Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
4 p, 78.6 KB Estimación muestral en la percepción de los servicios deportivos a través de la teoría de la generalizabilidad / Gálvez Ruiz, Pablo (Universidad Internacional de La Rioja) ; Sánchez Oliver, Antonio (Universidad de Sevilla) ; Baena Arroyo, Manuel Jesús (Universidad de Sevilla) ; Blanc Villaseñor, Ángel (Universitat de Barcelona)
La presente investigación utiliza la Teoría de la Generalizabilidad (TG) aplicada al ámbito de la gestión deportiva con el objetivo de conocer el tamaño muestral adecuado para la evaluación de la calidad percibida. [...]
The present study uses the Generalizability Theory (GT) apply into the sport management area aiming to know the accurate sample size to evaluate the perceived quality. For this purpose, a compound structure was used for the participants (P) and items (I) aspects, with a fully crossed design. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 65-68 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.