1.
|
74 p, 1.1 MB |
La RSC en la moda de lujo : estudio de casos
/
Guirado Victoria, Cristina ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent inquietud i preocupació per part de la societat amb el medi ambient ha afectat de ple al sector de la moda. L'origen de la producció i les condicions laborals dels treballadors, també estan en el punt de mira. [...] La creciente inquietud y preocupación por parte de la sociedad con el medio ambiente ha afectado de pleno al sector de la moda. El origen de la producción y las condiciones laborales de los trabajadores, también están en el punto de mira. [...] Society's growing concern for the environment has fully affected the fashion sector. The origin of production and the working conditions of workers are also in the spotlight. What have luxury fashion brands done in this regard? Have they adapted to the new needs of their environment? This research analyzes how 4 large luxury fashion companies have adapted to Corporate Social Responsibility trends through their own communication.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
108 p, 4.5 MB |
Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic
/
Cruz García, Alba ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...] En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...] In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
218 p, 1.9 MB |
La gestión de la comunicación interna en las organizaciones durante la pandemia de Covid-19 : estudio de casos
/
Ramírez Moreno, Helena ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La crisi originada per la pandèmia de Covid-19 ha posat en relleu la importància d'una correcta gestió de la comunicació en les organitzacions. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si la comunicació interna s'ha convertit en una eina imprescindible per gestionar la crisi originada per la Covid-19 a partir d'un estudi de casos d'empreses de diferents sectors que operen a Espanya. La crisis originada por la pandemia de Covid-19 ha puesto de relieve la importancia de una correcta gestión de la comunicación en las organizaciones. El objetivo principal de esta investigación se centra en conocer si la comunicación interna se ha convertido en una herramienta imprescindible para gestionar la crisis originada por el Covid-19 a partir de un estudio de casos de empresas de diferentes sectores que operan en España. The crisis caused by the Covid-19 pandemic has highlighted the importance of a proper communication management in organizations. The main objective of this research focuses on knowing if internal communication has become an essential tool for managing the crisis caused by Covid-19 from a study of cases of companies from different sectors that operate in Spain.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
130 p, 1.7 MB |
Estudio comparativo de la gestión de RSC y SC de diez empresas en España
/
Galvis Cisteré, Paula ;
Villodres Sáez, Javier ;
Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que vol comprovar si efectivament existeix una diferenciació entre els enfocaments de gestió de la RSC i la SC en una mostra de deu empreses a Espanya. Per a dur a terme l'anàlisi, es realitza una comparació de la gestió entre dues empreses d'un mateix sector d'activitat, com són el sector financer, el d'assegurances, l'energètic, el farmacèutic i el de telecomunicacions. Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que quiere comprobar si efectivamente existe una diferenciación entre los enfoques de gestión de la RSC y la SC en una muestra de diez empresas en España. [...] This Final Thesis is an investigation that wants to check if there is indeed any differentiation between CSR and CS management approaches in a sample of ten companies in Spain. To carry out the analysis, a comparison of the management is made between two companies in the same business sector, such as the financial, insurance, energy, pharmaceutical and telecommunications sectors.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
143 p, 9.0 MB |
La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial
/
Folch Palmés, Laia ;
Martínez Moral, Alejandro ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...] Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...] Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
282 p, 24.2 MB |
La Responsabilitat Social Corporativa en marques de moda de luxe i baix cost
/
Corbalán Santos, Marta ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en una investigació en forma d'estudi de cas sobre la gestió i la comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa de les marques de la indústria de la moda. Per a dur a terme l'estudi s'han escollit dues marques de moda: una de luxe, Burberry, i una de baix cost, H&M, per tal de comparar quines diferències existeixen entre elles a nivell de RSC. Este TFG consiste en una investigación en forma de estudio de caso sobre la gestión y la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa de las marcas de moda de la indústria de la moda. Para llevar a cabo el estudio se han escogido dos marcas de moda: una de lujo, Burberry, y una de bajo coste, H&M, con tal de comparar qué diferencias existen entre ellas a nivel de RSC. This final thesis consists of a research shaped as a study case about the management and communication of the Corporate Social Responsibility of fashion industry brands. To carry out this case study, two fashion brands have been chosen: a luxury brand, Burberry, and a low-cost brand, H&M, in order to compare the differences between in therms of CSR.
2019 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
137 p, 1.2 MB |
La comunicación externa y digital de las empresas con más reputación en España
/
Ruiz Tebar, Raquel ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de 4 casos que analitza la comunicació externa digital (sales de premsa digital, notes de premsa, publicity i xarxes socials) de les 4 empreses més reputades a Espanya segons Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banc Santander i BBVA) amb l'objectiu de comprovar si existeix un patró de conducta en la gestió de la comunicació digital de les 4 empreses. Estudio de 4 casos que analiza la comunicación externa digital (salas de prensa digital, notas de prensa, publicity y redes sociales) de las 4 empresas más reputadas en España según Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander y BBVA) con el objetivo de comprobar si existe un patrón de conducta en la gestión de la comunicación digital de las 4 empresas. Study of 4 cases that analyzes digital external communication (digital press rooms, press releases, publicity and social networks) of the 4 most reputable companies in Spain according to Merco in 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander and BBVA) with the objective of checking if there is a pattern of behavior in the management of digital communication of the 4 companies.
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
96 p, 2.1 MB |
La comunicació interna en una institució pública : el cas del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
/
Ruiz Nus, Núria ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un anàlisi de l'estat de la comunicació interna al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En aquesta investigació s'estudien els fluxos de comunicació interna, les eines de comunicació interna emprades en la gestió de la institució i la motivació del personal, entre d'altres aspectes, per tal d'oferir una aproximació de com es gestiona la comunicació amb els públics interns en aquesta institució pública. Este trabajo es un análisis del estado de la comunicación interna en el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En esta investigación se estudian los flujos de comunicación interna, las herramientas de comunicación interna usadas en la gestión de la institución y la motivación del personal, entre otros aspectos, para así ofrecer una aproximación de la forma en que se gestiona la comunicación con los públicos internos en esta institución pública. This project is an analysis of the state of the internal communication in the Education Ministry of the Government of Catalonia. In this investigation it is analysed the communication flows, the internal communication tools which are used to manage the institution and the worker's motivation, among other aspects. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
108 p, 824.7 KB |
La comunicación interna com a eina per prevenir crisis internes en una empresa
/
Fontserè Pla, Berta ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest estudi es vol investigar la comunicació interna com una eina per prevenir crisis internes. L'objectiu d'aquest treball és conèixer com s'ha de gestionar aquest tipus de comunicació i quins mitjans i canals son els més eficaços i utilitzats per transmetre informació dins una empresa. [...] En este estudio se investiga la comunicación interna como una herramienta para prevenir crisis internas. El objetivo de este trabajo es conocer cómo se debe gestionar este tipo de comunicación y que medios i canales son los más eficaces y utilizados para transmitir información dentro de una empresa. [...] In this study the purpose is the research of the internal communication as a tool to prevent internal crisis. The aim of this study is to research how this type of communication has to be managed and which means and channels in this type of communication are the most used and effective to notify information inside a company. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
524 p, 5.8 MB |
La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España
/
Barrio Fraile, Estrella ;
Morales Serrano, Francisca, dir. ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...] In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
|
|