín Sallán, Joaquín ; Tienda Martagón, Dulce
This document summarises the results obtained from 5 focus groups (27 participants in total) and 11 interviews to relevant agents of the Bio Industry sector carried out during the first week of May 2019 in Belgium, Denmark, Finland, Italy, Poland, Spain and The Netherlands.
2019  
8.
79 p, 7.9 MB Comprehensive map of completed and ongoing programmes addressing curricula in the bio-based sector / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tienda Martagón, Dulce (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020  
9.
77 p, 2.8 MB Bio-based stakeholders completed and classified list / Bosiacka-Kniat, Joanna (PSTP) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tienda Martagón, Dulce (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020  
10.
462 p, 11.3 MB La Transferencia de los aprendizajes adquiridos en comunidades de práctica en la administración pública / Barrera-Corominas, Aleix ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Las Administraciones públicas deben garantizar la máxima eficiencia de los recursos que la sociedad pone a su disposición y, al mismo tiempo, garantizar el pleno desarrollo personal y profesional de sus empleados. [...]
Public administrations need to guarantee maximum efficiency of the resources that society places at their disposal while, at the same time, guaranteeing sufficient personal and professional development for their employees. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 10 registres trobats  
1.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
100 p, 3.1 MB Repositori d'activitats i recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques de l'alumnat / Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alguacil, Laia ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grosseck, Gabriela (West University of Timisoara) ; Iancu, Daniel ; López, Víctor ; Malița, Laura ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rotaru, Ileana ; Sava, Simona ; Scortescu, Mirela ; Trzeciak, Asia ; Vlachopoulos, Dimitrios
El D-Eva Bank és un repositori de recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques dels estudiants d'educació superior. En les següents pàgines trobaràs 14 activitats que inclouen exemples d'estudis de cas de situacions de la vida real a les escoles o universitats, que inclouen rúbriques d'avaluació, analítiques d'aprenentatge, retroalimentació, gamificació i propostes d'avaluació amb eines digitals per a habilitats pràctiques. [...]
2022 (ARPA - Aula de Recursos Per a l'Avaluació)
4 documents
3.
11 p, 355.6 KB Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges ; 1a edició / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, col. ; Arnau-Sabatés, Laura, col. ; Barrera-Corominas, Aleix, col. ; Castro Ceacero, Diego, col. ; Díaz Vicario, Anna, col. ; Duran-Bellonch, Mar, col. ; Mercader, Cristina, col. ; Morodo, Andy, col. ; Salat Llorente, Esther, col. ; Suárez, Cecilia Inés, col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
4.
68 p, 2.9 MB Guía de formación ASCENT. Módulo 2. Formando el formador / Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Gairín Sallán, Joaquín ; Fussenecker, Claudia ; Schlösser, Martin ; Izard Granados, Gabriel
El desarrollo de bancos de prueba que permitan la aproximación de las competencias profesionales desarrolladas en las universidades al sector productivo y, más en concreto, una formación de los estudiantes más vinculada con las necesidades del mercado, hacen que este módulo formativo cobre especial importancia en el marco del proyecto ASCENT.
O desenvolvimento de bancos de provas que permitem a aproximaçao das competências profissionais desenvolvidas nas universidades ao setor produtivo e, mais especificamente, a formaçao de alunos mais ligados às necessidades do mercado, tornam este módulo de treinamento especialmente importante na Estrutura do projeto ASCENT.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (ASCENT Training Guide)
2 documents
5.
1 p, 106.4 KB Tips per a l'alfabetització en feedback / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
6.
1 p, 75.9 KB Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar? / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
7.
1 p, 51.5 KB Dissenyar processos de feedback efectius / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
8.
1 p, 60.3 KB Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback? / Ion, Georgeta, coord. ; Arnau-Sabatés, Laura ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Castro Ceacero, Diego ; Morodo, Andy ; Duran-Bellonch, Mar ; Díaz Vicario, Anna ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Buñuel Azor, Immaculada ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
9.
232 p, 3.1 MB Modelo para la mejora del acceso y permanencia de grupos vulnerables en educación secundaria postobligatoria (APESE) / Armengol Asparó, Carme, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Manzanares Moya, María Asunción (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Romero, Cristina (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ramos Pardo, Francisco Javier (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gómez-Jarabo, Inmaculada (Universidad Complutense de Madrid) ; Del Arco Bravo, Isabel (Universitat de Lleida) ; Sánchez Delgado, Primitivo (Universidad Complutense de Madrid) ; Castillo Arredondo, Santiago (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de I+D RETOS (EDU2013-47452-R). [...]
2016  
10.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.9 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suárez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia López, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Barrera-Corominas, Aleix ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
2.
5 p, 110.2 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Acquiring the appropriate knowledge to manage the resources of the organization (space and time), as well as applying the most appropriate strategies and dynamic techniques for managing people.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
3.
4 p, 102.8 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suárez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia López, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran-Bellonch, Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Barrera-Corominas, Aleix ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
4.
5 p, 106.8 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran-Bellonch, Mar ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Acquiring the appropriate knowledge to manage the resources of the organization (space and time), as well as applying the most appropriate strategies and dynamic techniques for managing people.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
5.
12 p, 134.5 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura aborda el fenomen educatiu dins la societat actual i com aquest pot contribuir a generar una societat més justa. Des dels contexts sociologic, politic i institucional de l'educació, mostra la rellevància d'aquesta en el desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i grups, tot identificant, a grans trets, algunes de les limitacions més rellevants inherents al món de l'educació avui des de la perspectiva de la justicia social y els drets humans. [...]
The course addresses the educational phenomenon in today's society and how it can contribute to generating a fairer society. From the sociological, political and institutional contexts of education, it shows the relevance of education in the individual and collective development of individuals and groups, while identifying, broadly speaking, some of the most relevant limitations inherent in nowadays education with a social justice HHRR based approach. [...]
La asignatura aborda el fenómeno educativo en la sociedad actual y cómo éste puede contribuir a generar una sociedad más justa. Desde los contextos sociológico, político e institucional de la educación, muestra la relevancia de ésta en el desarrollo individual y colectivo de las personas y grupos, identificando, a grandes rasgos, algunas de las limitaciones más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy, desde la perspectiva de la justicia social y los derechos humanos. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
4 p, 102.8 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suarez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran-Bellonch, Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Barrera-Corominas, Aleix ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
7.
5 p, 106.8 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran-Bellonch, Mar ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Acquiring the appropriate knowledge to manage the resources of the organization (space and time), as well as applying the most appropriate strategies and dynamic techniques for managing people.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
8.
13 p, 135.9 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura aborda el fenomen educatiu dins la societat actual i com aquest pot contribuir a generar una societat més justa. Des dels contexts sociologic, politic i institucional de l'educació, mostra la rellevància d'aquesta en el desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i grups, tot identificant, a grans trets, algunes de les limitacions més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
La asignatura aborda el fenómeno educativo en la sociedad actual y cómo éste puede contribuir a generar una sociedad más justa. Desde los contextos sociológico, político e institucional de la educación, muestra la relevancia de ésta en el desarrollo individual y colectivo de las personas y grupos, identificando, a grandes rasgos, algunas de las limitaciones más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 106.9 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran-Bellonch, Mar ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2020-21
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
10.
4 p, 102.7 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suarez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran-Bellonch, Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Barrera-Corominas, Aleix ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2020-21
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 5 registres trobats  
1.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documents
2.
UrBIOfuture summary video / Martínez, Ana (SIE) ; Aluigi, Annalisa ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosiacka-Kniat, Joanna (PSTP) ; Cuypers, Dieter (VITO) ; Dupont, Capucine ; García Alegre, María (CTA) ; Krogh Johnson, Louise ; Tukiainen, Pauliina (VTT)
This vídeo summarize the main objectives of UrBIOfuture project.
2020
2 documents
3.
UrBIOfuture final conference / Martínez, Ana (SIE) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tukiainen, Pauliina (VTT) ; Viña, Gloria de la (CTA)
We summarize the main results obtained with the project UrBIOfuture. We introduce the competence and skills gaps between industry needs and corrent educational programs, the main results of the Biorruki experience and finally, but not least, a set of guidelines to foster academy and industry collaboration.
2020  
4.
UrBIOfuture webinar 2 : Educational gaps and skills mismatch in the European Bioeconomy / Martínez, Ana (SIE) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cuypers, Dieter (VITO) ; Härkönen, Mika (VTT) ; Girón Domínguez, Carmen (CTA)
The webinar 'Educational gaps and skills mismatch in the European Bioeconomy' was held on January 22nd, from 11:00 to 12:00 CET. It was coordinated by SIE and all the partners contributed with feedback and/or content. [...]
2020  
5.
UrBIOfuture webinar 1 : Introduction to the EU Bioeconomy career opportunities / Martínez, Ana (SIE) ; Cuypers, Dieter (VITO) ; Tienda Martagón, Dulce (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Adamsen, Anders Peter (ABP) ; Tukiainen, Pauliina (VTT) ; Viña, Gloria de la (CTA) ; García Alegre, María (CTA)
It provides stakeholders with the opportunity to get an overview and hints on the European bio-economy, the job foresight and the UrBIOfuture project's developments.
2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.