visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Blanch Gelabert, Sílvia
qualsevol camp
resum
afiliació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Fons Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions locals
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Centre d'Història de la Ciènci...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
EDO (Equip de Desenvolupament ...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. Treballs de Fi de ...
Enrahonar
Equinus
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. Treballs de Fi de...
Facultat Ciències de l'Educaci...
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. Treballs de Fi de Mà...
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Facultat de Psicologia. TFG
Facultat de Traducció i d'Inte...
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. Treballs de Fi de...
Faventia
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Xavier Fàbregas i Comadran, ll...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
36
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
8
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Materials didàctics
,
1
registres trobats
Materials acadèmics
,
18
registres trobats
Articles
8
registres trobats
1.
5 p, 964.4 KB
The effects of a peer tutoring programme to improve the reading comprehension competence involving primary students at school and their families at home
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Duran Gisbert, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Flores Coll, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdebenito, Vanessa
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper presents on the effects of an educational programme involving peer tutoring at school and family tutoring at home on child reading comprehension achievement. We drew upon a sample of 303 students and 223 family tutors. [...]
2012 -
10.1016/j.sbspro.2012.05.361
Procedia: social and behavioral sciences
,
Vol. 46 (2012)
, p. 1684-1688
Registre complet
-
2.
27 p, 513.3 KB
¿Cómo construyen su identidad las educadoras de párvulos principiantes? Una mirada desde diferentes realidades educativas
/
Robinson Seisdedos, María Soledad
(Universidad de Valparaíso) ;
Tejada Fernández, José
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo da cuenta de las dimensiones que contribuyen a la construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos principiante, en centros educativos públicos y particulares subvencionados chilenos. [...]
This article gives an account of the dimensions that contribute to the construction of the professional identity of the novice early childhood teacher in Chilean public and private subsidized educational institutions. [...]
2018 -
10.4151/07189729-Vol.57-Iss.3-Art.766
Perspectiva educacional
,
Vol. 57, núm. 3 (2018)
, p. 104-130
Registre complet
-
3.
15 p, 181.2 KB
Relaciones entre aprendizaje, cognición y tecnologías en la construcción del e-portafolio
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Rifà Valls, Montse
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los autores de este artículo forman parte del Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior (GI-CAES) de la Unidad de Innovación Docente en la Educación Superior (IDES) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
The authors of this article are part of the E-portfolios in Higher Education Interest Group (Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior; GI-CAES) of the Unit of Educational Innovation in Higher Education (IDES) of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
2009 -
10.4995/redu.2009.6250
REDU, Revista de Docencia Universitaria
,
Monográfico VIII (2009)
, p. 1-15
Registre complet
-
4.
10 p, 448.3 KB
L'índex de la Carpeta d'Aprenentatge com a evidència de la presa de decisions del professorat d'Educació Superior.
/
Forestello, Ana María
(Universitat de Vic. Departament d'Educació Infantil) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
González Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)
Presentem els resultats d'un estudi sobre les carpetes d'aprenentatge dels estudiants en els graus d'Educació Infantil i Primària que indaga en l'índex. Aquest apartat de la carpeta és fonamental, perquè reflecteix la presa de decisions del docent sobre què vol ensenyar i com vol que ho facin els estudiants, afavorint-los la consciència sobre l'aprenentatge. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
,
Núm. 3 (2016)
Registre complet
-
5.
3 p, 112.4 KB
Read On, un programa escocés para la mejora de la lectura
/
Blanch Gelabert, Silvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Duran Gisbert, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Una visita a varias escuelas escocesas nos permitió conocer en la práctica un programa educativo que merece la pena presentar a nuestro profesorado, tanto por el interés de sus objetivos: mejorar la competencia lectora y social del alumnado y la implicación de las familias, como por el recurso principal a partir de los cuales se logran: el uso de la capacidad de alumnos mayores y de las familias de actuar como tutores de lectura.
2006
Aula de innovación educativa
,
Núm. 153-154 (2006)
, p. 12-16
Registre complet
-
6.
25 p, 247.0 KB
La escritura y corrección de textos a través de tutoría entre iguales, recíproca y virtual, para la mejora en inglés y español
/
Blanch Gelabert, Silvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Corcelles Seuba, Mariona
;
Duran Gisbert, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Dekhinet, Rayenne
;
Topping, Keith
(University of Dundee. School of Education, Social Work & Community Education)
Este artículo presenta nuevos datos de investigación sobre un proyecto virtual de tutoría recíproca entre iguales para el aprendizaje y la mejora del español e inglés. Se emparejó a alumnos de entre 9 y 12 años de Escocia y Cataluña, de forma que cada alumno ejerciese de tutor de su propia lengua de otro compañero. [...]
This article presents new research data on a virtual project of reciprocal peer tutoring for learning and improving Spanish and English. Students aged 9 to 12 years from Scotland and Catalonia were matched to act as a tutor of their own language to his pair. [...]
2014 -
10.4438/1988-592X-RE-2012-363-190
Revista de educación (Madrid)
,
Vol. 363 (Enero-Abril 2014)
, p. 309-333
Registre complet
-
7.
2 p, 32.5 KB
eTutoring, programa educatiu innovador per millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès
/
Blanch Gelabert, Silvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals
eTutoring és un programa educatiu innovador que pretén millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès de l'alumnat de primària de Catalunya i Escòcia. El programa es basa en l'aprenentatge virtual entre parelles d'alumnes amb una competència lectora equitativa que fan de tutor i de tutorat. [...]
2014
UAB divulga
,
Octubre
2014
Registre complet
-
8.
1 p, 22.4 KB
"Llegim en parella" : els familiars com uns molt bons tutors de lectura
/
Blanch Gelabert, Silvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Duran, David,
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Valdebenito, Vanessa
;
Flores Coll, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Àrea de Comunicació i Promoció
El programa Llegim en parella es proposa millorar la comprensió lectora de l'alumnat a través de la tutoria entre iguals i la participació familiar. Aquest programa impulsat pel GRAI (Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) de la UAB, es va dur a la pràctica per primera vegada l'any 2005 en un centre pilot. [...]
2013
UAB divulga
,
Juny 2013,
p. 1-1
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
7 p, 36.2 KB
Una experiència de coavaluació: situar l’avaluació en el procés d’aprenentatge i afavorir que els estudiants de magisteri aprenguin a avaluar treballs escrits
/
Duran, David,
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
Es presenta una experiència de coavaluació de dos treballs de l’assignatura de Psicologia Evolutiva i de l’Educació, dels estudis de Mestre d’Educació Primària i Educació Musical. L’objectiu de l’experiència és situar l’avaluació dins del procés d’ensenyament i aprenentatge (partir de la detecció i reflexió sobre els errors dels companys i dels propis); oferir oportunitats als alumnes de magisteri a aprendre a avaluar treballs escrits (una competència necessària en la seva tasca professional) i millorar el procés d’avaluació de treballs (forçant l’explicitació de criteris de correcció i optimitzant els temps de correcció). [...]
This paper presents a co-evaluation experience based on two assignments within the subjects of Educational and developmental Psychology, based on the studies of Primary and Musical Education student teachers. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
126 p, 4.7 MB
Jornada Estatal sobre Llegim en parella
/
Duran, David,
1963- , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ;
Keith, Topping, Keith
(University of Dundee) ;
Duran Gisbert, David
;
Fons Esteve, Montserrat
;
Oller Sánchez, Maite
;
Corcelles Seuba, Mariona
;
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Valbenito Zambrano, Vanessa
;
Flores Coll, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre iguals
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Ciències de l'Educació
;
Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile)
;
Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya)
;
Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón)
;
Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi)
;
Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi)
;
Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya)
;
Berritzegune de Irún (Euskadi)
;
Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya)
;
Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
“Llegim en parella” va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (
Col·lecció Digital de Jornades ; 1
)
Registre complet
-
2.
122 p, 1.1 MB
Portfolios in higher education : an opportunity to rethink teaching
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ;
Bosco Paniagua, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González Monfort, Neus
;
Jariot Garcia, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
3.
124 p, 1011.8 KB
Carpetes d’aprenentatge a l’educació superior : una oportunitat per repensar la docència
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ;
Bosco Paniagua, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González Monfort, Neus
;
Jariot Garcia, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
10 p, 279.3 KB
Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills
/
Edo, Mequè
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ;
Estrada Aguilar, Joan
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
;
Morón Velasco, Mar
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ;
París, Gemma
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ;
Peire Fernández, Tomàs
(Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students’ personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018
Registre complet
-
2.
148 p, 6.1 MB
Intervención educativa musical en niños con dificultades de atención
/
García-Huidobro Vergara, Francisco
;
Blanch Gelabert, Sílvia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Viladot, Laia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
La present tesi doctoral parteix de la idea que la música pot aportar beneficis a les persones. En aquest sentit, la recerca pretén analitzar la implementació d'una Intervenció Educativa Musical (IEM) a dos nens amb un marcat dèficit atencional quan cursaven segon de primària. [...]
La presente tesis doctoral parte de la idea de que la música puede aportar beneficios a las personas. En este sentido, la investigación pretende analizar la implementación de una Intervención Educativa Musical (IEM) a dos niños con un marcado déficit atencional, cuando cursaban segundo de primaria. [...]
The following thesis is based on the idea that music can provide benefits on people. In this sense, this investigation pretends to analyze the implementation of an Educative Musical Intervention (EMI) on two second grade boys seriously affected by an attention deficit disorder. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents
Registre complet
-
3.
48 p, 880.5 KB
Una aproximació crítica al TDAH. Discursos actuals, pràctiques escolars i experiències d’infants, joves, famílies i professionals implicats
/
Cordero Bouzas, David
;
Blanch Gelabert, Sílvia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Trastorn per dèficit d’atenció amb o sense hiperactivitat (TDAH) es presenta com l’alteració del comportament infantil més comuna. El debat sobre la seva existència o no, malgrat no ser nou, continua viu i s’ suscita un alt interès social. [...]
El Trastorno por déficit de atención con o sin hiperactividad (TDAH) se presenta como la alteración del comportamiento infantil más común. El debate sobre su existencia o no, a pesar de no ser nuevo, sigue vivo y se provoca un alto interés social. [...]
The Attention Deficit Disorder with or without hyperactivity (ADHD) is presented as altered most common childhood behavior. The debate over its existence or not, although not new, is still alive and causes a high social interest. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
Registre complet
-
4.
13 p, 2.0 MB
Els professionals d'espai familiar. Les competències professionals en relació als educadors infantils
/
Ubia Saez, Mariona
;
Blanch Gelabert, Sílvia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais familiars són un servei per infants i famílies desconegut. Els seus professionals provenen de perfils diversos, cap d'ells format inicialment per a aquesta tasca. Quines són les competències professionals més necessàries que han de tenir? A partir d'aquesta pregunta s'analitzarà la formació d'educació infantil per extreure quines són les aportacions que pot fer aquest perfil professional i alhora analitzar quines mancances ha de cobrir a partir del treball en equip amb els companys o a través de formació específica. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
Registre complet
-
5.
381 p, 6.6 MB
Expectatives parentals i pràctiques socioeducatives familiars. Influència mútua
/
Blanch Gelabert, Silvia
;
Molina i Simó, Lurdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia de l'Educació
El objetivo de esta investigación es identificar y comprender relaciones entre las expectativas y las prácticas socioeducativas parentales de 8 adultos en relación a sus respectivos hijos o hijas (entre 1 y 3 años de edad) en el contexto de un programa socioeducativo para familias, el "Espai Familiar" (Espacio Familiar) de la "Casa dels Infants" de Castelldefels, en Cataluña. [...]
The aim of this research is to identify and understand the relationship between the expectations expressed by 8 parents and their involvement with their children (aged 1-3 years of age) based on the environment of a socio-educational program for families called "Espai Familiar" (Family space). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Registre complet
-
Materials didàctics
1
registres trobats
1.
10 p, 1.0 MB
Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials
/
Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)
;
Blanch Gelabert, Silvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Comes Solé, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Edo, Mequè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
;
Estrada Aguilar, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Moron Velasco, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
París Romia, Gemma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Peire Fernández, Tomàs
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016
Registre complet
-
Materials acadèmics
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 82.8 KB
Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys)
[
102024
] /
Martínez Capón, Inés
;
Weise Vargas, Crista
;
Blanch Gelabert, Silvia
;
González Parera, Montse
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]
2018-19
Grau en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 104.4 KB
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques
[
104078
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Fortuny Guasch, Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other early chilhood and their families services in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]
2018-19
Grau en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
3.
4 p, 82.0 KB
Treball de fi de grau
[
102018
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o una proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Early Childhood Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. Los modelos para desarrollar el TFG pueden ser variados, el estudiante puede decidir hacer una investigación; o una propuesta de innovación contextualizada en el centro donde ha realizado las prácticas; o bien puede decidir enmarcarlo en otro contexto. [...]
2017-18
Grau en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 81.0 KB
Pràcticum IV
[
102019
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de quart (Practicum IV) estan pensades perquè l'alumnat conegui i s'integri en un projecte d'innovació o d'Aprenentatge i Servei (ApS) dissenyat entre l'escola i la facultat. Els projectes es duran a terme tant a l'Escola Bressol, com al Parvulari. [...]
Fourth practices (Practicum IV) are designed so that students know and integrated into an innovation project or Service Learning (ApS) designed between school and faculty. The projects will be carried out both centers 0-3 years, as in the Nursery School (3-6). [...]
Las prácticas de cuarto (Practicum IV) están pensadas para que el alumnado conozca y se integre en un proyecto de innovación o de Aprendizaje y Servicio (ApS) diseñado entre la escuela y la facultad. [...]
2017-18
Grau en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
5.
8 p, 102.6 KB
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques
[
104078
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Fortuny Guasch, Rosa
;
Martorell Soldevila, Nuria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]
2017-18
Grau en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
6.
5 p, 79.5 KB
Pràcticum II
[
102021
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
7.
8 p, 102.9 KB
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques
[
104078
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
8.
4 p, 81.9 KB
Treball de fi de grau
[
102018
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o una proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Early Childhood Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. Los modelos para desarrollar el TFG pueden ser variados, el estudiante puede decidir hacer una investigación; o una propuesta de innovación contextualizada en el centro donde ha realizado las prácticas; o bien puede decidir enmarcarlo en otro contexto. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
9.
9 p, 50.8 KB
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques
[
104078
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2015-16
Registre complet
-
10.
5 p, 29.5 KB
Pràcticum II
[
102021
] /
Blanch Gelabert, Silvia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil
[
847
]
Registre complet
-
Materials acadèmics :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.