Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
18 p, 311.8 KB A través de les ments de bilions : construcció d'identitat en un gran esdeveniment esportiu / Billings, Andrew C.
(…) Els experts en els mitjans de comunicació olímpics es centren finalment en aquells espectadors que segueixen els Jocs en diferit a través tant dels mitjans tradicionals com dels mitjans nous, atès que és fonamental analitzar la diferència entre el que passa als Jocs i el que passa a les pantalles de televisió d'unes llars que ja es compten per milers de milions a tot el món. [...]
(…) Olympic media scholarship ultimately focuses on those who witness the Olympics in second-hand ways, through various forms of traditional and new media as it is critical to analyze the difference between what happens at the Olympics and what happens on televisions screens in what are now billions of homes. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 24)
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.