Resultats globals: 11 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 5 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials de curs 5 registres trobats  
1.
6 p, 93.0 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
2.
7 p, 96.1 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
4 p, 26.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
4 p, 102.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
4 p, 102.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2013-14  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
130 p, 4.4 MB El periodisme digital dels esports de muntanya a Catalunya : anàlisi del sector / Pujol Alabau, Xavier ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme digital que tracta els esports de muntanya a Catalunya ha experimentat un augment important de producció en els últims anys. Aquest treball analitza els mitjans que pertanyen a aquest grup, observant la seva producció i conversant amb els experts que hi treballen. [...]
El periodismo digital que trata los deportes de montaña en Catalunya ha experimentado un crecimiento de producción importante en los últimos años. Este trabajo analiza los medios que forman parte de este grupo, observando su producción y conversando con los expertos que trabajan en ellos. [...]
Digital journalism about mountain sports in Catalonia has experienced an important increase in the last years. This research analyze the media which are part of this group, observing their production and conversing with the experts who work in them. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
299 p, 3.8 MB Diseño de un protocolo para la gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis en procesos penales que implican a un club de fútbol de élite : el caso del Fútbol Club Barcelona (junio 2003 - febrero 2017) / Moreiro Martínez, Júlia ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els clubs de futbol d'elit s'han convertit en multinacionals de l'oci, grans empreses amb beneficis milionaris que operen al món sencer. Donades les seves dimensions, estan sotmesos a riscos de naturalesa diversa que poden derivar en crisis comunicatives que han de saber gestionar. [...]
Los clubes de fútbol de élite se han convertido en multinacionales del ocio, grandes empresas con beneficios millonarios que operan en el mundo entero. Dadas sus dimensiones, están sometidos a riesgos de naturaleza distinta que pueden derivar en crisis comunicativas que deben saber gestionar. [...]
Elite football clubs have turned into multinationals of leisure, big companies with millionaires benefits that works all over the world. Because of their size, they are subjected to different types of risk that can turn into a crisis of communication that they have to know how to manage. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
93 p, 16.3 MB Diseño de un protocolo para la gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis en procesos penales que implican a un club de fútbol de élite : el caso del Fútbol Club Barcelona (junio 2003 - febrero 2017) / Morda Ruiz, Núria ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els clubs de futbol d'elit s'han convertit en multinacionals de l'oci, grans empreses amb beneficis milionaris que operen al món sencer. Donades les seves dimensions, estan sotmesos a riscos de naturalesa diversa que poden derivar en crisis comunicatives que han de saber gestionar. [...]
implicacions en processos penals son una causa molt freqüent en aquest tipus de situació. Centrada en el cas del Futbol Club Barcelona, aquesta.
investigació ha analitzat el tractament mediàtic d'aquests casos i la gestió de comunicació realitzada per la institució. La relació entre ambdós resulta clara: el club es serveix dels mitjans com a principal eina per a comunicar-se amb els seus grups d'interès desaprofitant les possibilitats d'Internet i els mitjans ofereixen informació parcial basada en fonts poc relacionades amb el cas i de caràcter subjectiu.
Los clubes de fútbol de élite se han convertido en multinacionales del ocio, grandes empresas con beneficios millonarios que operan en el mundo entero. Dadas sus dimensiones, están sometidos a riesgos de naturaleza distinta que pueden derivar en crisis comunicativas que deben saber gestionar. [...]
Elite football clubs have turned into multinationals of leisure, big companies with millionaires benefits that works all over the world. Because of their size, they are subjected to different types of risk that can turn into a crisis of communication that they have to know how to manage. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
231 p, 11.9 MB La construcció de la polèmica esportiva en formats i gèneres periodístics no estrictament opinatius : estudi de les principals capçaleres esportives digitals espanyoles / Béjar Permanyer, Marc ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent transcendència de l'esport en els mitjans digitalsha obligat els periodistes i professionals de la comunicació a adaptar els seus llenguatges i crear continguts que busquen atraure els lectors i fidelitzar nous usuaris. [...]
La creciente trascendencia del deporte en los medios digitales ha obligado a los periodistas y profesionales de la comunicación a adaptar sus lenguajes y crear contenidos que busquen atraer lectores y fidelizar nuevos usuarios. [...]
The increasing transcendence of sport in the media has forced journalists to adapt their discourse and create new content which attracks readers and bind new users. In this situation, a concept which is getting importance on websites is "polemic", that appears in a large number of articles. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
117 p, 2.8 MB El tratamiento fanático representado en las crónicas deportivas como estrategia de fidelización a la audiencia / Mateo Rodríguez, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu ha evolucionat tant als últims anys que ha provocat canvis en les rutines periodístiques dels professionals de la comunicació. Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació s'han imposat en el mercat mediàtic i obliguen als periodistes a aprendre i desenvolupar noves formes de treball amb l'objectiu d'atreure a una audiència cada vegada més difusa. [...]
El periodismo deportivo ha dado un vuelco en los últimos años y también han evolucionado las rutinas periodísticas de los profesionales de la comunicación. Las Tecnologías de la Información y la Comunicación se han impuesto en el mercado mediático y obligan a los periodistas a aprender y desarrollar nuevas formas de trabajo con el objetivo de atraer a una audiencia cada vez más difusa. [...]
Sport journalism has evolved in the last years and has produced several changes in the exercise of journalist. Information and communication technologies have taken over the market media and force journalist to develop new ways of working with the objective of retain and increase audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
6.
138 p, 2.9 MB La coherencia y la eficacia comunicativas en las redes sociales como elementos de contraste clave entre la imagen intencional y la imagen percibida de un club de fútbol de élite : el uso de Facebook por parte del RCD Espanyol / Carbonell Vivancos, Anna ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l’objectiu de determinar si la imatge intencional del club de futbol Reial Club Deportiu Espanyol s’ajusta amb la imatge.
percebuda que té un dels seus stakeholders: els seus seguidors. Per realitzar l’estudi, ens centrem en la comunicació externa del club realitzada a.
través de posts publicats a la seva fanpage oficial de Facebook.
La presente investigación tiene el objetivo de determinar si la imagen intencional del club de fútbol Real Club Deportivo Espanyol se ajusta con la imagen percibida que tiene uno de sus stakeholders: sus seguidores. [...]
The present investigation aims to determine if the football club Real Club Deportivo Espanyol’s intentional image corresponds to the perceived image that has one of their stakeholders: their fans. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.