1.
|
6 p, 110.8 KB |
Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054]
/
Sanahuja Gavaldà, José María ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...] This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...] En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]
2022-23 Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
2.
|
9 p, 132.8 KB |
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050]
/
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Careta Plans, Arnau ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...] This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...] Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]
2022-23 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 110.9 KB |
Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054]
/
Sanahuja Gavaldà, José María ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...] This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...] En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]
2021-22 Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
4.
|
9 p, 133.1 KB |
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050]
/
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Careta Plans, Arnau ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...] This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...] Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]
2021-22 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
9 p, 132.3 KB |
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050]
/
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Careta Plans, Arnau ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...] Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]
2020-21 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
9 p, 127.6 KB |
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050]
/
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...] Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]
2019-20 Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 82.8 KB |
Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024]
/
Martínez Capón, Inés ;
Weise Vargas, Crista ;
Blanch Gelabert, Sílvia ;
González Parera, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...] That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...] Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]
2018-19 Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|
10.
|
8 p, 104.4 KB |
Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078]
/
Blanch Gelabert, Sílvia ;
Fortuny Guasch, Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...] This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other early chilhood and their families services in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...] Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]
2018-19 Grau en Educació infantil [847]
3 documents
|
|