Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
93 p, 538.3 KB Obrint camí : les pioneres catalanes del fotoperiodisme / Palau Escudero, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la realització d'un reportatge a partir de l'anàlisi de l'evolució del fotoperiodisme amb visió de gènere. Donada la poca presència de dones en l'ofici al llarg de la seva història, l'objectiu de l'estudi ha estat analitzar-ne les causes i les conseqüències. [...]
Este trabajo consiste en la realización de un reportaje a partir del análisis de la evolución del fotoperiodismo con visión de género. Dada la poca presencia de mujeres en el oficio a lo largo de la historia, el objetivo del estudio ha sido analizar las causas y consecuencias. [...]
This work consists in the production of a report based on the analysis of the evolution of photojournalism with gender vision. Given the low presence of women in the profession throughout history, the aim of the study has been to analyse the causes and consequences. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
2.
155 p, 5.9 MB La influencia de les xarxes socials en els esportistes d'elit i el ressò mediàtic que fan els mitjans de comunicació espanyols / Priego Cano, Manel ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han modificat algunes de les rutines periodístiques, sobretot pel que fa a l'aparició d'una gran quantitat de fonts d'informació, que han anat sorgint en els darrers anys. En el cas del periodisme esportiu, els mateixos esportistes s'han erigit com la principal font informativa amb les seves publicacions a les xarxes socials, que els mitjans de comunicació utilitzen per crear i complementar les seves notícies. [...]
Las redes sociales han modificado algunas de las rutinas periodísticas, sobre todo por lo que hace a la gran cantidad de fuentes de información que han surgido en los últimos años. En el caso del periodismo deportivo, los mismos deportistas se han convertido en la principal fuente informativa con sus publicaciones en las redes sociales, que los medios de comunicación utilizan para crear y complementar sus noticias. [...]
Social networks have changed some of the journalistic routines, above all with regard to the large number of sources of information that have emerged in recent years. In the case of sports journalism, the same athletes have become the main information source with its publications on social networks, the media use to create and to supplement its news. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
80 p, 14.3 MB Quan la publicitat s'apropia de l'art : la interpretació de l'anunci gràfic en relació al capital cultural / Marzo Baron, Paula ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén analitzar la relació entre la interpretació d'un anunci que conté l'apropiació d'una referència artística i el nivell de capital cultural de l'individu. S'empra la metodologia d'enquesta amb una mostra de 75 estudiants universitaris que representen diferents nivells de capital cultural respectivament. [...]
Este trabajo pretende analizar la relación entre la interpretación de un anuncio que contiene la apropiación de una referencia artística y el nivel de capital cultural del individuo. Se emplea la metodología de encuesta con una muestra de 75 estudiantes universitarios que representan diferentes niveles de capital cultural respectivamente. [...]
This project analises the relation between the interpretation of graphic advertising with an artistic reference and the cultural capital. The content analysis method was developed with a sample of 75 university students. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
El arte del miedo / Orús Millán, Cristina ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La por és un sentiment innat de tot ésser humà. Des que naixem, experimentem tot tipus de por, ja sigui cap a un objecte, situacions, persones, etc. Reconeixem la por i ens hem habituat a ella. Però, com seria experimentar una por extrema i irracional? I encara més, és possible immortalitzar-ho en una fotografia? L'art de la por és un projecte basat en l'autoretrat amb caràcter autobiogràfic que consta de 21 fotografies representatives de 21 fòbies que he pogut experimentar durant els meus 21 anys de vida.
El miedo es un sentimiento innato de todo ser humano. Desde que nacemos, experimentamos todo tipo de miedo, ya sea hacia un objeto, situaciones, personas, etc. Reconocemos el miedo y nos hemos habituado a él. [...]
Fear is an innate feeling of every human being. Since we are born, we experience all kinds of fear, whether to an object, situations, people, etc. We recognize the fear and we have become accustomed to it. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
4 documents
5.
Poesis : Fotografía Artística / Brugués Pujol, Laia ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg de la Història de l'Art han aparegut freqüentment certs conceptes de caire universal i atemporal. L'objectiu del projecte és crear una sèrie d'imatges representant aquests temes mitjançant la fotografia artística en un estil personal, explicant el procés d'ideació, planificació i execució.
A lo largo de la Historia del Arte han aparecido recurrentemente ciertos conceptos de carácter universal y atemporal. El objetivo del proyecto es crear una serie de imágenes representando dichos temas mediante la fotografía artística en un estilo personal, explicando el proceso de ideación,planificación y ejecución.
Throughout the History of Art they have frequently appeared certain themes of universal and timeless character. The aim of this work is to create a series of images representing these themes through artistic photography in a personal style, explaining the process of ideation, planning and execution.

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
4 p, 105.2 KB Tecnologies i Comunicació Persuasiva [104894] / Uya Puigmartí, Rafael ; Figuera Godoy, Oriol ; Battista, Gianluca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
3 p, 23.0 KB Fotoperiodisme [103119] / Battista, Gianluca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximarnos a la fotografía periodística como fenómeno mediático y como elemento de compresión, conocimiento e interpretación de la realidad. Se parte de la técnica fotográfica básica, de la historia específica de la fotografía en sus aplicaciones en prensa, y de un análisis de los procedimientos profesionales de planificación, producción y edición fotográfica, con objeto de dotar a los alumnos de competencias específicas para la realización, valoración y utilización de imágenes periodísticas.
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Vegeu també: autors amb noms similars
6 Battista, Gianluca,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.