Resultats globals: 6 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles, 2 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
3 p, 14.5 KB Amèrica Llatina. Relacions Internacionals, política [28341] / Bermúdez, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
2006-07
Graduat Superior en Estudis Internacionals i Interculturals [533]  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
14 p, 219.4 KB II Cumbre UE-ALC : un encuentro sin estrategia / Aixalà, Albert ; Bermúdez, Ángel ; Travín, Javier
El proceso de asociación estratégica birregional entre la Unión Europea y América Latina y el Caribe es un ejemplo claro de un intento de cooperación encuadrado en la óptica del neoliberalismo institucional, tanto en su forma –el establecimiento de un mecanismo de acercamiento entre dos regiones del mundo- como en su contenido, manifiesto en el amplio y variado temario plasmado en los acuerdos del Compromiso de Madrid. [...]
El procés d'associació estratègica biregional entre la Unió Europea i Amèrica Llatina i el Carib és un exemple clar d'un intent de cooperació enquadrat en l'òptica del neoliberalisme institucional, tant en la seva forma-l'establiment d'un mecanisme d'acostament entre dues regions del món - com en el seu contingut, manifest en l'ampli i variat temari plasmat en els acords del Compromís de Madrid. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus 2003 (Working Papers OBS ; 46)  
2.
3 p, 65.4 KB Cumbre de Viena : energía, polarización y búsqueda de liderazgos / Bermúdez, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soriano, Juan Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
La IV Cumbre Unión Europea – América Latina y el Caribe (UE-ALC), celebrada en Viena los días 11, 12 y 13 de mayo, estuvo marcada por una creciente polarización interna latinoamericana, por los problemas europeos para definir un liderazgo sobre el futuro del proyecto de integración y por la crisis global de energía.
La IV Cimera Unió Europea - Amèrica Llatina i el Carib (UE-ALC), celebrada a Viena els dies 11, 12 i 13 de maig, va estar marcada per una creixent polarització interna llatinoamericana, pels problemes europeus per definir un lideratge sobre el futur del projecte d'integració i per la crisi global d'energia.

Institut Universitari d'Estudis Europeus 2006 (Obs Breve ; 24/2006)  
3.
3 p, 65.4 KB Cumbre de Viena : energía, polarización y búsqueda de liderazgos / Bermúdez, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soriano, Juan Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
La IV Cumbre Unión Europea – América Latina y el Caribe (UE-ALC), celebrada en Viena los días 11, 12 y 13 de mayo, estuvo marcada por una creciente polarización interna latinoamericana, por los problemas europeos para definir un liderazgo sobre el futuro del proyecto de integración y por la crisis global de energía.
Institut Universitari d'Estudis Europeus. Observatori de Política Exterior Europea 2006 (Obs Breves ; 24/2006)  

Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 84.1 KB Tratamiento de la biodiversidad en los textos escolares de la educación secundaria en España / Bermudez, Gonzalo Miguel Angel (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina).Facultad de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales) ; De Longhi, Ana Lía (Universidad Nacional De Córdoba (Argetina). Facultad de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales) ; Díaz, Sandra (Universidad Nacional De Córdoba (Argetina). Facultad de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales) ; Gavidia Catalán, Valentín (Universitat de València. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
El presente trabajo estudia el tratamiento del concepto de diversidad biológica, en los libros de texto de la ESO y del Bachillerato de España. Para ello, se define el ámbito conceptual de la biodiversidad atendiendo a la visión que ofrece la comunidad de expertos con el objetivo de servir de referente epistemológico en el proceso de análisis. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 370-375 (Innovacions didàctiques)  
2.
18 p, 732.5 KB La transposición del concepto de diversidad biológica. Un estudio sobre los libros de texto de la educación secundaria española / Bermudez, Gonzalo Miguel Angel (Universidad Nacional de Córdoba y CONICET (Consejo Nacional de investigaciones Científicas y Técnicas)) ; De Longhi, Ana Lía (Universidad Nacional de Córdoba) ; Díaz, Sandra (Universidad Nacional de Córdoba e IMBIV-CONICET (Instituto Multidisciplinario de Investigaciones Científicas y Técnicas)) ; Gavidia Catalán, Valentín (Universitat de València, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
Este trabajo estudia la presencia y complejidad en el tratamiento del concepto de diversidad biológica en libros de texto de educación secundaria, tanto de la obligatoria (ESO) como del bachillerato de España. [...]
Aquest treball estudia la presència i complexitat en el tractament del concepte de diversitat biològica en llibres de text d'educació secundària, tant de l'obligatòria (ESO) com del batxillerat d'Espanya. [...]
This paper studies the existence and complexity of the treatment of the biodiversity concept in middle and high school Spanish textbooks. Scientific papers from the «expert community» were reviewed in order to define the biodiversity conceptual framework, which acts as the epistemological vigilance during the process of didactic transposition. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1129
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 285-302  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.